inderdaad, vuile meelopers zijn het.quote:
Ja, en poep komt uit mijn anus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
Die komen uit de RLS SC, zie Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #3
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
En wat hebben al die mensen met zo'n gebruikersafbeelding met de RLS SC te maken dan? Of komen ze er echt alleen maar even om zo'n gebruikersafbeelding aan te vragen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
Dat is een NUON energie shirtquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vraag me ook af wat daar de oorsprong van is, en tevensook wat er zo leuk aan is.
Het is ontstaan in de RLS SC, de eerste tien die er eentje hadden posten daar regelmatig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En wat hebben al die mensen met zo'n gebruikersafbeelding met de RLS SC te maken dan? Of komen ze er echt alleen maar even om zo'n gebruikersafbeelding aan te vragen?
Dat is juist de gein, het is ontstaan op een dag dat iedereen chagrijnig was in die SCquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
nou, ik vind ze allemaal maar boos kijken
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vraag me ook af wat daar de oorsprong van is, en tevensook wat er zo leuk aan is.
En nu gaan allemaal mensen die dus niks met die RLS SC te maken hebben daar zo'n gebruikersafbeelding aanvragen. Mal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ontstaan in de RLS SC, de eerste tien die er eentje hadden posten daar regelmatig.
Oke, mijn post mist misschien een PI om mijn nuance over te brengen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is juist de gein, het is ontstaan op een dag dat iedereen chagrijnig was in die SC
ah ze kijken allemaal hetzelfde.quote:
Wil je dan geen getekende Voe?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En nu gaan allemaal mensen die dus niks met die RLS SC te maken hebben daar zo'n gebruikersafbeelding aanvragen. Mal.
Niet wit -rood-wit, maar wel wit-rood-wit-rood.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:09 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een Feyenoord shirt wit-rood-wit?
Ik heb een vrouw die een man aan zijn piemel vast pakt met haar mond.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef Lexis het volgende:
[..]
Niet wit -rood-wit, maar wel wit-rood-wit-rood.
Check : http://www.aktiesport.nl/(...)shirt-Heren-rood-wit
Het is dus wel degelijk Hitler met een Feyenoord shirt.
mensen die tweede worden als verliezen zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mods met een voetbal avatar terwijl het WK al vier dagen geleden verloren is
Tsja, ik ben nou eenmaal niet van de "een zesje is ook goed" generatie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mensen die tweede worden als verliezen zien
Dat dus.quote:
Mensen die genoegen nemen met een 'half iets'.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mensen die tweede worden als verliezen zien
bijna iedereenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is juist de gein, het is ontstaan op een dag dat iedereen chagrijnig was in die SC
Dat klopt niet. Ian had voor zichzelf een boos beestje als ava gemaakt en omdat ik bozig was, vroeg ik hem of hij voor mij ook een boos beestje kon maken. Met webicons had het dus niets te maken want daar was ik niet boos over. Afijn, na mijn verzoek volgden er meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door het verdwijnen van de webicons
En Ian had dat beestje voor zichzelf gemaakt omdat zijn webicon weg was.....quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ian had voor zichzelf een boos beestje als ava gemaakt en omdat ik bozig was, vroeg ik hem of hij voor mij ook een boos beestje kon maken. Met webicons had het dus niets te maken want daar was ik niet boos over. Afijn, na mijn verzoek volgden er meer.
Maar er stond 'bijna iedereen' en dat koppelde jij aan die webiconsquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Ian had dat beestje voor zichzelf gemaakt omdat zijn webicon weg was.....
Deels, Ian had de zijne uit woede over de verdwenen webicons gemaakt, en ook bij de overige eerste users met een kwaad icon waren er nogal wat bij die een webicon gebruikten en bij wie dat verdwenen was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er stond 'bijna iedereen' en dat koppelde jij aan die webicons
Klopt, ik was gewoon de allereerste aanvrager en ontvanger van een Boos Beestje (glundert).quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deels, Ian had de zijne uit woede over de verdwenen webicons gemaakt, en ook bij de overige eerste users met een kwaad icon waren er nogal wat bij die een webicon gebruikten en bij wie dat verdwenen was.
Jij was overigens niet een van die users bij wie dat zo was.
ik heb ook een aanvraag voor UI..maar post daar nooit in RLS.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:10 schreef Penisbaard het volgende:
En nu gaan allemaal mensen die dus niks met die RLS SC te maken hebben daar zo'n gebruikersafbeelding aanvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |