Klopt uiteraardquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:46 schreef FreezePop het volgende:
Dink Smallwood. Ik heb hem nog steeds op mijn PC staan.
Ja , gvd , ik moet af en toe ook eens m'n slaap pakken , ik zo meteen gewoon werken hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:43 schreef Necrodeath het volgende:
De regels zijn simpel: Er wordt een screenshot gepost van een game, dat geraden kan worden door iedereen. Zodra het geraden wordt (en het bevestigd is door de poster / een ander die het zeker weer) mag degene die het goed heeft een ander screenshot posten.
Tip: kopieer geen screenshots waar de naam van de game in staat, dat maakt het te makkelijk
...
---
Enchanter had hem goed (neem ik even aan), maar aangezien hij al bijna 2 uur niet meer online is geweest post ik maar even een nieuwe.
...
Het lijkt iig op CoD ja..quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt wel een klein beetje op een map uit CoD 2 (?) maar dat kan hem toch niet zijn?
Dacht ik ook aan, maar die heeft een typerende HUD...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
R6: Vegas? Die begint in zo'n zanderige kutmissie.
Nee!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
KumaWar? Ooit eens gedownload, misschien 30 minuten gespeeld. Wat een drama spel was dat.
Het verhaal van dat spel is zo epischquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef SuperFruitig het volgende:
FIFTY CENT BLOOD ON THE SAND JE WAITS TOOCCHHHHHH
quote:The game is set in an urban warzone in an unnamed Middle Eastern country, where 50 Cent and G-Unit have been hired to play a rap concert. After the concert the promoter refuses to pay them the US $10-million in cash he promised, but relents after being threatened. However, instead of the cash they were promised, he gives them a diamond-and-pearl encrusted human skull as collateral. This is promptly stolen by a paramilitary group. 50 Cent (with the help of a selected G-Unit partner) decides to get it back at any cost.
Waren we eindelijk normale games aan het radenquote:
Ik vond C&D best een leuke platformer. Weer eens wat anders dan Mario.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waren we eindelijk normale games aan het raden![]()
Komen er nu toch weer van die achtelijk bagger troep games
Chip 'n Dale is juist vetquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
50 Cent is inderdaad een kwaliteitsgame.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ow als het geen shooters zijn dan is het meteen achterlijk(?) bagger troepquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, speciaal voor SoldMayor weer een "normale" 3D vechtgame.
[ afbeelding ]
Die is idd hopeloosquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
50 Cent is inderdaad een kwaliteitsgame.
Neee,quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow als het geen shooters zijn dan is het meteen achterlijk(?) bagger troep
Sad.
Ik heb er één. Met o.a. ook Secret of Manaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Is er ook een CnD op de SNES uitgekomen trouwens? Ik meende dat ik die vroeger ook op de SNES had ?!?!
Ik moet trouwens echt weer een SNES aanschaffen zeg. ISSSD, CnD, Goof Troop, man o man
Van alles wat is het leukstquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neee,
maar het hoeven toch ook niet allemaal games uit 1989 te zijn?![]()
Niet iedereen hier ( en ik ook ) is al 35 en speelde toen al games...
We have a winner!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Is die game toevallig Kings Quest...VIII
Dude, ik ben 25, die game komt uit 1993 en iedereen die een beetje opgegroeid is met een NES in de '90 heeft dit kunnen spelen. Lijkt me een stuk obviouser dan een of andere vuige Source mod (nofi Stroopwafels)quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neee,
maar het hoeven toch ook niet allemaal games uit 1989 te zijn?![]()
Niet iedereen hier ( en ik ook ) is al 35 en speelde toen al games...
Nja ik ben pas 18... en kom dus ongeveer uit het Ps1/Ps2 tijd perk om de rand daar van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, ik ben 25, die game komt uit 1993 en iedereen die een beetje opgegroeid is met een NES in de '90 heeft dit kunnen spelen. Lijkt me een stuk obviouser dan een of andere vuige Source mod (nofi Stroopwafels)
oh shit hoe heet dat! dat deed ik vroeger altijd. dan kon je je eigen filmpjes maken!!quote:
Ik snap het wel hoor, ik heb zelf ook weinig games gespeeld van voor / rond m'n geboortejaar (1983). Toch zijn er imho ook zonder er te nostalgisch over te zijn zeker vanaf eind jaren '80 en begin jaren '90 echt een paar hele gave games gemaakt die ook nu nog leuk zijn om te spelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nja ik ben pas 18... en kom dus ongeveer uit het Ps1/Ps2 tijd perk om de rand daar van.
Ja dat zal ook zeker wel..quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, ik heb zelf ook weinig games gespeeld van voor / rond m'n geboortejaar (1983). Toch zijn er imho ook zonder er te nostalgisch over te zijn zeker vanaf eind jaren '80 en begin jaren '90 echt een paar hele gave games gemaakt die ook nu nog leuk zijn om te spelen.
Veel van de DOS-games uit die tijd kun je nu nog gewoon spelen mbv DosBox. En op marktplaats.nl kun je voor weinig geld makkelijk een retro console aanschaffen met een paar toffe games, als je daar zin in hebtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat zal ook zeker wel..
Maar ik ken er alleen niks van ..
Ja op een paar N64 games naa dan mischien
haha, meesterlijk frustrerend als die graf hond je weer uit ging lachenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Veel van de DOS-games uit die tijd kun je nu nog gewoon spelen mbv DosBox. En op marktplaats.nl kun je voor weinig geld makkelijk een retro console aanschaffen met een paar toffe games, als je daar zin in hebt
Als je wil Duck Hunten is het wel aan te raden om er nog een analoge TV bij te fixen, anders werkt het niet
[ afbeelding ]
Het is Cartoonersquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toonz?
(zou suf zijn als het cartooners heet... zo heet de afbeelding al)
Gooi 'em dan even op tinypic.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef Cryothic het volgende:
de duidelijke screens hadden allemaal de naam in de url
Nou, niet zo ongeduldig. Ik wil weten welke game het nou was en wie het goed had!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Er gebeurt niets dus:
[ afbeelding ]
Mensen die failenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Mensen die niet goed pics hosten? Ik zie nl nog steeds alleen een rood kruisje. maargoed, de mijne was ook al geraden.
Jepquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Kingpin?
Desert Storm?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:35 schreef Tijn het volgende:
Het zegt me ook niks, maar ik heb er wel een idee door gekregen voor m'n volgende screenshot
The fuck... je hebt m'n screenshot gewoon al geraden voordat ik 'em gepost hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Desert Storm?
Het heeft wel wat weg van die Earth2150 games ofzo
Ja, die bedoelde ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
The fuck... je hebt m'n screenshot gewoon al geraden voordat ik 'em gepost heb![]()
Ik neem althans aan dat je Desert Strike bedoelt
Yup, Gang Garrison.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Gang Garrison?
Silent hill idd, bunus als je het juiste deel raad..quote:
Jup.. 't deel dat nogsteeds in elke "scariest" game list die ik gezien heb voorkomt.quote:
-edit-quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:19 schreef Tijn het volgende:
Tony Hawk.
[edit] Pro Skater 2 ofzo? Zoiets
Neen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:37 schreef ElmarO het volgende:
Grand Prix.
Ah gelukkig, was ook al gelijk aan het Googlen geslagen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef Tijn het volgende:
Oh shit, ik heb het verkeerde plaatje gepostEpic fail voor mij, ElmarO heeft het goed (goed genoeg iig, het plaatje is Grand Prix Circuit).
Ik had eigenlijk Mario Andretti's Racing willen posten, maar copypaste de verkeerde url
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij was daar het kasteel anders
Yup. Wist dat die te makkelijk wasquote:
Waarom upload je het niet gewoon even naar tinypic dan? Je kunt er nota bene zo de url invoeren en dan komt er een tinypic-url uit.quote:
Eigenlijk Anno 1602quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Anno 1404? of een ander deel binnen die reeks?
nooit gespeeld, ben niet zo van team gamingquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:28 schreef Solique het volgende:
Pippols?
Sorryquote:
Is inderdaad Defender of the Crown, alleen de Commodore 64 versie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Defender of the crown, maar dan de nes editie?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Is inderdaad Defender of the Crown, alleen de Commodore 64 versie.
okequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:54 schreef Salamando het volgende:
volgens mij weten anderen al (bijna) zeker dat het goed is, dus wat mij betreft post je al wat
Oh, wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Had in een eerder deel al een pic van de amiga versie gepost oid
Cool een spel met een komatsu, mijn zus heeft veel komatsu's op haar bedrijf eens kijken of ik dit spel voor haar kan opscharrelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
oke
[ afbeelding ]
ik vind em iets te duidelijk(maar ken het spel dan ook)
moet je eerst weten welk spel et isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cool een spel met een komatsu, mijn zus heeft veel komatsu's op haar bedrijf eens kijken of ik dit spel voor haar kan opscharrelen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Makai Kingdom dan ?
Enige waar de SELF PROCLAIMED BADASS FREAKING OVERLORD ZETTA in zat
Driverquote:
Die er qua graphics ongeveer 30 jaar beter uit ziet trouwensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had in een eerder deel al een pic van de amiga versie gepost oid
in de herhaling..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
oke
ik vind em iets te duidelijk(maar ken het spel dan ook)
Battlefield 1943quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeilijk, maar omdat ik zo veel hield van deze game
Tijn is de baasquote:
Dat is Blood on the Sand ook. Serieusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, deze is leuk en goed ontvangen nl.
quote:Unlike Bulletproof, which was generally reviewed negatively, Blood on the Sand was more well-received by video game critics, scoring a 7 out of 10 on GameSpot and a 4/5 on X-Play[6]. Critics also praised the improvement and 50 Cent's involvement in the game. Jeff Gerstmann of Giant Bomb said the story was "so awful it's amazing"[7]. In May 2009, Blood on the Sand was featured on Xplay's Best Games of 2009 So Far video.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef Salamando het volgende:
ziet er uit als 'Pimp my Ride gone wrong'
dat personage lijkt op Xzibit!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Dierbare herinneringenAls klein mannetje met vriendens co-oppen
Dat is verrekte jammer. Mn Xbox is naar de klote en heb daarom maar een PS3 gehaaldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Final Fight, de remake die op XBLA te koop is(icm de arcade game Magic Sword), is ook de moeite waard.
Mooi excuus om een Slim erbij te halenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is verrekte jammer. Mn Xbox is naar de klote en heb daarom maar een PS3 gehaaldHet is jouw beurt btw
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is verrekte jammer. Mn Xbox is naar de klote en heb daarom maar een PS3 gehaaldHet is jouw beurt btw
Hoeveel betaal je op het moment voor zo'n apparaat?quote:
240,- ofzo. Je kunt ook nog wel Elite's vinden voor 200 of zelfs een Arcade voor 150.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je op het moment voor zo'n apparaat?
Zijn op zich wel nette prijzen. Kan wel een Xbox gebruiken, want heb hier nog 40 (!) games liggen. Overigens heb ik geen flauw idee welke game PaRoDiUzZ heeft gepost. Lijkt me een NES-platformgame, maar verder kom ik nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
240,- ofzo. Je kunt ook nog wel Elite's vinden voor 200 of zelfs een Arcade voor 150.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn op zich wel nette prijzen. Kan wel een Xbox gebruiken, want heb hier nog 40 (!) games liggen. Overigens heb ik geen flauw idee welke game PaRoDiUzZ heeft gepost. Lijkt me een NES-platformgame, maar verder kom ik niet
tribes 2?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef mschol het volgende:
ik heb er dus 2 voor jullie, de eerste, zie boven en de 2de:
[ afbeelding ] (deze is wel goed te doen denk ik..)
Heel goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef mschol het volgende:
dat was een lastige... (herkende em wel maar kwam niet direct op de naam)
sitting ducks
hostile waters: antaeus risingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef mschol het volgende:
ik heb er dus 2 voor jullie, de eerste, zie boven en de 2de:
[ afbeelding ] (deze is wel goed te doen denk ik..)
mm dat ging snelquote:
7 topics door kijken om te kijken of het spel al is geweest is ook weer zo watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:10 schreef mschol het volgende:
niemand die mijn vorige plaatje weet?construction tycoon ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen flauw idee hahaOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
construction tycoon ?![]()
geen flauw idee haha
Neequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:59 schreef Berend.. het volgende:
[..]
Saw? Ik zal het wel weer fout hebben :p
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Silent Hill: Shattered Memories
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Silent Hunter maar welke weet ik niet...
Nee, gewoon deel 1quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Screamer 2 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |