mja, andrs ik wel.. ben blij dat ik eindelijk eens NIET met een eerste date meteen veel te ver ben gegaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Joysa het volgende:
Nouuuuhouuuuu!
Ik zou het nu anders heus wel eerlijk opbiechten
Nee, dat zeg ik ook altijd als hier het bezoek de buttplug die ik was vergeten op te bergen op de rand van de wastafel vindt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met de handboeien is echt niks gebeurd!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook nogal camera schuw, heb ook echt maar 1 foto van mezelf op de pc staan.
Let ook op mijn bange ohnee een foto blikOh en de flits deed het niet dus de foto is nog donker ook, maar om een beetje een idee te geven dan.
Inderdaad, een mooi hoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Hahahhaa ik moest heel hard hardop lachenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook altijd als hier het bezoek de buttplug die ik was vergeten op te bergen op de rand van de wastafel vindt.
en anders had het wel in KEL gestaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met de handboeien is echt niks gebeurd!
Dus normaal is het wel meteen kinky seks op je eerste dates?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, andrs ik wel.. ben blij dat ik eindelijk eens NIET met een eerste date meteen veel te ver ben gegaan
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook altijd als hier het bezoek de buttplug die ik was vergeten op te bergen op de rand van de wastafel vindt.
mn moeder kwam laatst mn bondagerubber tegen toen ze hier op visite wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kermismeet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
SQ!!!!
Wacht maar, tot de kermismeet...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn moeder kwam laatst mn bondagerubber tegen toen ze hier op visite was
"waar gebruik je dat voor?"
"euh.. dingen vastbinden?"
"dingen"quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn moeder kwam laatst mn bondagerubber tegen toen ze hier op visite was
"waar gebruik je dat voor?"
"euh.. dingen vastbinden?"
Als SQ naar Tilburg komt met de kermis... ik weet alleen niet wanneer ze komt...quote:
als ik een bdsm date heb wel jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus normaal is het wel meteen kinky seks op je eerste dates?
Mag ik dan vragen, reken je ook af aan het eind van zo'n date?
ik ben er sowieso zaterdag, en misschien die zaterdag daar opte vinden bij kermisfmquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als SQ naar Tilburg komt met de kermis... ik weet alleen niet wanneer ze komt...
You amaze mequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een bdsm date heb wel ja![]()
en nee, ik reken niet af
OMG!! Dat had ik niet achter je gezocht moet ik zeggen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een bdsm date heb wel ja![]()
en nee, ik reken niet af
KermisFM!! Daar heb ik vorig jaar Edwin Evers nog gezien... ga je dat hokkie in?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben er sowieso zaterdag, en misschien die zaterdag daar opte vinden bij kermisfm
ja, ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
KermisFM!! Daar heb ik vorig jaar Edwin Evers nog gezien... ga je dat hokkie in?
ik heb een bdsm feestje afgezegd om zaterdag bij joysa te kunnen zijn?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You amaze me
Maar ik denk vooral dat je me keihard in bij de neus neemt
oeh, dan kom ik naar je kijken in het hokkiequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ook
al zit de webrwedactie dit jaar in de kerk ofzo geloof ik.
ach, ik zie het wel
Je bent er te open overquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een bdsm feestje afgezegd om zaterdag bij joysa te kunnen zijn?
sms me anders ff als jullie er zijn, zeggen we ff hoi!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Stormqueen het volgende:
okee nu ga ik slapen! Tot morgen mokkels!![]()
![]()
![]()
En mir, misschien zaterdag wel ja, moeten we ff kijkenLaat ik wel weten!
I fink I fot that yes!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sms me anders ff als jullie er zijn, zeggen we ff hoi!
you fot my number, right?
Trusten!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Stormqueen het volgende:
okee nu ga ik slapen! Tot morgen mokkels!![]()
![]()
![]()
En mir, misschien zaterdag wel ja, moeten we ff kijkenLaat ik wel weten!
Jullie zijn allebei cute!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Een betere hek helaas niet. En hier lijkt het net alsof ik plat ben.
tieteeeeeeequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Halve tieten....quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, stiekem in het donker tieten knijpen...
Al lang tieten tijd!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is al 12 uur gweest dus vast tieten tijd!
Ff terug lezen
Fotoboek van LasTeR kun je nog meer kwijlenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
tieteeeeeee
en je vriend is lekkerrrrr (ik neem aan dat dat je vriend is?)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fotoboek van LasTeR kun je nog meer kwijlen
*gaat kijken*quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh verrek ja. Nou Lindy daar hedde hele tetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |