Wat een mooie man in de mooi blauw verlichte tunnelquote:Op donderdag 30 september 2010 13:56 schreef very het volgende:
Hey photolex, die foto is best wel heel cool!
Misschien had ik persoonlijk een gladde egale achtergrond genomen.
Maar heel mooi. Ogen zijn erg goed.
Gisteravond gemaakt in een mooi blauw verlichte tunnel:
[ afbeelding ]
Haha...ik zal het mijn broertje vertellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat een mooie man in de mooi blauw verlichte tunnel![]()
Ik neem aan dat je modellen zelf wel voor visagie kunnen zorgen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:22 schreef zquing het volgende:
Volgende week kan ik wat portretten schieten in een studio, heb echter alleen geen toegang tot makeup of leuke achtergronden. Denk eraan om allemaal head&shoulder portretten te maken waarbij het model dan een intense look geeft(beetje de normale klassieke portretten)
Maar ik vroeg me af of iemand leukere ideeen had die ik kan uitproberen
Dan gaat opacity aanpassen niet werken neequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:58 schreef xjoyce het volgende:
Ik heb alleen de irissen bewerkt niet het oogwit;p
Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:17 schreef xjoyce het volgende:
vind de 2e erg mooi, de onderste vind ik niet mooi bewerkt! Anders had ik hem mooier gevonden denk ik als de bewerking anders was geweest!
Ik heb ook weer geshoot, hier vast 1 foto
Jammer dat haar elleboog er niet helemaal op staat ik weet t moet daar meer op gaan letten haha.
[ afbeelding ]
Damn, je hebt gelijk, mijn "foto" is alleen voor mij zichtbaar. Het is nu (volgens de onpartijdige compu van m'n vriendin) gefixt. Weet ik dat ook weer...quote:Ik zie jou foto niet
Woehaaaa!! Stoer!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef Azreal het volgende:
Valt het trouwens nog onder portret als er een overkill aan Photoshop is?
[ afbeelding ]
Tnx! Ik weet zelf nog niet of ik het geslaagd vind of niet. Maar het was in elk geval leuk en leerzaam om te maken en daar doe ik het voorquote:
Deze versie is een stuk mooier! Vierkante crop geeft een leukere compositie en de ogen komen wat minder fel over. De vorige was ook een beetje vervormd, dat is altijd goed om te verkomenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...
Over het algemeen een erg mooie plaat. Persoonlijk vind ik de schaduw onder haar oksel aan de rechterkant wat te donker, omdat haar topje hierdoor een beetje in het niets lijkt te steken. Waarschijnlijk ligt dat echter aan het belabberde kleurenbereik van de monitor waar ik nu achter zit, en in dat geval is het dus gewoon goed.quote:
Ik vind het origineel eigenlijk wel het mooist! De kleuren zijn erg fijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dit is het origineel van de onderste. Ik heb hem idd niet echt mooi 'uitgeknipt' ik heb ook een nieuwe geknipte versie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik vind het origineel eigenlijk wel het mooist! De kleuren zijn erg fijn
Ook vind ik de uitsnede van het origineel ook al gewoon mooi!
Thanks voor uwer feedback..:-)quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Azreal het volgende:
[..]
Over het algemeen een erg mooie plaat. Persoonlijk vind ik de schaduw onder haar oksel aan de rechterkant wat te donker, omdat haar topje hierdoor een beetje in het niets lijkt te steken. Waarschijnlijk ligt dat echter aan het belabberde kleurenbereik van de monitor waar ik nu achter zit, en in dat geval is het dus gewoon goed.
Ik vind wel dat haar borst er links erg raar en uit verhouding bij lijkt te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |