quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zijn alle wagens en circuits al bekend gemaakt?
Zou deze maand gebeuren toch?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog even een klein weekje wachten tot Gamescom. Dan wordt de volledige feature list uit de doeken gedaan.
Blijft lachen. Een arcaderacer pur sang een simulator noemenquote:Gran Turismo 5 #3: The definitive driving simulator
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Blijft lachen. Een arcaderacer pur sang een simulator noemen!
Voor een console is het de racegame die het meest een sim benaderd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet aan het trollen.
Het is gewoon geen racesim.
Zo noemen ze het wel.
Dat is lachwekkend.
Punt.
;-)))
En waar zijn de argumenten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet aan het trollen.
Het is gewoon geen racesim.
Zo noemen ze het wel.
Dat is lachwekkend.
Punt.
;-)))
Speel maar eens een sim en speel dan eens GT5 (of een willekeurige andere GT of Forza).quote:
Behoorlijk strak uitziende trailer als je het mij vraagtquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van de officiële theme is op ''5oul on display'' gevallen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het een beetje ver gaan om GT5 een arcade spel te noemen.
Een makkelijke regel is: moet je vaak remmen, dan is het een sim.
En dan te bedenken dat Prologue, wat niets meer is dan een veredelde demo, al 5 miljoen maal is verkocht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Denk wel dat het aantal verkochte PS3's een flinke boost gaat krijgen door deze game, veel gasten halen nu pas zo'n console in huis puur voor GT.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van de officiële theme is op ''5oul on display'' gevallen.
Iemand die een username heeft waar een Nintendoconsole in zit en dan ook nog eens zegt dat als je vaak moet remmen dat het dan ee sim is kan ik echt niet serieus nemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het een beetje ver gaan om GT5 een arcade spel te noemen.
Een makkelijke regel is: moet je vaak remmen, dan is het een sim.
Op de PS2 waren de knoppen al drukgevoelig en kon je, na wat oefening, met de knoppen het gas doseren. (dus 50% gas was bijvoorbeeld ook mogelijk.) Het lijkt mij aannemelijk dat dat op de PS3 ook zo is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:16 schreef Wii-Style het volgende:
Gran Turismo is dus echt niet dezelfde shit alsGRID
.
Het grote verschil tussen arcade en sim is dat je bij arcade nooit hoeft te remmen. Tenminste, bij de arcade shit die ik heb gespeeld. Een echte sim probeert natuurlijk zoveel mogelijk shit in het spel te hebben dat je ook in het echt hebt. Dan heb je een stuur nodig. Maar Gran Turismo probeert realistisch te zijn, voor mensen die met een gamepad spelen. Dat is natuurlijk niet realistisch, als je gas geeft met een knop (en dus onmiddellijk van 0% gas naar 100% gas gaat). Noem het dan een gamepad sim, maar geen arcade racer.
Dat kan gelukkig al bij GT5 Prologue. Alleen moet je de buttonconfig even veranderen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:30 schreef Desunoto het volgende:
Waarom komen ze eigenlijk niet met een Xbox 360 achtige controller? Die knoppen bovenaan waarmee je gas en remmen kan doseren zijn geniaal! Steel dat gewoon of zo. Het is perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |