OK, maar om misvattingen te voorkomen en straks met 20 kilo watermeloen te zitten, ga ik nu de meloen halen of doet Diaan dat?quote:
Red had zelf ook al een watermeloen gekocht toch? Ik overweeg nog wel om een galiameloen te kopen en mee te nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar om misvattingen te voorkomen en straks met 20 kilo watermeloen te zitten, ga ik nu de meloen halen of doet Diaan dat?
Eind goed al goed!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Overleg is afgelopen, vuurwerk bleef uit en een happy end was het gevolg.
MM de bruggenbouwer...
Ach, als je weet hoe je een brug moet slopen, dan weet je ook hoe je hem moet bouwenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
MM de bruggenbouwer...
Ga je mij dan leren die met een vork te eten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Red had zelf ook al een watermeloen gekocht toch? Ik overweeg nog wel om een galiameloen te kopen en mee te nemen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je mij dan leren die met een vork te eten?
O ja, even teruggelezen en gevonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Red had zelf ook al een watermeloen gekocht toch? Ik overweeg nog wel om een galiameloen te kopen en mee te nemen.
Er staat halal, niet kosjer. Dan mag dus niet. Andersom welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef Whiteguy het volgende:
IARL: op dumpert hebben ze nog een kosjer varken gevonden voor op je BBQ:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1043011/3734446b/gevonden_.html
Wordt morgen dan denk ik. Vandaag ga ik toch geen boodschappen meer doen... morgenvroeg pas.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, even teruggelezen en gevonden.
Als ik ik toch nog een meloen mee moet nemen, dan graag even een PM.
Het is wat hectisch vandaag en de kans dat ik hier iets niet of maar half lees, sluit ik niet uit...
Ik heb veel dingen gesloopt (al dan niet per ongeluk), maar nog nooit een brug, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, als je weet hoe je een brug moet slopen, dan weet je ook hoe je hem moet bouwen
Wacht even, Red was toch van de watermeloenen en jij van de galiamaloen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt morgen dan denk ik. Vandaag ga ik toch geen boodschappen meer doen... morgenvroeg pas.
Okay, dan moet dat verzoek van Red komen. Ik ga zoiezo geen watermeloen kopen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, Red was toch van de watermeloenen en jij van de galiamaloen.
Mijn aanbod gold alleen voor de watermeloen...
Maar de supermarkt en de meloenen-Turk zijn zondag vanaf 12.00 uur open, dus als ik voor dat tijdstip een verzoek tot de aanschaf van wat dan ook in mijn PM-box aantref, kan dat waarschijnlijk wel geregeld worden....
Ik zit verdomme aan de Wasa-crackers bij gebrek aan tijd om even buiten wat te halen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Over lekkere broodjes gesproken, ik heb net een broodje zalm en een broodje paling op
Hebben jullie geen bedrijfsrestaurant oid?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit verdomme aan de Wasa-crackers bij gebrek aan tijd om even buiten wat te halen...
Jawel, maar daar laat je je hond nog niet eten...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie geen bedrijfsrestaurant oid?
Zo erg? Hier is het ook niet altijd geweldig, helemaal het menu niet veel bijzonders. Maar de basisdingen zoals broodjes en kroketten zijn altijd wel goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar laat je je hond nog niet eten...
En je collegas?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar laat je je hond nog niet eten...
Het zijn er maar weinig die zich daar vertonen.quote:
werken wij bij hetzelfde bedrijfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn er maar weinig die zich daar vertonen.
Het is er schreeuwend duur, 2 plakjes oude kaas kosten bijv. al 90 cent, de kwaliteit is belabberd en het is er net een vriescel qua temperatuur.
Waarschijnlijk hebben we dezelfde cateraar, Albron...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
werken wij bij hetzelfde bedrijf
Oeh, die hadden wij op het HBO. Dure shit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we dezelfde cateraar, Albron...
Ah, geen ontslag voor jou dan voorlopig...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik zit trouwens sinds vandaag in de OR
same here, het deed me ook al sterk aan Albron denkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, die hadden wij op het HBO. Dure shit.
Ik kende mensen die speciaal in de OR gingen om geen ontslag te kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, geen ontslag voor jou dan voorlopig...
90 cent ? Cheapass. Op de universiteit kosten twee plakjes belegen kaas EUR 1,30quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn er maar weinig die zich daar vertonen.
Het is er schreeuwend duur, 2 plakjes oude kaas kosten bijv. al 90 cent, de kwaliteit is belabberd en het is er net een vriescel qua temperatuur.
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je een mooie watermeloen kunt meenemen. Je weet hopelijk hoe je kan "checken" of een watermeloen goed is?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef MadMaster het volgende:
OK, maar om misvattingen te voorkomen en straks met 20 kilo watermeloen te zitten, ga ik nu de meloen halen of doet Diaan dat?
Hm, ik moest bij "happy end" toch even aan wat anders denkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Klopt, ik heb een kleine watermeloen gekocht voor dit weekendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Feliquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik zit trouwens sinds vandaag in de OR
Je zus is het huis uit gegaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Er bestaan toch wonderen!
Als jullie voor een flesje wijn zouden kunnen zorgen... dan heel graag!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Kunnen wij nog iets meenemen voor zondag?
Sterker nog, procedure is gaande.quote:
Hoe bedoel je "procedure is gaande"? Ze is al aan het inpakken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Sterker nog, procedure is gaande.
Ik vind het aan de ene kant zonde, maar ze heeft zichzelf naar een dood spoor gereden met haar sociopathische gedrag.
Yep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "procedure is gaande"? Ze is al aan het inpakken?
Goed om te horen dat er nu iets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Yep.
We hebben de problemen besproken, zelfs met instanties, maar mijn zusje blijft onverbeterlijk.
Meine Mutti hat fertig...
Wat Red zegt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er nu iets gaat gebeurenSucces met de situatie
Wat Its-Jojo zegtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat Red zegt.
Komt voor de bbq!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een kleine watermeloen gekocht voor dit weekendZou jij inderdaad een lekkere Galiameloen willen meenemen? Thanks!
Ik zal even kijken of de makreel lukt. Wijntje gaat zeker lukken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als jullie voor een flesje wijn zouden kunnen zorgen... dan heel graag!
En eventueel eventueel heel vriendelijk bedankt alvast ook een portie van die heerlijke makreelsalade?![]()
![]()
Actuele situatie:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er nu iets gaat gebeurenSucces met de situatie
Toch maar goed dat ik hier nog even lees, want een PM-etje kan er kennelijk niet meer van af.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je een mooie watermeloen kunt meenemen. Je weet hopelijk hoe je kan "checken" of een watermeloen goed is?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Actuele situatie:
Procedure even stilgelegd...
Herstel: procedure afgebroken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Actuele situatie:
Procedure even stilgelegd...
Fijn weekendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
Jongens, het is 16:00 uur... ik heb weekend en ga er van door!!Tot later!
En nu? Even tot 10 500 tellen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: procedure afgebroken.![]()
![]()
![]()
* Ofyles2 witheet is en nu met spullen door de kamer smijt...
Kunnen ze jou dan niet beter het huis uit keilen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: procedure afgebroken.![]()
![]()
![]()
* Ofyles2 witheet is en nu met spullen door de kamer smijt...
Ja, ofzoiet.quote:
Ik gedraag me tenminste nog...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen ze jou dan niet beter het huis uit keilen?
Het uit woede door de kamer gooien van spullen was vroegâh rijp voor een wit jasje zonder open mouwtjes. Maar maak van je kamer geen moordkuil, gooi het er dus maar uit...quote:
Wat Jojo en Red zeggen.quote:
Als je je kleren maar aanhoudt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb voor zondag wel iets voor na de BBQ.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb voor zondag wel iets voor na de BBQ.
Ik wel......quote:
Het toeval wil dat ik sinds een paar weken een baardje aan het kweken benquote:
Voordat dat een lange, grijze orthodoxe baard is, ben je ook nog wel even zoet....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het toeval wil dat ik sinds een paar weken een baardje aan het kweken ben![]()
disclaimer: het is nog geen baard, het is een baard-in-wording![]()
En oud, want hij is tot nu toe mooi zwartquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Voordat dat een lange, grijze orthodoxe baard is, ben je ook nog wel even zoet....
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat dat een lange, grijze orthodoxe baard is, ben je ook nog wel even zoet....
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Soempie het volgende:
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
'Je hebt een dikverdiende 8 gekregen. Van harte proficiat. GENIET ERVAN!'![]()
ik heb een 8 voor m'n scriptie.
en je zag het zo somber in?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Soempie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Soempie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |