quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook nogal camera schuw, heb ook echt maar 1 foto van mezelf op de pc staan.
Let ook op mijn bange ohnee een foto blikOh en de flits deed het niet dus de foto is nog donker ook, maar om een beetje een idee te geven dan.
Nog een mooi hoofd erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Die zijn al verder dan ik na m'n vijfde maandquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met handboeien, halloho?
die zijn al verder dan ik na mijn vijfde date was ja
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met handboeien, halloho?
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie hebben pas 1 date gehad toch he?
heul wel, want ze zaten om een polsquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
No nothing happened with the handcuffs.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook nogal camera schuw, heb ook echt maar 1 foto van mezelf op de pc staan.
Let ook op mijn bange ohnee een foto blikOh en de flits deed het niet dus de foto is nog donker ook, maar om een beetje een idee te geven dan.
Jij doet het ook al, je meteen honderd keer verontschuldigen. Je bent gvd een keimooie dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Was echt alleen voor foto!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heul wel, want ze zaten om een pols
and I has the proof
dat was alleen voor de foto en die zaten niet vastquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met handboeien, halloho?
*gniffelt*quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was alleen voor de foto en die zaten niet vast
tnxquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
Sq wat een mooie foto die je in de spiegel gemaakt heb zeg!
uhuhquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Joysa het volgende:
Nouuuuhouuuuu!
Ik zou het nu anders heus wel eerlijk opbiechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |