De demoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Releasedatum is zojuist aangekondigd.
3 november!
[ afbeelding ]
Bij bol.com heb je ze en ze heten 'real triggers'. Nedgame heeft ze ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op de Xbox 360 is dat inderdaad fijn ja, maar de triggers van de PS3 controller werken niet fijn want mijn vingers glijden er telkens van af. (weet dat er opzetstukjes zijn maar zou niet weten waar ik die moet halen en het verzenden ervan zal wel duurder zijn dan de opzetstukjes zelf)
Fijn en redelijk betaalbaar is de Logitech Driving Force GT, mét sequentieel pookje. Bevalt mij prima.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Is er ook een fijn betaalbaar stuurtje voor de PS3?
Eventueel met een schakelpook.
Die heb ik ook idd !! Zeer fijn stuurtje, mede ook door de knop voor afstellingen van TCS, remmen en aandrijving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn en redelijk betaalbaar is de Logitech Driving Force GT, mét sequentieel pookje. Bevalt mij prima.
Is al te bestellen. Voor een hoge prijs, maar goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu maar hopen dat de CE snel ergens bij een Nederlandse webshop te bestellen is.
Bij welke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Is al te bestellen. Voor een hoge prijs, maar goed.
Wel met draadjes, maar liever draadjes dan om de haverklap je stuur aan de oplader te hangen of nieuwe batterijen te moeten kopen. Wel een tip, zorg ervoor dat het draadje tussen stuur en gas&rem unit er naast hangt, anders kan het snoer hinderlijk in de weg hangen bij het gas geven en remmen. Ik ga dit binnenkort oplossen door een tie-ripje te binden aan de zijkant van m'n home-made wheelstandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef WSquater het volgende:
Mooi, was ik zelf ook op naar zoek. Is het ook draadloos of met draadjes?
http://www.eplaza.com/sho(...)tion=//eplaza/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205quote:
Ja, daar heb je gelijk in. Ik denk dat ik dan maar dat stuurtje van Logitech ga kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel met draadjes, maar liever draadjes dan om de haverklap je stuur aan de oplader te hangen of nieuwe batterijen te moeten kopen. Wel een tip, zorg ervoor dat het draadje tussen stuur en gas&rem unit er naast hangt, anders kan het snoer hinderlijk in de weg hangen bij het gas geven en remmen. Ik ga dit binnenkort oplossen door een tie-ripje te binden aan de zijkant van m'n home-made wheelstand.
Gelukkig... Ik hoef mezelf niet opnieuw in slaap te huilen vannacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Releasedatum is zojuist aangekondigd.
3 november!
[ afbeelding ]
Maar nog niet te bestellen hé.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
http://www.eplaza.com/sho(...)tion=//eplaza/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205
http://www.bartsmit.com/s(...)on=//bartsmit/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205
Is wel echt de volle hoofdprijs he.
Morgen is de presentatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Bolleke_666 het volgende:
Dus vanaf wanneer kunnen we de officiele car en track list verwachten???
Wanneer komt 'ie daar uit? Ik ga met kerst naar Canada en van de zomer naar USA, dus kan ik hem misschien wel halen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar nog niet te bestellen hé.
Zit er nog steeds aan te denken om de US versie te gaan importeren.
wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
2 november in de US.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?
Hmm ziet er wel tof uit, maar goed een week wachten kan er ook wel bij danquote:
Dat zou wel heeeeeeel bagger zijn en dat kunnen ze ook niet maken denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef gniffie het volgende:
geen jaartal bij die releasedate...
zal volgend jaar wel komen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |