pics van het kapotte spel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat spel heb ik letterlijk kapot gespeeld
je hoeft elkaar niet iedere dag/week te bellen om van elkaar te houden/vrienden te zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus. Vriendin M, klaagt erover dat ik nooit bel en dat het altijd van haar uit komt (wat gedeeltelijk waar is). Maar ik ben echt geen beller, en laat vaak dmv een smsje weten dat het goed gaat en vraag ook hoe het gaat.
Dus ik denk gisteren. Ik bel haar. Voicemail. Ik bel weer, drukt ze me weg. Ik bel net weer. Voicemail.
Nou, dat ze lekker een partijj door de stront zakt dan.
ze hebben gisteren met zijn allen dat oerwoud van je auto gehaald?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hoeft elkaar niet iedere dag/week te bellen om van elkaar te houden/vrienden te zijn.
ik heb sommigen om iedere scheet aan de lijn, anderen eens per 2 maanden.
Als je r maar voor elkaar bent op de momenten dat het telt, overdag of snachts om het even.
Nee gekkie, dat doet ik gewoon ff zelluf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben gisteren met zijn allen dat oerwoud van je auto gehaald?
ik kan mensen uren lastig vallen per feun, doen ze mij ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ergens heeft ze ook wel gelijk hoor. Maar ik ben gewoon geen spontane beller. Ik praat veel liever face/face.
Maargoed. Zij laat net zo goed niks van zich horen
komen vooral chappies ben ik bang. ik bedank voor de eer tenzij underworld komt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ja idd. Gaat me niet zo zeer om de line-up als wel wat voor publiek er komt.
dat is gewoon vetquote:
daar niet vetquote:
ik zie alleen maar buikquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar niet vet
hier zit vet!
* buik aanwijzt
Hmm, die heb ik dus gezien op RW in 2008 en ondanks dat ik ze qua albums zeer tof vind, vond ik het dus echt maar matig. Ging alleen los op hun knallers, maar dat kan ook aan het RW publiek liggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
komen vooral chappies ben ik bang. ik bedank voor de eer tenzij underworld komt.
oh sorryquote:
das denk ik te groot, te buiten ook, ik heb ze lijf in ahoy gezien en dat was erg ve... eh tof.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik dus gezien op RW in 2008 en ondanks dat ik ze qua albums zeer tof vind, vond ik het dus echt maar matig. Ging alleen los op hun knallers, maar dat kan ook aan het RW publiek liggen.
Ik ken alleen deze versiequote:
duh, RW publiek komt voor muziekquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik dus gezien op RW in 2008 en ondanks dat ik ze qua albums zeer tof vind, vond ik het dus echt maar matig. Ging alleen los op hun knallers, maar dat kan ook aan het RW publiek liggen.
Alleen de knallers zijn tof van Underworldquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
inkoppertje: maandag?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alleen de knallers zijn tof van Underworld.
Ga jij nog naar de kermis? Der zitten wel toffe dingen tussen wat ik tot nu toe gezien heb.
doe de hoortestquote:
Dan is procentueel gezien net zoveel homo als je aan echte voetbalfans ziet bij de afgelopen WK finalequote:
Nieuwe album van the black keysquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe de hoortest
naar wat voor muziek luister jij dan?
eigen gezeik niet meetellen aub
nu effe serieus, we hadden het over muziekquote:
Nee, ik had het over muziek, jullie over geluidquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu effe serieus, we hadden het over muziek
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik had het over muziek, jullie over geluid
Wil je het echt wetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alleen de knallers zijn tof van Underworld.
Ga jij nog naar de kermis? Der zitten wel toffe dingen tussen wat ik tot nu toe gezien heb.
Ik lees het ED nauwelijks, behalve wat er op twitter voorbij komt. Wat staat erin?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Zeg Feb, heb je het ED gelezen vandaag?
er is een boom op fufie's auto gewaaid, stond op de voorpaginaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik lees het ED nauwelijks, behalve wat er op twitter voorbij komt. Wat staat erin?
ik lach niet, goed bezig febquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef febster het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Vanaf maandag ga ik radio maken in Nijmegen en om precies te zijn, 4daagseradio
. Zo ben ik donderdag en vrijdag vanaf 03:30 tot 08:00 elk uur 16 min per uur live te horen vanaf het startpunt.
jaja, lach maar, iets met onderaan beginnen enzo
Serieusquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is een boom op fufie's auto gewaaid, stond op de voorpagina
sorry, maar de CB's hebben mij nooit zo geboeidquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef febster het volgende:
Kinders, kinders, hier iets dat jullie allebei wellicht tof vinden.
quote:
Sorrieee. Dan heb je iig je WTF moment van het jaar iig alvast gehadquote:
Dus je gaat nietnaar de kermisquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef febster het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Vanaf maandag ga ik radio maken in Nijmegen en om precies te zijn, 4daagseradio
. Zo ben ik donderdag en vrijdag vanaf 03:30 tot 08:00 elk uur 16 min per uur live te horen vanaf het startpunt.
jaja, lach maar, iets met onderaan beginnen enzo
nou, vrij statisch wat weer met energieke danseressen wordt goedgemaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef febster het volgende:
Ja, maar die zijn live weer geen ruk aan.
dat van de voorpagina nietquote:
Een oud klasgenote met der dochterquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik lees het ED nauwelijks, behalve wat er op twitter voorbij komt. Wat staat erin?
nee joh, just a fleshwoundquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef febster het volgende:
[..]
Sorrieee. Dan heb je iig je WTF moment van het jaar iig alvast gehad.
Neeeeeh, echt? Waarom? Welke pagina? Ga ik zo ff kijken hier op de hoek namelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een oud klasgenote met der dochter.
En haar moeder, oma en overgrootoma.
Ik geloof de Ehv pagina.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef febster het volgende:
[..]
Neeeeeh, echt? Waarom? Welke pagina? Ga ik zo ff kijken hier op de hoek namelijk.
echt niet....je bent nog bezig met uitgravenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee joh, just a fleshwoundmeer was het niet.
een paar krasjes
True, al kijk ik bij elektronische muziek eigenlijk nooit zo naar het podiumquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, vrij statisch wat weer met energieke danseressen wordt goedgemaakt.
en we zien toch liever danseressen dan kerels....feb?
oh jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet....je bent nog bezig met uitgraven
Feb is een Telegraaf journalist, anders ziet ie de sensatie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |