abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87265695
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:56 schreef very het volgende:
Hey photolex, die foto is best wel heel cool!
Misschien had ik persoonlijk een gladde egale achtergrond genomen.
Maar heel mooi. Ogen zijn erg goed.

Gisteravond gemaakt in een mooi blauw verlichte tunnel:
[ afbeelding ]
Wat een mooie man in de mooi blauw verlichte tunnel :@ O+
pi_87270798
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wat een mooie man in de mooi blauw verlichte tunnel :@ O+
Haha...ik zal het mijn broertje vertellen ;)
People assume too much.
pi_87271563
Volgende week kan ik wat portretten schieten in een studio, heb echter alleen geen toegang tot makeup of leuke achtergronden. Denk eraan om allemaal head&shoulder portretten te maken waarbij het model dan een intense look geeft(beetje de normale klassieke portretten)

Maar ik vroeg me af of iemand leukere ideeen had die ik kan uitproberen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_87271780
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:22 schreef zquing het volgende:
Volgende week kan ik wat portretten schieten in een studio, heb echter alleen geen toegang tot makeup of leuke achtergronden. Denk eraan om allemaal head&shoulder portretten te maken waarbij het model dan een intense look geeft(beetje de normale klassieke portretten)

Maar ik vroeg me af of iemand leukere ideeen had die ik kan uitproberen
Ik neem aan dat je modellen zelf wel voor visagie kunnen zorgen?
Met verschillende soorten stof kun je ook al best leuke achtergronden maken trouwens.

Vandaag was ik model op een kunstacedemie voor een workshop portretfotografie met verschillende belichtingen.
Ik heb me toch wat gezichten moeten trekken _O- dus experimenteer wat met expressie ,zodat je niet alleen maar standaard portretjes krijgt :Y
Laat ze boos kijken of juist verdrietig, doe er een paar met gekke make up (als ze dat zelf kunnen tenminste) en noem maar op ^O^
pi_87274997

zondag 10 oktober 2010 @ 09:17:36 #256
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_87377206
vind de 2e erg mooi, de onderste vind ik niet mooi bewerkt! Anders had ik hem mooier gevonden denk ik als de bewerking anders was geweest!

Ik heb ook weer geshoot, hier vast 1 foto
Jammer dat haar elleboog er niet helemaal op staat ik weet t moet daar meer op gaan letten haha.

Joyce
19jaar.
pi_87379078
Mooi plaatje ;). Zelf zou ik de irissen wat feller maken en het oogwit wat minder fel. Ook vangt de arm aan de linkerkant erg veel licht waardoor die bijna meer aandacht trekt dan haar gezicht, wat een beetje zonde is.

Als reclame voor een horloge of armband zou zoiets natuurlijk weer heel mooi kunnen werken ;).
  zondag 10 oktober 2010 @ 11:31:47 #258
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_87379328
Ja klopt echt jammer dat haar arm een beetje overbelicht is! als ze nou een armband om had was het misschien passender geweest. Ik heb haar ogen al wat opgelicht maar ik probeer dat niet te erg te doen omdat ik bang ben dat het er dan zo nep en overbewerkt uitziet, en inderdaad dat wit bij haar oog is erg wit, moet nog uitvogelen hoe ik dat iets minder krijg dan :)
Joyce
19jaar.
pi_87381594
Opacity wat omlaag schroeven op de laag waarin je de ogen witter hebt gemaakt doet wonderen.

Daarmee zorg ik altijd voor wat finetuning in de effecten die ik toepas.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:58:22 #260
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_87389747
Ik heb alleen de irissen bewerkt niet het oogwit;p

zelfportretje
Joyce
19jaar.
pi_87390327
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:58 schreef xjoyce het volgende:
Ik heb alleen de irissen bewerkt niet het oogwit;p
Dan gaat opacity aanpassen niet werken nee ;). Enig idee hoe je dat zo wit krijgt? Of heeft je model gewoon erg mooie witte ogen en moet ik gewoon mensen zoeken met minder bloedvaatjes? :P

Als je het wit toch wat minder wilt hebben kun je trouwens een laag met lichtgrijs inschilderen en de blending mode op soft light of overlay zetten. Alleen wel netjes op de randjes letten want als die niet goed zijn zie je het meteen.

Mooi zelfportret. Misschien iets teveel licht op je gezicht, maar ik kan van die bijna overbelichte portretten wel waarderen. Jammer van de donkere driehoek in je haar aan de linkerkant. Die vind ik net teveel contrast geven. En erg creatief met make-up, daar zou ik niet op komen ;).
pi_87390467
Valt het trouwens nog onder portret als er een overkill aan Photoshop is? :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Azreal op 10-10-2010 20:49:52 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:30:40 #263
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_87390737
Ik weet niet waarom het zo wit is ;p zie dat dat bij de andere modellen waar ik mee heb gewerkt ook zo is, apart!

En dankjewel, Ja mijn zelfportretten zijn vaak tegen het overbelichte aan, ik zag hem net op een andere laptop en daar vond ik hem Te licht maar op mijn eigen laptop vind ik dit niet.
En ik ben eigenlijk helemaal niet handig met makeup dus ik vond de makeup ook wel goed gelukt ja:D Dankjewel.

Ik zie jou foto niet ;(
Joyce
19jaar.
pi_87396280
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 09:17 schreef xjoyce het volgende:
vind de 2e erg mooi, de onderste vind ik niet mooi bewerkt! Anders had ik hem mooier gevonden denk ik als de bewerking anders was geweest!

Ik heb ook weer geshoot, hier vast 1 foto
Jammer dat haar elleboog er niet helemaal op staat ik weet t moet daar meer op gaan letten haha.

[ afbeelding ]
Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...

pi_87396286
quote:
Ik zie jou foto niet ;(
Damn, je hebt gelijk, mijn "foto" is alleen voor mij zichtbaar. Het is nu (volgens de onpartijdige compu van m'n vriendin) gefixt. Weet ik dat ook weer...
pi_87396313
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef Azreal het volgende:
Valt het trouwens nog onder portret als er een overkill aan Photoshop is? :P

[ afbeelding ]
Woehaaaa!! Stoer!! :D
pi_87396430
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:54 schreef Hilzillah het volgende:
Woehaaaa!! Stoer!! :D
Tnx! Ik weet zelf nog niet of ik het geslaagd vind of niet. Maar het was in elk geval leuk en leerzaam om te maken en daar doe ik het voor ;).
pi_87396531
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...
Deze versie is een stuk mooier! Vierkante crop geeft een leukere compositie en de ogen komen wat minder fel over. De vorige was ook een beetje vervormd, dat is altijd goed om te verkomen ;).
pi_87404189
Ik werd er idd al door iemand op gewezen dat hij vervormd leek, dus heb hem aangepast. Alleen nog niet hier gepost :)
pi_87421576
Goeiedag iedereen.

Ben een nieuweling die zich op dit forum begeeft.
Ben zelf geen nieuweling als het op fotografie aankomt...hou me er al geruime tijd mee bezig en graag zou ik ook wat feedback van jullie willen ontvangen.
Zelf hoop ik natuurlijk ook de nodige feedback te kunnen geven op de plaatjes die hier voorbij komen.. :-)

Ik begin maar met een plaatje.. :-)

pi_87424703
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:10 schreef The-Rock het volgende:
Ik begin maar met een plaatje.. :-)
Over het algemeen een erg mooie plaat. Persoonlijk vind ik de schaduw onder haar oksel aan de rechterkant wat te donker, omdat haar topje hierdoor een beetje in het niets lijkt te steken. Waarschijnlijk ligt dat echter aan het belabberde kleurenbereik van de monitor waar ik nu achter zit, en in dat geval is het dus gewoon goed.

Ik vind wel dat haar borst er links erg raar en uit verhouding bij lijkt te hangen.
pi_87424829
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind het origineel eigenlijk wel het mooist! De kleuren zijn erg fijn :)
Ook vind ik de uitsnede van het origineel ook al gewoon mooi!
pi_87443297
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Ik vind het origineel eigenlijk wel het mooist! De kleuren zijn erg fijn :)
Ook vind ik de uitsnede van het origineel ook al gewoon mooi!
Thanks O+
pi_87484682
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Azreal het volgende:

[..]

Over het algemeen een erg mooie plaat. Persoonlijk vind ik de schaduw onder haar oksel aan de rechterkant wat te donker, omdat haar topje hierdoor een beetje in het niets lijkt te steken. Waarschijnlijk ligt dat echter aan het belabberde kleurenbereik van de monitor waar ik nu achter zit, en in dat geval is het dus gewoon goed.

Ik vind wel dat haar borst er links erg raar en uit verhouding bij lijkt te hangen.
Thanks voor uwer feedback..:-)
Denk niet dat het aan jouw kleurenbereik ligt hoor...Ik heb mijn eigen visie op dit soort plaatjes...wellicht iets te dark maar ik vind het mysterieus uitzien...hou wel van schaduwen zoals je in meer werk van me zult zien.

Borst links kan....moet ook wel zeggen dat ik de foto gecropped heb aangezien de jongedame in kwestie over een vrij grote set beschikt maar als je ook kijkt naar hoe ze dr linkerarm omhoog houdt dan kun je snappen dat de borst dan iets omhoog getrokken wordt...rechts blijft daardoor beetje naar beneden steken....if ya get my drift.. ;-)

Maar goed....tis een beetje stil hier..dusssssss ik pomp er nog een foto in..

woensdag 13 oktober 2010 @ 07:27:47 #275
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_87484967
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo lekker wegkijken, het licht doet het hem niet helemaal voor mij en de bewerking ook niet. Maar verder heeft ze wel een mooie pose zo met die gitaar en ze staat er goed op. Het is dus niet dat ik de foto helemaal niks vind maar de hierboven genoemde punten vind ik iets minder.

Joyce
19jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')