Haha nopequote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:37 schreef Eliin het volgende:
[..]
is dit toevallig de douwe egberts fiets?
Hip!quote:
quote:
ik las 'je moet wel je broek uit doen'quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:19 schreef Siral het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je moet wel je broek eruit doen trouwens. Maar dr martens zijn de bom![]()
In feite vraag je waar we dat jasje mee zouden combineren, niet...?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef Chung het volgende:
Ik had een vraag je over mijn kleding. Namelijk, welke broek past beter bij mijn kleding? Wat voor soort schoenen zouden jullie bij deze combinatie dragen? Nog andere suggesties? Zoek nog een riem kleur...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, dit is mijn zusjes kamer.Bedankt voor evt. tips.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef Marouska het volgende:
Leuk + leuke portemonnee!
En ik ben mij heel erg bewust van de niet-wolfheid van mijn trui.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:59 schreef poolie het volgende:
[..]
Ik zou zeker nog een keer omkijken als ik jou zo zag langslopen op straat,
leuk!
En die portomonnee ook
quote:
Thnx allemaalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:38 schreef Marouska het volgende:
Er is toch wel iets heel prettigs aan een man in een shirt met een klein V-halsje. Niet té diep, gewoon nét goed.
Ziet er leuk uit ! en je portemonnee is echtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:14 schreef don-diablo het volgende:
Dyanne Beekman zou trots op me zijn met mn kleur keuze vandaag..
[ afbeelding ]
Ik dacht ik ga er even bij zitten.
Oh ja en mn accessoire van de dag:
[ afbeelding ]
Mn spiderman portemonnee.
dat is ook prima.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik las 'je moet wel je broek uit doen'![]()
ik vind die eerste broek het tofst.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef Chung het volgende:
Ik had een vraag je over mijn kleding. Namelijk, welke broek past beter bij mijn kleding? Wat voor soort schoenen zouden jullie bij deze combinatie dragen? Nog andere suggesties? Zoek nog een riem kleur...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, dit is mijn zusjes kamer.Bedankt voor evt. tips.
Inderdaad die eerste broek ziet er het mooist uitquote:
Weet niet of je hier iets aan hebt maar, bij de H&M liggen bretels in het wit en zwart voor 6,95.quote:
Zeker kan ze al van een vriendin lenen, maar waaschijnlijk haal ik zelf ook nog ff. Bedanktquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef stef040 het volgende:
[..]
Weet niet of je hier iets aan hebt maar, bij de H&M liggen bretels in het wit en zwart voor 6,95.
tering, die tv is zeker 15 jaar oudquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:44 schreef n8n het volgende:
Voor een festival
[ afbeelding ]
Moet alleen nog smalle zwarte bretels hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |