Wat een mooie man in de mooi blauw verlichte tunnelquote:Op donderdag 30 september 2010 13:56 schreef very het volgende:
Hey photolex, die foto is best wel heel cool!
Misschien had ik persoonlijk een gladde egale achtergrond genomen.
Maar heel mooi. Ogen zijn erg goed.
Gisteravond gemaakt in een mooi blauw verlichte tunnel:
[ afbeelding ]
Haha...ik zal het mijn broertje vertellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat een mooie man in de mooi blauw verlichte tunnel![]()
Ik neem aan dat je modellen zelf wel voor visagie kunnen zorgen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:22 schreef zquing het volgende:
Volgende week kan ik wat portretten schieten in een studio, heb echter alleen geen toegang tot makeup of leuke achtergronden. Denk eraan om allemaal head&shoulder portretten te maken waarbij het model dan een intense look geeft(beetje de normale klassieke portretten)
Maar ik vroeg me af of iemand leukere ideeen had die ik kan uitproberen
Dan gaat opacity aanpassen niet werken neequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:58 schreef xjoyce het volgende:
Ik heb alleen de irissen bewerkt niet het oogwit;p
Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:17 schreef xjoyce het volgende:
vind de 2e erg mooi, de onderste vind ik niet mooi bewerkt! Anders had ik hem mooier gevonden denk ik als de bewerking anders was geweest!
Ik heb ook weer geshoot, hier vast 1 foto
Jammer dat haar elleboog er niet helemaal op staat ik weet t moet daar meer op gaan letten haha.
[ afbeelding ]
Damn, je hebt gelijk, mijn "foto" is alleen voor mij zichtbaar. Het is nu (volgens de onpartijdige compu van m'n vriendin) gefixt. Weet ik dat ook weer...quote:Ik zie jou foto niet
Woehaaaa!! Stoer!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef Azreal het volgende:
Valt het trouwens nog onder portret als er een overkill aan Photoshop is?
[ afbeelding ]
Tnx! Ik weet zelf nog niet of ik het geslaagd vind of niet. Maar het was in elk geval leuk en leerzaam om te maken en daar doe ik het voorquote:
Deze versie is een stuk mooier! Vierkante crop geeft een leukere compositie en de ogen komen wat minder fel over. De vorige was ook een beetje vervormd, dat is altijd goed om te verkomenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...
Over het algemeen een erg mooie plaat. Persoonlijk vind ik de schaduw onder haar oksel aan de rechterkant wat te donker, omdat haar topje hierdoor een beetje in het niets lijkt te steken. Waarschijnlijk ligt dat echter aan het belabberde kleurenbereik van de monitor waar ik nu achter zit, en in dat geval is het dus gewoon goed.quote:
Ik vind het origineel eigenlijk wel het mooist! De kleuren zijn erg fijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik vind het origineel eigenlijk wel het mooist! De kleuren zijn erg fijn
Ook vind ik de uitsnede van het origineel ook al gewoon mooi!
Thanks voor uwer feedback..:-)quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Azreal het volgende:
[..]
Over het algemeen een erg mooie plaat. Persoonlijk vind ik de schaduw onder haar oksel aan de rechterkant wat te donker, omdat haar topje hierdoor een beetje in het niets lijkt te steken. Waarschijnlijk ligt dat echter aan het belabberde kleurenbereik van de monitor waar ik nu achter zit, en in dat geval is het dus gewoon goed.
Ik vind wel dat haar borst er links erg raar en uit verhouding bij lijkt te hangen.
Mooie sjieke foto!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:27 schreef xjoyce het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo lekker wegkijken, het licht doet het hem niet helemaal voor mij en de bewerking ook niet. Maar verder heeft ze wel een mooie pose zo met die gitaar en ze staat er goed op. Het is dus niet dat ik de foto helemaal niks vind maar de hierboven genoemde punten vind ik iets minder.
[ afbeelding ]
Gelieve iets duidelijker te zijn wat betreft de bewerking please... :-)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:27 schreef xjoyce het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo lekker wegkijken, het licht doet het hem niet helemaal voor mij en de bewerking ook niet. Maar verder heeft ze wel een mooie pose zo met die gitaar en ze staat er goed op. Het is dus niet dat ik de foto helemaal niks vind maar de hierboven genoemde punten vind ik iets minder.
[ afbeelding ]
Wauw wauw WAUWquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:27 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe ok..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef xjoyce het volgende:
ahh leuke reacties allemaal!!
Ik vind het licht niet zo mooi verdeeld, haar linkeroog valt helemaal weg maar het kan zijn dat dit de bedoeling was? Ik heb trouwens zelf ook zo'n foto gepost nog niet zo lang geleden hier waarbij de heft van het gezicht van t model wegviel dus misschien moet ik niks zeggen haha. Ik vind het moeilijk om te verwoorden tis meer een gevoel ofzo wat je krijgt bij een foto.
Oh wauwquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:27 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:04 schreef The-Rock het volgende:
[..]
Hehe ok..
Dank voor uwer mening daarover.
Denk dat het inderdaad smaakgevoelig ligt.. :-)
Moet wel zeggen..hij is aan de linkerkant toch niet zo heel erg donker hoor..hehe..
@foto hierboven
Rustgevend....vriendelijke overkomend.
Ik zie iemand anders zeggen dat de dame er oud uitziet op desbetreffende pic...maar naar mijn mening past dat juist mij de ambience die het met zich meebrengt.
Gaat het hier niet om de foto i.p.v. mijn oude hoofd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef very het volgende:
Sorry, maar op die foto zie je er best oud uit
En dat iemand er ouder uitziet dan dat diegene eigenlijk is heeft niks met de foto te maken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaat het hier niet om de foto i.p.v. mijn oude hoofd?
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat mag jij vindenEn die ene "oorbel".. Tsja, ik kan er niets aan doen slechts 1 tunnel te hebben
Foto's waar ik zelf op sta zal ik speciaal voor jou dan maar niet meer posten
Eerlijk gezegd spreekt deze foto mij ook niet heel erg aan, ik heb geprobeerd om wat puntjes op een rij te zetten die misschien kunnen helpen als je weer eens foto's gaat maken:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Gemaakt door een vriendin![]()
[ afbeelding ]
Hehe natuurlijk ook wel te snappen maarrr das ook meer mijn manier van werken en hoe je portretfoto's ook in the picture kunt zetten. Ben meer van het dark...schaduw werk en dat zul je ewoon bij veel werk van me terugzien..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oh wauw. Ik vind hem echt heel erg mooi!
@The Rock: vind je foto's over het algemeen mooi, maar het is jammer dat bij beide foto's de ogen niet goed belicht zijn. Een oog donker, en het andere oog is ook niet volledig licht of heeft een donkere vlek in de ooghoek. Ik vind portretten het sprekendst wanneer de ogen goed uitkomen.
Alles behalve de bewegingsonscherpte in het haar dan, zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef The-Rock het volgende:
Tuurlijk kan ik net zo goed ook een foto zoals dit plaatsen
[ afbeelding ]
waarbij alles er in feite goed aan is...maar dan richt ik me, in mijn optiek, weer naar het standaarde toe..
Volgens mij zie je er stukken ouder uit op deze foto dan dat je echt bentquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Gemaakt door een vriendin![]()
[ afbeelding ]
Je hebt de huid net teveel platgetrokken, verder een beetje jammer dat je maar een paar krullen ziet bewegenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef The-Rock het volgende:
[..]
Hehe natuurlijk ook wel te snappen maarrr das ook meer mijn manier van werken en hoe je portretfoto's ook in the picture kunt zetten. Ben meer van het dark...schaduw werk en dat zul je ewoon bij veel werk van me terugzien..
Tuurlijk kan ik net zo goed ook een foto zoals dit plaatsen
[ afbeelding ]
waarbij alles er in feite goed aan is...maar dan richt ik me, in mijn optiek, weer naar het standaarde toe..
Ik zie die 'vlek' op dr kin ook bijvoorbeeld naast het kettinkje. Of teveel foundation of verkeerd bewerkt ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alles behalve de bewegingsonscherpte in het haar dan, zou ik zo zeggen.
Heb ook een beetje het idee dat haar huid veel te smooth gemaakt is overigens, tenzij ze dat van zichzelf al zo heeft.(en wat is dat op haar kin?)
Mooooiquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
Gister foto's gemaakt! Deborah (zit ook op fok) haar Nickname: rhythmlicious heeft de visagie verzorgd.
En haar vriend Row-1 was ook meegekomen om wat foto's te maken!
Mooie plaat! Kan nog wel wat van je leren qua portretfotografiequote:Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
Gister foto's gemaakt! Deborah (zit ook op fok) haar Nickname: rhythmlicious heeft de visagie verzorgd.
En haar vriend Row-1 was ook meegekomen om wat foto's te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |