quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijk niet de enige die moeite heeft met het gesnauw van de TL
Jij hebt geen snauwende TL lampen?quote:
Wel een TeamLeider?quote:
ik was al vrolijk zoals altijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:25 schreef Inu het volgende:
Om iedereen even op te vrolijken nu even nieuws over pinguins:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ierenpark-emmen.html
of een nijlpaard op je autoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was al vrolijk zoals altijd.
je zal maar zoon stinky in je tuin treffen.
Of een nijlpaard in je vijvert
ik rij nog es over je heen met mijn auto. Laat mijn opeltje met rustquote:
Ik heb heul geen Honda meer..allang nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik rij nog es over je heen met mijn auto. Laat mijn opeltje met rust![]()
Met je honda
een opel?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb heul geen Honda meer..allang niet![]()
Ik heb een auto von der führer
Die boom heft er jaren op geaast om dat roesthok te vernietigen...eindelijk valt ie aan: misquote:
en ze hadden pas nog een hoop dikke takken gesnoeid. en nog ligt heel de straat vol met taken van 4-5 meter bij 20 cm dik..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die boom heft er jaren op geaast om dat roesthok te vernietigen...eindelijk valt ie aan: mis
die onderste had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef ArTiC het volgende:
Ford maakt ook goede wagentjes![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)is_in_eindhoven.html
Alfa niet zo
http://www.dumpert.nl/med(...)om_in_eindhoven.html
ook over al die andere meuk die erop lijkt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
Feb:
Nieuw techno-evenement in Rotterdam
ROTTERDAM - UDC Events komt een nieuw grootschalig techno-event in Ahoy Rotterdam. Het evenement, dat op zaterdag 30 oktober wordt gehouden, is bedoeld voor 12.000 mensen. Dat heeft UDC Events bekendgemaakt.
Onder de naam Concept moet dit evenement aansluiten bij grotere festivals zoals Awakenings in Spaarnwoude. Daar komen gemiddeld meer dan 25.000 bezoekers op af. Volgens de organisatie is techno een van de meest constante en meest innoverende stromingen binnen de dance. ''Ongevoelig voor hypes en trends weet techno zichzelf telkens weer te vernieuwen'', aldus de organisatie.
UDC wil pas later bekendmaken welke artiest live gaat optreden. Concept bestaat in ieder geval uit twee ruimtes. In de zogeheten Area 1 staat techno, tech house en tribal techno centraal. In Area 2 is een combinatie van oldschool techno en tribal techno te horen. De kaartverkoop start dinsdag 20 juli. (ANP)
en Artic, we kennen je mening over techno al
Hmm misschien interessant, maar ik kijk nog even de kat uit de boomquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
Feb:
Nieuw techno-evenement in Rotterdam
ROTTERDAM - UDC Events komt een nieuw grootschalig techno-event in Ahoy Rotterdam. Het evenement, dat op zaterdag 30 oktober wordt gehouden, is bedoeld voor 12.000 mensen. Dat heeft UDC Events bekendgemaakt.
Onder de naam Concept moet dit evenement aansluiten bij grotere festivals zoals Awakenings in Spaarnwoude. Daar komen gemiddeld meer dan 25.000 bezoekers op af. Volgens de organisatie is techno een van de meest constante en meest innoverende stromingen binnen de dance. ''Ongevoelig voor hypes en trends weet techno zichzelf telkens weer te vernieuwen'', aldus de organisatie.
UDC wil pas later bekendmaken welke artiest live gaat optreden. Concept bestaat in ieder geval uit twee ruimtes. In de zogeheten Area 1 staat techno, tech house en tribal techno centraal. In Area 2 is een combinatie van oldschool techno en tribal techno te horen. De kaartverkoop start dinsdag 20 juli. (ANP)
en Artic, we kennen je mening over techno al
whehehe je bedoeld: ik kijk nog ff de kat onder FUFRt's auto uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm misschien interessant, maar ik kijk nog even de kat uit de boom.
nee nog nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook over al die andere meuk die erop lijkt?
ze denken net als AW zonder line up kaartjes te verkopen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm misschien interessant, maar ik kijk nog even de kat uit de boom.
Oh, dezelfde meningquote:
Inu is binnenkort weer singlequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef Inu het volgende:
Ik heb net zo'n gave Zeeman-boxershort gekocht voor JobNu kijken of hij hem ook leuk vindt
als jij m aan doet zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef Inu het volgende:
Ik heb net zo'n gave Zeeman-boxershort gekocht voor JobNu kijken of hij hem ook leuk vindt
quote:
quote:Apple houdt morgenavond zeven uur Nederlandse tijd een persconferentie over de problemen met de nieuwe iPhone. De Californische elektronicaproducent heeft nog geen details gegeven over wat er precies gezegd gaat worden. Er gaan geruchten dat alle nieuwe iPhones teruggeroepen gaan worden.
Apple kreeg veel hoon over zich heen, toen bleek dat de nieuwe iPhone niet normaal vastgehouden kan worden. Als er een vinger rust op de linker onderkant van de telefoon, stoort dat de ontvangst. Apple zei in eerste instantie dat het probleem niet bestond, maar onafhankelijk onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat de klachten wel degelijk hout snijden.
De enige oplossing voor het probleem is vooralsnog de linker onderkant van de telefoon te bedekken met bijvoorbeeld een skin of duct tape.
Vaag verhaal idd, ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen.quote:
Ja idd. Gaat me niet zo zeer om de line-up als wel wat voor publiek er komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze denken net als AW zonder line up kaartjes te verkopen...
Ja, pinguins for freedom!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:25 schreef Inu het volgende:
Om iedereen even op te vrolijken nu even nieuws over pinguins:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ierenpark-emmen.html
Iemand hier die nog om me geeftquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:58 schreef ArTiC het volgende:
waar is sku gebleven?
het zal toch niet wel een slecht gesprek geweest zijn he
En wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iemand hier die nog om me geeft
Viel allemaal wel mee. Ze wilde weten wat er aan de hand was en dat heb ik verteld, en nog wat meer geneuzel.
Ik heb nogal issues met werkgevers. Iets met vaak de zak gekregen en nooit concrete feedback gehad. Dus ik schiet van het minste geringste in de stress en dat straalt dan ook als een kernkop van me afquote:
Nou ja goed dat het iig nu gezegd is. Hoe reageerde de WG?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nogal issues met werkgevers. Iets met vaak de zak gekregen en nooit concrete feedback gehad. Dus ik schiet van het minste geringste in de stress en dat straalt dan ook als een kernkop van me af
En had ze daar begrip voor?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nogal issues met werkgevers. Iets met vaak de zak gekregen en nooit concrete feedback gehad. Dus ik schiet van het minste geringste in de stress en dat straalt dan ook als een kernkop van me af
Tuurlijk wel. Ik moet alleen mijn com-mu-nu-ca-tie aanpakken. Dwz. Ik kom lomp en arrogant over. Maar dat ben ik niet. (van binnen niet, alleen van buiten) En in dit vak moet je begripvol en nederig zijn. Dus daar ga ik aan werken. En dan mag ik over twee maanden misschien ook wel promoveren. Want mijn werk doe ik inhoudelijk vlekkeloos.quote:
Nou, lijkt me een mooie opdracht. Dat lukt je vast.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik moet alleen mijn com-mu-nu-ca-tie aanpakken. Dwz. Ik kom lomp en arrogant over. Maar dat ben ik niet. (van binnen niet, alleen van buiten) En in dit vak moet je begripvol en nederig zijn. Dus daar ga ik aan werken. En dan mag ik over twee maanden misschien ook wel promoveren. Want mijn werk doe ik inhoudelijk vlekkeloos.
ik WEET dat het niet uit de lucht kom vallen. Ik weet dat ik zo over kom soms. Da's het ergste.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, lijkt me een mooie opdracht. Dat lukt je vast.
eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat je op internet soms ook lomp en arrogant overkomt, nou weet ik dat je dat irl niet zo bent, maar ik denk dat het niet helemaal uit de lucht komt vallen
Dus. Vriendin M, klaagt erover dat ik nooit bel en dat het altijd van haar uit komt (wat gedeeltelijk waar is). Maar ik ben echt geen beller, en laat vaak dmv een smsje weten dat het goed gaat en vraag ook hoe het gaat.
Dus ik denk gisteren. Ik bel haar. Voicemail. Ik bel weer, drukt ze me weg. Ik bel net weer. Voicemail.
Nou, dat ze lekker een partijj door de stront zakt dan.
Ergens heeft ze ook wel gelijk hoor. Maar ik ben gewoon geen spontane beller. Ik praat veel liever face/face.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik WEET dat het niet uit de lucht kom vallen. Ik weet dat ik zo over kom soms. Da's het ergste.
En vriendinnen die dat soort dingen bij een ander leggen zijn stom. Maar ik heb dat soort vriendinnen ook niet gelukkig.
pics van het kapotte spel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat spel heb ik letterlijk kapot gespeeld
je hoeft elkaar niet iedere dag/week te bellen om van elkaar te houden/vrienden te zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus. Vriendin M, klaagt erover dat ik nooit bel en dat het altijd van haar uit komt (wat gedeeltelijk waar is). Maar ik ben echt geen beller, en laat vaak dmv een smsje weten dat het goed gaat en vraag ook hoe het gaat.
Dus ik denk gisteren. Ik bel haar. Voicemail. Ik bel weer, drukt ze me weg. Ik bel net weer. Voicemail.
Nou, dat ze lekker een partijj door de stront zakt dan.
ze hebben gisteren met zijn allen dat oerwoud van je auto gehaald?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hoeft elkaar niet iedere dag/week te bellen om van elkaar te houden/vrienden te zijn.
ik heb sommigen om iedere scheet aan de lijn, anderen eens per 2 maanden.
Als je r maar voor elkaar bent op de momenten dat het telt, overdag of snachts om het even.
Nee gekkie, dat doet ik gewoon ff zelluf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben gisteren met zijn allen dat oerwoud van je auto gehaald?
ik kan mensen uren lastig vallen per feun, doen ze mij ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ergens heeft ze ook wel gelijk hoor. Maar ik ben gewoon geen spontane beller. Ik praat veel liever face/face.
Maargoed. Zij laat net zo goed niks van zich horen
komen vooral chappies ben ik bang. ik bedank voor de eer tenzij underworld komt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ja idd. Gaat me niet zo zeer om de line-up als wel wat voor publiek er komt.
dat is gewoon vetquote:
daar niet vetquote:
ik zie alleen maar buikquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar niet vet
hier zit vet!
* buik aanwijzt
Hmm, die heb ik dus gezien op RW in 2008 en ondanks dat ik ze qua albums zeer tof vind, vond ik het dus echt maar matig. Ging alleen los op hun knallers, maar dat kan ook aan het RW publiek liggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
komen vooral chappies ben ik bang. ik bedank voor de eer tenzij underworld komt.
oh sorryquote:
das denk ik te groot, te buiten ook, ik heb ze lijf in ahoy gezien en dat was erg ve... eh tof.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik dus gezien op RW in 2008 en ondanks dat ik ze qua albums zeer tof vind, vond ik het dus echt maar matig. Ging alleen los op hun knallers, maar dat kan ook aan het RW publiek liggen.
Ik ken alleen deze versiequote:
duh, RW publiek komt voor muziekquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik dus gezien op RW in 2008 en ondanks dat ik ze qua albums zeer tof vind, vond ik het dus echt maar matig. Ging alleen los op hun knallers, maar dat kan ook aan het RW publiek liggen.
Alleen de knallers zijn tof van Underworldquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
inkoppertje: maandag?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alleen de knallers zijn tof van Underworld.
Ga jij nog naar de kermis? Der zitten wel toffe dingen tussen wat ik tot nu toe gezien heb.
doe de hoortestquote:
Dan is procentueel gezien net zoveel homo als je aan echte voetbalfans ziet bij de afgelopen WK finalequote:
Nieuwe album van the black keysquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe de hoortest
naar wat voor muziek luister jij dan?
eigen gezeik niet meetellen aub
nu effe serieus, we hadden het over muziekquote:
Nee, ik had het over muziek, jullie over geluidquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu effe serieus, we hadden het over muziek
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik had het over muziek, jullie over geluid
Wil je het echt wetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alleen de knallers zijn tof van Underworld.
Ga jij nog naar de kermis? Der zitten wel toffe dingen tussen wat ik tot nu toe gezien heb.
Ik lees het ED nauwelijks, behalve wat er op twitter voorbij komt. Wat staat erin?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Zeg Feb, heb je het ED gelezen vandaag?
er is een boom op fufie's auto gewaaid, stond op de voorpaginaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik lees het ED nauwelijks, behalve wat er op twitter voorbij komt. Wat staat erin?
ik lach niet, goed bezig febquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef febster het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Vanaf maandag ga ik radio maken in Nijmegen en om precies te zijn, 4daagseradio
. Zo ben ik donderdag en vrijdag vanaf 03:30 tot 08:00 elk uur 16 min per uur live te horen vanaf het startpunt.
jaja, lach maar, iets met onderaan beginnen enzo
Serieusquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is een boom op fufie's auto gewaaid, stond op de voorpagina
sorry, maar de CB's hebben mij nooit zo geboeidquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef febster het volgende:
Kinders, kinders, hier iets dat jullie allebei wellicht tof vinden.
quote:
Sorrieee. Dan heb je iig je WTF moment van het jaar iig alvast gehadquote:
Dus je gaat nietnaar de kermisquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef febster het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Vanaf maandag ga ik radio maken in Nijmegen en om precies te zijn, 4daagseradio
. Zo ben ik donderdag en vrijdag vanaf 03:30 tot 08:00 elk uur 16 min per uur live te horen vanaf het startpunt.
jaja, lach maar, iets met onderaan beginnen enzo
nou, vrij statisch wat weer met energieke danseressen wordt goedgemaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef febster het volgende:
Ja, maar die zijn live weer geen ruk aan.
dat van de voorpagina nietquote:
Een oud klasgenote met der dochterquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik lees het ED nauwelijks, behalve wat er op twitter voorbij komt. Wat staat erin?
nee joh, just a fleshwoundquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef febster het volgende:
[..]
Sorrieee. Dan heb je iig je WTF moment van het jaar iig alvast gehad.
Neeeeeh, echt? Waarom? Welke pagina? Ga ik zo ff kijken hier op de hoek namelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een oud klasgenote met der dochter.
En haar moeder, oma en overgrootoma.
Ik geloof de Ehv pagina.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef febster het volgende:
[..]
Neeeeeh, echt? Waarom? Welke pagina? Ga ik zo ff kijken hier op de hoek namelijk.
echt niet....je bent nog bezig met uitgravenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee joh, just a fleshwoundmeer was het niet.
een paar krasjes
True, al kijk ik bij elektronische muziek eigenlijk nooit zo naar het podiumquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, vrij statisch wat weer met energieke danseressen wordt goedgemaakt.
en we zien toch liever danseressen dan kerels....feb?
oh jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet....je bent nog bezig met uitgraven
Feb is een Telegraaf journalist, anders ziet ie de sensatie niet
nee, even niets in de planning wat me de ziekte van Lyme op kan leverenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef febster het volgende:
[..]
True, al kijk ik bij elektronische muziek eigenlijk nooit zo naar het podium.
Fufr, jij organiseert zeker ook niet stiekem nog een Awakefest zo ergens in de bossen?
Amos is altijd +10quote:
wow, we hebben een muzikale matchquote:
Martha...quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef bleiblei het volgende:
Tineke Schouten tiepetjes
[ afbeelding ]
quote:
theresequote:
Ik snap dat je daar als directeur Marketing (ofzo) daar je goedkeuring aan geeft. Is hij/zij BLIND ofzo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef bleiblei het volgende:
Tineke Schouten tiepetjes
[ afbeelding ]
Heb je J v. V die blijkbaar niet meer met Mark gaat gevonden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:12 schreef febster het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar als directeur Marketing (ofzo) daar je goedkeuring aan geeft. Is hij/zij BLIND ofzo?
herhalings, je valt er in.quote:
Ik ben nog niet op en neer geweest hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je J v. V die blijkbaar niet meer met Mark gaat gevonden?
ik vind het gewoon raar dat je eerst 50 posts in een uur kan maken en dat nu ineens nu ik je een kritische vraag stel, je vrouw en kind ziek zijn?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef FUFR het volgende:
dan niet. ik laat een zieke vrouw en kind voor gaan. mijn antwoord gaat je toch niet bevallen.
steengrillen, ook goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
maak je niet druk, fufr is nu toch weer onder z'n steen
shoarma bestellenquote:
saaie lulquote:
Vast welquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bel Fuf ff.... Misschien weet ie nog een duur restaurant.
jank!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef febster het volgende:
Ik vermoed dat de iPhone4 morgen uitgesteld gaat worden voor NL![]()
.
Ik vermoed dat Apple er windows mobile op gaat zettenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef febster het volgende:
Ik vermoed dat de iPhone4 morgen uitgesteld gaat worden voor NL![]()
.
Werktechnisch gezien zou ik zeggen "kom we plannen een meeting in, hebben jullie woensdagmiddag tijd in Zeist?"quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het gewoon raar dat je eerst 50 posts in een uur kan maken en dat nu ineens nu ik je een kritische vraag stel, je vrouw en kind ziek zijn?
Maar goed, antwoord later maar. Ik heb je niets misdaan, ben benieuwd naar je antwoord.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Apple er windows mobile op gaat zetten
Neejoh, gewoon een optionele externe antenne (r) Apple 2010 a 56 euro:quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Apple er windows mobile op gaat zetten
je denkt toch niet dat fufr zich verlaagt tot OV?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Werktechnisch gezien zou ik zeggen "kom we plannen een meeting in, hebben jullie woensdagmiddag tijd in Zeist?".
Maar het is geen werk, dus dat scheelt weer OVen.
een vuvuzela!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon een optionele externe antenne (r) Apple 2010 a 56 euro:
[ afbeelding ]
over kabels gesproken...wanneer ben je thuis komend weekend? ik kom je kabel op 2m na terugbrengenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon een optionele externe antenne (r) Apple 2010 a 56 euro:
[ afbeelding ]
ipv een fluitjequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
onze bewaker liep vandaag met een vuvuzela over de parkeerplaats
Ik hoor die krengen buiten overdag nog steeds.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
onze bewaker liep vandaag met een vuvuzela over de parkeerplaats
Was het maar 2m?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
over kabels gesproken...wanneer ben je thuis komend weekend? ik kom je kabel op 2m na terugbrengen
BB, de r8al van het OV.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb trouwens wel de trein-vloek op mezelf opgeroepen gisteren.
Nadat in Apeldoorn de trein voor mijn neus wegreed, miste ik op 2min na de trein in Sloterdijk naar Eindhoven. Had dat ding ondertussen dikke vertraging waardoor ik 50min later thuis was.
Vandaag wilde ik de trein van 19:00 pakken, kwam maar niets. Op een gegeven moment een half uur later stonden er 2 treinen naar Ehv. Ik stap in de ene, vertrekt de ander. Nog langer wachten kwam de intercity, ik ren naar het andere perron, intercity vertrekt (ik daarin
) totale vertraging weer 40min
.
nog altijd minder vertraging dan met de auto tijdens de spits gok ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb trouwens wel de trein-vloek op mezelf opgeroepen gisteren.
Nadat in Apeldoorn de trein voor mijn neus wegreed, miste ik op 2min na de trein in Sloterdijk naar Eindhoven. Had dat ding ondertussen dikke vertraging waardoor ik 50min later thuis was.
Vandaag wilde ik de trein van 19:00 pakken, kwam maar niets. Op een gegeven moment een half uur later stonden er 2 treinen naar Ehv. Ik stap in de ene, vertrekt de ander. Nog langer wachten kwam de intercity, ik ren naar het andere perron, intercity vertrekt (ik daarin
) totale vertraging weer 40min
.
Nee, het lukte niet...de kabel is te stug want er zit gewoon een krap bochtje ergens...bij de gamma 20m slappe dunne kabel gehaald voor 15 euro ofzo...die ging er soepel door.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was het maar 2m?![]()
![]()
Of is het niet gelukt?
Das wel zuur... Naja, volgende keer beterquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, het lukte niet...de kabel is te stug want er zit gewoon een krap bochtje ergens...bij de gamma 20m slappe dunne kabel gehaald voor 15 euro ofzo...die ging er soepel door.
Signaal: 0,00
zo'n versterkertje gehaald en 2 meter van jouw kabel gebruikt naar de tv kaart in mijn pc boven (tv doet niks meer)
ik ga zaterdag! denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef amaranta het volgende:
Das wel bummer zeg bb.
Dus.
Ik wil wel naar de kermis. Mss zondag ochtend.
ach...ik heb nu tv boven...het signaal is mwah maar het werktquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel zuur... Naja, volgende keer beter
Ik heb een 9292OV app en kan gewoon op ns.nl kijken.quote:
Wij zijn doorgaans altijd thuis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...ik heb nu tv boven...het signaal is mwah maar het werkt
maar wanneer kan ik het beste je kabel komen afgeven?
ok... ik bel komende nacht wel ffquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij zijn doorgaans altijd thuis.
Burgerlijk enzo jeweets.
Kortom gewoon bellen en je weet het.
Kans is vooral in de avonduren groot dat we thuis zijn.
Tot wanneer is de kermis?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh?
Wij zouden toch volgende week donderdag gaan?
vanavondquote:
ik ga misschien meeten met lindytjequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh?
Wij zouden toch volgende week donderdag gaan?
van jou is er ook nog belastend bewijs van dronkenheid iddquote:
dat kotsfilmpje op dat balkonquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van jou is er ook nog belastend bewijs van dronkenheid idd
ik bedoelde dat gifje met die vriendin van jequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kotsfilmpje op dat balkon
Mijn tweede date met bb... wij naar de kroeg... het eerste wat die gare vrienden me laten zien is Feb's kotsfilmpje
nou, je bewoog nog behoorlijk, vooral die stuiptrekkingen zijn legendaryquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef febster het volgende:
Die ik overigens nooit heb gezien.
Maar daarna nooit meer zo dronken geweest gelukkig, toen was ik echt half dood.
bezopen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef febster het volgende:
Overigens zijn (veel) journalisten zo. Het is een grote roddelfabriek, zowel op de opleidingen als bv binnen de NOS. Die wisten het daar al maanden van Eva Jinek bv.
Hier stond een plaatje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bedoelde dat gifje met die vriendin van je![]()
maargoed...dom eigenlijk...zoeken naar pics van feb als ie nuchter is...dat is pas knap
Kaal doch goed. Kwam ik laatst na Ned-Bra nog tegen in de kroeg. Kaal tegenwoordig en wat hij verder doet weet ik niet, iets in de ITquote:
epicquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef Juup© het volgende:
Juup's achiefdienstquote:
snel, trek een kogelvrij vest aanquote:
whelpquote:
ik gilde van schrik jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ze weg moet halen gil je wel he feb
Doe morgen maar, of later vnv. WIl iig niet dat ze er voor 'eeuwig' blijven staanquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ze weg moet halen gil je wel he feb
Good old timesquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
epicHilde en Feb en drank en een camera
neurie hetquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef ArTiC het volgende:
nummers in je hoofd hebben maar niet op de titel kunnen komen
Heb hem al..gewoon een stukje van de tekst in google gezochtquote:
slet dat je bentquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef febster het volgende:
Ondertussen kan ik wel veilig melden dat Hilde en ik onder het dekentje een klein beetje hebben lopen friemelen he?
ik zou ook op tijd naar bed gaanquote:
ik zal het d'r man eens doorgevenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef febster het volgende:
Ondertussen kan ik wel veilig melden dat Hilde en ik onder het dekentje een klein beetje hebben lopen friemelen he?
ook een boom op haar auto gehad?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen contact meer met hilde... ze heeft me verstoten
oh, dus dat je al weken op iedereen hier reageert behalve mij en bb is gewoon puur toeval? Oh, okee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:30 schreef FUFR het volgende:
morgen,
of je dat gelooft of niet SQ is niet mijn probleem.
V+K voelden zich beiden niet goed een uur of wat nadat we van de Leemerhoef afkwamen, dat dat juist op
dat moment heftigere vormen aannam is puur toeval. mijn gezin gaat nog steeds voor wat onlijn geneuzel.
ik snap ook niet helemaal wat er 'aan de hand' moet zijn, al heb ik wel een idee. ik heb een PMbox. voel je vrij, dan zal ik ook vrijelijk antwoorden.
en nu ga ik ook nog eerst es naar de kapper, heb ik woensdag geen tijd voor Zeist en raad ik Juup de Luytervelde aan, of de Leemerhoef als EM mee moet.
Ik denk niet dat Henny Huisman hiervoor terug wil komen met een suprise-showquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef r8ality het volgende:
Goed nieuws: over de BCT hoef ik me niet meer druk te maken. Wat minder nieuws: naar aanleiding van een evaluatiegesprekje ben ik uit het Talent Trek traject gedonderd.
Schijnbaar had ik toch niet de ambitie om de "professional" te worden die zij voor ogen hadden.
En nu?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef r8ality het volgende:
Goed nieuws: over de BCT hoef ik me niet meer druk te maken. Wat minder nieuws: naar aanleiding van een evaluatiegesprekje ben ik uit het Talent Trek traject gedonderd.
Schijnbaar had ik toch niet de ambitie om de "professional" te worden die zij voor ogen hadden.
Ik word nog telefonisch op de hoogte gebracht verder.quote:
Leemerhoef ziet er mooi uit, hebben er al eens eerder naar gekeken en gaan in de nabije toekomst misschien daar eens heen.quote:
Toch jammer, die cursus zou wel goed zijn geweest... dan had je ws ook niet zo uitgehaald in dat gesprekjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik word nog telefonisch op de hoogte gebracht verder.
Dan toch maar snel emigreren en bij de McDonalds gaan werkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef r8ality het volgende:
Ook niet Job?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Inu het volgende:
Ik heb allemaal van die scheuren achterin mn voet en die doen pijn en nu moet ik naar de pedicure,want die kan het schijnbaar oplossen, maar ik kan er echt NIET tegen als iemand aan mn voeten zitBah...
Als ik nog bij OGD mag blijven (whehequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Toch jammer, die cursus zou wel goed zijn geweest... dan had je ws ook niet zo uitgehaald in dat gesprekje
Niemandquote:
Nou, hopen dan maar...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik nog bij OGD mag blijven (whehe) kan ik alsnog die training doen, ik sta uiteindelijk nog ingeschreven voor dat ding
.
Waarom nietquote:
Vies, alle voeten zijn vies, ook die van andere mensen. Ik wil ook niet dat iemand zn voeten bij mij in de buurt komenquote:
Laat ze amputeren?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Vies, alle voeten zijn vies, ook die van andere mensen. Ik wil ook niet dat iemand zn voeten bij mij in de buurt komenOf dat iemand aan zn voeten zit waar ik bij ben
Ik kreeg vragen zoals, "waar zie je je zelf over een jaar?" Of: "Hoe zit het met je ambitie om te professionaliseren?". En ik was een kwartier te laat vanwege file. En toen ze vroegen waarom ik dan niet eerder wegga thuis, was mijn antwoord heel simpel. Ik sta niet eerder op voor files. "En stel nu dat je naar een klant moet en je komt te laat door file, wat dan?". Ik: dan zeg ik nog steeds dat ik niet eerder opsta voor file. Vonden ze wat minder zeg maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:50 schreef ArTiC het volgende:
wtf heb je gezegd dan in dat functioneringsgesprek r8?
En stiekem, in de kleinste stiekemigheidst van het woord, vind je het toch wel een heel klein beetje erg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef r8ality het volgende:
Maar, je komt je zelf nog wel tegen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kreeg vragen zoals, "waar zie je je zelf over een jaar?" Of: "Hoe zit het met je ambitie om te professionaliseren?". En ik was een kwartier te laat vanwege file. En toen ze vroegen waarom ik dan niet eerder wegga thuis, was mijn antwoord heel simpel. Ik sta niet eerder op voor files. "En stel nu dat je naar een klant moet en je komt te laat door file, wat dan?". Ik: dan zeg ik nog steeds dat ik niet eerder opsta voor file. Vonden ze wat minder zeg maar.
Maar net even aan de telefoon gehangen met P&O. Contract blijft aan, certificeringen kan ik halen naar eigen inzicht en de BCT gaat nog steeds door. Dus ik zie het probleem niet.
Serieus r8, het doet echt niet pijn om je hier en daar waar nodig aan te passen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kreeg vragen zoals, "waar zie je je zelf over een jaar?" Of: "Hoe zit het met je ambitie om te professionaliseren?". En ik was een kwartier te laat vanwege file. En toen ze vroegen waarom ik dan niet eerder wegga thuis, was mijn antwoord heel simpel. Ik sta niet eerder op voor files. "En stel nu dat je naar een klant moet en je komt te laat door file, wat dan?". Ik: dan zeg ik nog steeds dat ik niet eerder opsta voor file. Vonden ze wat minder zeg maar.
Maar net even aan de telefoon gehangen met P&O. Contract blijft aan, certificeringen kan ik halen naar eigen inzicht en de BCT gaat nog steeds door. Dus ik zie het probleem niet.
1 kwartier eerder vertrekken ga je niet dood aan hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:20 schreef r8ality het volgende:
Ik ga me niet aanpassen aan dingen waar ik niet achtersta. Dat heb ik zo vaak geprobeerd, uiteindelijk werkt dat toch niet. Ik ga door het leven op mijn eigen manier en dat ik daarbij soms andere mensen of zelfs mezelf in het harnas jaag, so be it.
Screw the grijze massa.
Een kwartier later zijn ook niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
1 kwartier eerder vertrekken ga je niet dood aan hoor.
doe dat als de little dragon een beetje alleen rond kan stappen, dan houden de animeermeisjes ze bezig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leemerhoef ziet er mooi uit, hebben er al eens eerder naar gekeken en gaan in de nabije toekomst misschien daar eens heen.
quote:
quote:
zo heb ik ook heel lang gedacht. Gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen dat de wereld zo niet in elkaar steekt en dat je met zo'n air alleen jezelf maar tegenwerkt uiteindelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:20 schreef r8ality het volgende:
Ik ga me niet aanpassen aan dingen waar ik niet achtersta. Dat heb ik zo vaak geprobeerd, uiteindelijk werkt dat toch niet. Ik ga door het leven op mijn eigen manier en dat ik daarbij soms andere mensen of zelfs mezelf in het harnas jaag, so be it.
Screw the grijze massa.
Don't care.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo heb ik ook heel lang gedacht. Gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen dat de wereld zo niet in elkaar steekt en dat je met zo'n air alleen jezelf maar tegenwerkt uiteindelijk
Zelfstandig ondernemers begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds wanneer lik jij real's kont zo hard?
Dat en hij wast zijn bips goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zelfstandig ondernemers begrijpen elkaar.
klinkklare onzin, je vroeg mijn mening, ik zeg nog dat je het niet echt gaat waarderen en dan stuur ik m en is het mijn schuld. Terwijl ik je 'negeer' om je te ontzien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Het is gewoon te veel voor me, fufr. Zo'n lijst die je me stuurt... Dat kan ik gewoon niet aan. Too much at a time. Noem me zwak. So be it.
Ik zeg niet dat het jouw schuld is. Maar zoals jij het beschrijft maak ik het hier de mensen alleen maar zuur en voeg ik niets toe in positieve zin. En nee, dan blijf ik liever niet. Dus niet jouw schuld, mijn schuld. Als je een beetje wist van hoe ik in elkaar zit... dan zou je het begrijpenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
klinkklare onzin, je vroeg mijn mening, ik zeg nog dat je het niet echt gaat waarderen en dan stuur ik m en is het mijn schuld. Terwijl ik je 'negeer' om je te ontzien.
De slachtofferrol is snel gekozen, maar je kunt er ook iets van leren (klinkt zwaarder dan bedoeld) ik stuurde je ook geen lijst, ik gaf voorbeelden.
Dat wij elkander niet meer liggen hoeft de rest niet onder te ''lijden".
ik heb nix afgekapt, ik reageer gewoon minder op jou/jullie. Dat staat er toch? Lees effe terug, heb ergens deze week nog gewoon iets tegen je gezegd hoor, ik delete alleen wat sneller voordat ik post.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het jouw schuld is. Maar zoals jij het beschrijft maak ik het hier de mensen alleen maar zuur en voeg ik niets toe in positieve zin. En nee, dan blijf ik liever niet. Dus niet jouw schuld, mijn schuld. Als je een beetje wist van hoe ik in elkaar zit... dan zou je het begrijpen![]()
Leren doe ik zat, elke dag, wat denk je dat ik dagelijks voor worstelingen mee maak? Mara perfectie is er nog lang niet. Die zal er ook nooit zijn. Maar ik lees nu ineens die hele lijst van dingen die in jouw ogen niet goed zijn of niet kloppen aan me. In 1 keer moet het contact worden afgekapt. Ik word er inderdaad kwaad om als mensen me dat flikken zonder vooraf een beetje proberen er een normaal gesprek over aan te gaan. Als er zoveel mankeert aan me, waarom hoor ik dat dan nu pas allemaal? Als ik dingen eerder weet, kan ik er eerder wat mee doen. Da's het enige wat ik je aanreken. Voor de rest is het me denk ik wel duidelijk.
Nou ja, je mening over mij is in elk geval duidelijk. En ik zie nergens een ingang dat er nog kansen liggen om die mening te doen veranderen. Dus dat voelt wel een beetje als afkappen jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb nix afgekapt, ik reageer gewoon minder op jou/jullie. Dat staat er toch? Lees effe terug, heb ergens deze week nog gewoon iets tegen je gezegd hoor, ik delete alleen wat sneller voordat ik post.
Doe net als ik. loop op het eerste de beste kind af wat je in een winkel ziet en meet het.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef Inu het volgende:
Juup, hoe lang zijn Evi's voetjes ongeveer? Ik ben slofjes aan het maken voor een meisje van eind december die ze pas in september krijgt en ze zijn 10 cm... Klopt dat ongeveer?
Geldt dat niet gewoon voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn zegen heb je, in je hele PM treft alleen mij blaam en alles wat jij doet wordt als normaal enzo afgeschilderd. Het is me duidelijk. Wat ik nogmaals wil zeggen is dat ik het jammer vind, dat het zo moet gaan, want ik mag je als persoon echt heel graag. Ik mag alleen bepaalde dingen die je doet op Fok wat minder.
dat staat er toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
Overigens vind ik dit niet de plek om de ruzie uit te vechten.
Doe dat over de pm of irl.
Zien wij elkander morgen weer bij een willekeurige tent?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:10 schreef FUFR het volgende:
Maar ik stel voor SQ, dat wij dit verder via PM uitvechten. Jij gewoon hier verder aanklooit, ik ben er van het weekend toch niet bij en dat we na het weekend een resume doen. is dat wat?
ik kan in het echt nog veel lomper zijn, alleen maak je dat niet mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geldt dat niet gewoon voor ons allemaal.
Vrij weinig mensen zijn hier precies hetzelfde als irl.
Het is hier ook begonnen, het treft iedereen, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
Overigens vind ik dit niet de plek om de ruzie uit te vechten.
Doe dat over de pm of irl.
Nee, ik ben er niet ivm verjaardag zoon mattie en omdat ik bij extrema muzikaal niet aan mijn trekken kom.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zien wij elkander morgen weer bij een willekeurige tent?
Eeuhhmmm dat ik het niet weet. Ik wil ze straks wel even opmeten als zij weer wakker isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef Inu het volgende:
Juup, hoe lang zijn Evi's voetjes ongeveer? Ik ben slofjes aan het maken voor een meisje van eind december die ze pas in september krijgt en ze zijn 10 cm... Klopt dat ongeveer?
Nou, dat ben ik niet met je eens. Maar jullie komen er heus wel uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is hier ook begonnen, het treft iedereen, dus waarom niet?
Maar we zijn al op PM overgestapt
Nou, wel. Ik heb wel het gevoel alsof ik structureel iedereen in deze reeks ongemerkt hard loop te kwetsen onderhandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Maar jullie komen er heus wel uit.
Väth trekt veel gays aan, zorg dat je ze bij je hebtquote:
Ik weet van niets, dus in mijn geval is dat niet correctquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, wel. Ik heb wel het gevoel alsof ik structureel iedereen in deze reeks ongemerkt hard loop te kwetsen onderhand
-zucht-quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, wel. Ik heb wel het gevoel alsof ik structureel iedereen in deze reeks ongemerkt hard loop te kwetsen onderhand
*pats!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus in mijn geval is dat niet correct
dat zei je wel!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
-zucht-
Nee dus. ik voel me niet eens gekwetst.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zei je wel!Zeg het dan ook niet
Juup, mijn rots in de branding.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus in mijn geval is dat niet correct
over van dat ik iedereen loop te pesten maar zodra iemand iets tegen mij zegt het hek van de dam is etc. Da's niet waar trouwens. Want ik kan heel goed tegen plagen. Alleen die opmerking van de alcohol van amaranta viel helemaal verkeerd. Erg gevoelig punt. Beetje hetzelfde als dat ik haar zou pakken op d'r kinderen ofzo. Maar dat terzijdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]dat krijg je met sneltiepen, ik moet het effe teruglezen.
wats aan de hand?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag maar eens met de vrouw naar de huisarts, is beetje ziek.
wat heeft de huisarts?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag maar eens met de vrouw naar de huisarts, is beetje ziek.
Al sinds afgelopen zondag aan de diarree en nu is het al een paar dagen piesen aan twee kanten zeg maar. Heeft geen energie, is duizelig en valt nog net niet flauw en sinds vanmorgen zit er veel helder bloed in haar ontlasting.quote:
Nee, dat klinkt idd niet gezondquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al sinds afgelopen zondag aan de diarree en nu is het al een paar dagen piesen aan twee kanten zeg maar. Heeft geen energie, is duizelig en valt nog net niet flauw en sinds vanmorgen zit er veel helder bloed in haar ontlasting.
Lijkt mij niet zo best.
Ja dag, dan ben ik straks ook ziekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt idd niet gezondGeef d'r maar een kusje
wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al sinds afgelopen zondag aan de diarree en nu is het al een paar dagen piesen aan twee kanten zeg maar. Heeft geen energie, is duizelig en valt nog net niet flauw en sinds vanmorgen zit er veel helder bloed in haar ontlasting.
Lijkt mij niet zo best.
ja die haalt wel een tonnetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |