Even quoten. Wat een eerlijke vergelijkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een strijkijzer is ook vouwonvriendelijk. Ook maar verbieden?
V.
Er zijn een heleboel dingen die mensen soms 'niet fijn' vinden ... zeker in het Openbaar Vervoer, wat nu eenmaal een afvoerputje is voor mensen die kennelijk geen eigen vervoersmiddel hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Ik zou het ook niet fijn vinden als zo'n tent bij mij in de bus kwam
Ik vind het ook niet fijn als een kerel van 150 kg naast mij komt zitten in de bus met dit warme weer. Obesitas verbieden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Ik zou het ook niet fijn vinden als zo'n tent bij mij in de bus kwam
Dat is ook niet fijn. Maar dan voel ik me niet bedreigd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn als een kerel van 150 kg naast mij komt zitten in de bus met dit warme weer. Obesitas verbieden?
Ik voel me ook niet bedreigd door een burqa. Het is een fucking vrouw in een tent. Boeiend!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is ook niet fijn. Maar dan voel ik me niet bedreigd.
Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak. Wat jij voelt doet me niks eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet bedreigd door een burqa. Het is een fucking vrouw in een tent. Boeiend!
Je bent toch geen mietje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak.
Die er vanuit gaat dat ze aangerand/verkracht wordt door jou, behalve als ze op deze manier gekleed gaat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet bedreigd door een burqa. Het is een fucking vrouw in een tent. Boeiend!
Zo zie je dus dat de één het wel vervelend vind en de ander niet. Moet je dan meteen gaan verbieden, omdat enkele/meerdere mensen het vervelend vinden? Gevaarlijke beslissingen zijn dat die totaal verkeerd kunnen uitpakken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak. Wat jij voelt doet me niks eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Knarf het volgende:
[..]
Die er vanuit gaat dat ze aangerand/verkracht wordt door jou, behalve als ze op deze manier gekleed gaat.
Dat is discutabel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus het is een lekker wijf?!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Knarf het volgende:
[..]
Die er vanuit gaat dat ze aangerand/verkracht wordt door jou, behalve als ze op deze manier gekleed gaat.
En dat is ook de moeite die ik als vrouw heb met een niqaab in mijn omgeving. Het is een statement over mannen en vrouwen dus ook over mij zonder bedekking.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wat kan er verkeerd aan uitpakken dan? We leven in een democratie, ik zeg we gaan stemmen hieroverquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo zie je dus dat de één het wel vervelend vind en de ander niet. Moet je dan meteen gaan verbieden, omdat enkele/meerdere mensen het vervelend vinden? Gevaarlijke beslissingen zijn dat die totaal verkeerd kunnen uitpakken.
quote:
Blijkbaar zegt het voornamelijk iets over 'moslimmannen', die zijn niet sterk genoeg om weerstand te bieden aan verleiding, denk ik altijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
En dat is ook de moeite die ik als vrouw heb met een niqaab in mijn omgeving. Het is een statement over mannen en vrouwen dus ook over mij zonder bedekking.
HAHAHA. Alsof de overheid ons ooit laat beslissen over ietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat kan er verkeerd aan uitpakken dan? We leven in een democratie, ik zeg we gaan stemmen hierover
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak.
Eens. Jij wil graag verkracht worden toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is ook de moeite die ik als vrouw heb met een niqaab in mijn omgeving. Het is een statement over mannen en vrouwen dus ook over mij zonder bedekking.
Hetgeen natuurlijk onzin is. Maar het zegt ook iets over vrouwen en met dat deel heb ik een klein beetje moeite.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijkbaar zegt het voornamelijk iets over 'moslimmannen', die zijn niet sterk genoeg om weerstand te bieden aan verleiding, denk ik altijd..
Weleens bij iemand met een helm of zo'n bivakmuts gezeten?quote:
Dat is maar goed ook, omdat er genoeg klapjosties gaan stemmen op dingen die je gewoon niet moet verbieden etc etc. Een democratie is prima, maar sommige beslissingen moeten niet door het volk genomen worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HAHAHA. Alsof de overheid ons ooit laat beslissen over iets
Helm wel jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weleens bij iemand met een helm of zo'n bivakmuts gezeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |