abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84092894
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Een strijkijzer is ook vouwonvriendelijk. Ook maar verbieden?

V.
Even quoten. Wat een eerlijke vergelijking
pi_84093442
Ik zou het ook niet fijn vinden als zo'n tent bij mij in de bus kwam
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_84093665
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Er zijn een heleboel dingen die mensen soms 'niet fijn' vinden ... zeker in het Openbaar Vervoer, wat nu eenmaal een afvoerputje is voor mensen die kennelijk geen eigen vervoersmiddel hebben.

zo'n 'tent' achter het stuur van een auto ... dàt is pas echt erg én gevaarlijk.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_84093784
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind het ook niet fijn als een kerel van 150 kg naast mij komt zitten in de bus met dit warme weer. Obesitas verbieden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:48:38 #130
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_84094094
Die idiote vergelijkingen hier een strijkijzer, obesitas

Geen betere argumenten ter verdediging te vinden dus !?

Religie is onzin en dus blijft alleen cultuur nog over. Tsja en daar kom je niet ver mee want als je in een ander land wilt wonen, zul je je een beetje aan de daar heersende cultuur moeten aanpassen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_84094612
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet fijn als een kerel van 150 kg naast mij komt zitten in de bus met dit warme weer. Obesitas verbieden?
Dat is ook niet fijn. Maar dan voel ik me niet bedreigd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_84094725
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is ook niet fijn. Maar dan voel ik me niet bedreigd.
Ik voel me ook niet bedreigd door een burqa. Het is een fucking vrouw in een tent. Boeiend!
pi_84095017
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik voel me ook niet bedreigd door een burqa. Het is een fucking vrouw in een tent. Boeiend!
Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak. Wat jij voelt doet me niks eigenlijk.
pi_84095052
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak.
Je bent toch geen mietje?
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:09:13 #135
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_84095073
quote:

[..]

Die er vanuit gaat dat ze aangerand/verkracht wordt door jou, behalve als ze op deze manier gekleed gaat.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_84095088
quote:

[..]

Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak. Wat jij voelt doet me niks eigenlijk.
Zo zie je dus dat de één het wel vervelend vind en de ander niet. Moet je dan meteen gaan verbieden, omdat enkele/meerdere mensen het vervelend vinden? Gevaarlijke beslissingen zijn dat die totaal verkeerd kunnen uitpakken.
pi_84095103
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Knarf het volgende:

[..]

Die er vanuit gaat dat ze aangerand/verkracht wordt door jou, behalve als ze op deze manier gekleed gaat.

Dus nog beledigend bedoeld ook!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84095119
quote:

[..]

Dat is discutabel.
pi_84095147
quote:

[..]

Dus het is een lekker wijf?!

PICS! .
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 16:11:25 #140
137949 Disana
pi_84095167
quote:

[..]

En dat is ook de moeite die ik als vrouw heb met een niqaab in mijn omgeving. Het is een statement over mannen en vrouwen dus ook over mij zonder bedekking.
pi_84095186
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zo zie je dus dat de één het wel vervelend vind en de ander niet. Moet je dan meteen gaan verbieden, omdat enkele/meerdere mensen het vervelend vinden? Gevaarlijke beslissingen zijn dat die totaal verkeerd kunnen uitpakken.
Wat kan er verkeerd aan uitpakken dan? We leven in een democratie, ik zeg we gaan stemmen hierover
pi_84095212
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Je bent toch geen mietje?
pi_84095226
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
En dat is ook de moeite die ik als vrouw heb met een niqaab in mijn omgeving. Het is een statement over mannen en vrouwen dus ook over mij zonder bedekking.
Blijkbaar zegt het voornamelijk iets over 'moslimmannen', die zijn niet sterk genoeg om weerstand te bieden aan verleiding, denk ik altijd. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84095230
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat kan er verkeerd aan uitpakken dan? We leven in een democratie, ik zeg we gaan stemmen hierover
HAHAHA. Alsof de overheid ons ooit laat beslissen over iets
pi_84095235
quote:

[..]

Ik voel me bedreigd en niet op m'n gemak.
pi_84095267
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Eens. Jij wil graag verkracht worden toch?
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 16:14:14 #147
137949 Disana
pi_84095287
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Blijkbaar zegt het voornamelijk iets over 'moslimmannen', die zijn niet sterk genoeg om weerstand te bieden aan verleiding, denk ik altijd. .
Hetgeen natuurlijk onzin is. Maar het zegt ook iets over vrouwen en met dat deel heb ik een klein beetje moeite.
pi_84095309
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weleens bij iemand met een helm of zo'n bivakmuts gezeten?
pi_84095357
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

HAHAHA. Alsof de overheid ons ooit laat beslissen over iets
Dat is maar goed ook, omdat er genoeg klapjosties gaan stemmen op dingen die je gewoon niet moet verbieden etc etc. Een democratie is prima, maar sommige beslissingen moeten niet door het volk genomen worden.
pi_84095388
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weleens bij iemand met een helm of zo'n bivakmuts gezeten?
Helm wel ja Bivak niet, maar dat apparaat staat dan ook symbool voor crimineel gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')