Gezien op discovery he?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, goed topic![]()
Bovenstaande herinnert me trouwens aan een docu die ik eens zag over een brand in een roltrap op een of ander station in GB. Dat was een vreselijk drama.
Dat had te maken met het slechte onderhoud of zoiets.
Edit
Brand op King's Cross
Ik denk het wel. Wat het ook kan zijn is dat er 1 fabrikant is die die hekken maakt, en dat ze van zulk goede kwailteit/prijs zijn dat iedereen ze neemt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef fotostarter het volgende:
Waarom zijn de hekken die om een ponnyweide of paardrenplaats zijn altijd wit?
Voor het zicht ofzo?
Gast, je bloed IS gewoon rood. Ook in je lichaam.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:48 schreef Rebubbled het volgende:
Waarom is een stuk ijzer lichter wanneer het verroest is? Hoeveel sneller draait de buitenkant van de aarde dan de binnenkant?
Weetjes mocht ook toch? Bloed is rood, je aderen zijn echter blauw/paars. Dit komt doordat bloed eigenlijk blauw is, echter reageert het met de zuurstof in de lucht. Daardoor kleurt het rood. Om de echte kleur van bloed te zien dien je het te zien in een zuurstofvrijekamer als het net uit je lichaam komt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:48 schreef Rebubbled het volgende:
Weetjes mocht ook toch? Bloed is rood, je aderen zijn echter blauw/paars. Dit komt doordat bloed eigenlijk blauw is, echter reageert het met de zuurstof in de lucht. Daardoor kleurt het rood. Om de echte kleur van bloed te zien dien je het te zien in een zuurstofvrijekamer als het net uit je lichaam komt.
ze zijn niet mooi, het is hun masker van zware make-upquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom werken er bij drogisterijen altijd van die ontzettend mooie meisjes? Heb altijd het gevoel dat ik niet in die winkel hoor te zijn ofzo, heel erg intimiderend
Je hebt geen vagina?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:15 schreef aychelle het volgende:
dit wilde ik altijd weten;
hoe is het om een geslachtsdeel te hebben, ben namelijk zonder geboren
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:48 schreef Rebubbled het volgende:
Waarom is een stuk ijzer lichter wanneer het verroest is? Hoeveel sneller draait de buitenkant van de aarde dan de binnenkant?
helaas nietquote:
Ijzer wordt niet licht als het verroest is, het wordt eigelijk zwaarder. De roest zet wel uit, dus het soortelijk gewicht zal lager zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:48 schreef Rebubbled het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |