het probleem is denk ik 'tijd' Huntelaar zal alleen voor Ajax kiezen als er echt geen betere aanbiedingen zijn. Dus dan zitten we nog tot eind augustus in de onzekerheid of we wel een vervanger hebben voor suarez (als die vetrokken is)quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef patrickt37 het volgende:
Suarez verkopen, en Huntelaar terug halen. Of zit ik nu te dagdromen?
quote:Ajax doelwit Rosales niet te koop
Ajax en FC Twente hebben zich bij de zaakwaarnemer van Roberto Rosales gemeld. Daarnaast liggen Benfica en een Bundesliga-club op de loer. Zijn huidige werkgever AA Gent vernam echter nog niets van die clubs en heeft bovendien slecht nieuws.
'Officieel heb ik nog niets gehoord. We willen Rosales ook niet verkopen en hebben zijn optie tot 2012 gelicht', vertelt Michel Louwagie, manager van AA Gent, aan Het Laatste Nieuws. 'Het moet maar eens gedaan zijn met onze spelers in België veel te goedkoop te verkopen.'
'Die Nederlanders komen af met belachelijke prijzen. Bryan Ruiz hebben we ook te goedkoop verkocht', vervolgt Louwagie. 'Het kleine AA Gent bestaat niet meer. We zijn het al iets grotere AA Gent en dat moet geen spelers meer verkopen. Zo heb ik het een tijdje geleden ook tegen de manager van Rosales gezegd: Rosales is niet te koop.'
Wat een ongelofelijke mongolen. Podolski kopen. Die gasten snappen er echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef patrickt37 het volgende:
Galliani: 'Verkoop Huntelaar biedt meer financiële mogelijkheden'
Galliani: 'Verkoop Huntelaar biedt meer financiële mogelijkheden'
Donderdag, 15 juli 2010 om 10:09 | Live wedden op alle 65 WK wedstrijden
Een vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij AC Milan lijkt steeds dichterbij te komen. De Italiaanse club heeft na de interesse voor Zlatan Ibrahimovic en Luis Fabiano nu Lukas Podolski hoog op het verlanglijstje staan. De Duits international kan echter alleen komen als Milan Huntelaar verkoopt, zo laat vice-voorzitter Adriano Galliani weten.
/
“Podolski kan komen op één voorwaarde”, zei Galliani tegen Sky Italia. “De verkoop van Huntelaar naar de Premier League opent in financieel opzicht verschillende scenario's.” De voormalig Ajacied zou in belangstelling staan van Aston Villa en Tottenham Hotspur. De vraag is of de twee Engelse clubs bereid zijn om aan de vraagprijs van vijftien miljoen euro te voldoen.
Duits international Podolski staat op basis van een goed WK in belangstelling van Milan. De 25-jarige aanvaller stond afgelopen seizoen onder contract bij 1. FC Köln, waar hij met twee doelpunten in 28 competitieduels een moeizaam jaar kende. Toch wil de club uit de Bundesliga ongeveer twaalf miljoen euro hebben voor de aanvaller.
Suarez verkopen, en Huntelaar terug halen. Of zit ik nu te dagdromen?
unireaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef MassimO het volgende:
Morgen de loting , ben heel benieuwd wie we loten.
4quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef Bazenbaas het volgende:
Hoeveel wedstrijden spelen jullie nou voor je mee kan doen aan het uiteindelijke hoofdtoernooi ?
Je hebt helaas gelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:13 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
'
Dus 2 wedstrijden
Hmmmm , normaal gesproken zouden 2 wedstrijden al onhaalbaar zijn lol
Niet als de selectie compleet blijftquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je hebt helaas gelijkMaar goed, laten we hoopvol blijven.
Onzin, iedereen is te koop, ze proberen alleen de prijs natuurlijk op te drijven.quote:
Ik zie liever Dembele komen, dan onze Marokkaanse vriend eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er gaan nu geruchten dat PSV er met El'hamlap vandoor gaat.
Als opvolger van suarez zou het zeker niet verkeerd zijn...quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dembele scoort veelte weinig voor een Ajax spits.
Bij AZ staat hij ook verkeerd. Als hij bij Ajax centraal gaat lopen zal hij genoeg kansen gaan krijgen, zeker in thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dembele scoort veelte weinig voor een Ajax spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |