Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het bij mijn vriendinnen eigenlijk ook niet, helemaal niet op mijn leeftijd. Die meiden hebben relaties van meerdere jaren, totaal passieloos. Aan/uit/aan/uit/aan/uit. Pff, ik word er al moe van als ik ze weer eens hoor klagen.
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
Hoi hoiquote:
Na ja de meesten heb ik eigenlijk weinig contact mee. Eens per jaar, kort voor kerstmis, hebben we een gezamenlijk diner. En in 2002 was dat gewoon lachen gieren brullen en kratten wegpompen, maar inmiddels zijn er allemaal vrouwen en vooral allemaal kinderen bij. Toch hecht ik er wel aan om iedereen tenminste eens per jaar weer te zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.
Dan maandenlang weer verhalen aanhoren over luiers, nachtelijke jankbuien enz
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggenquote:
Oh hoiquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
Powerpuff girlsquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 @ 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoiIk hoor hier ookniet hoor. Voel me net een zigeuner. Maar goed, hier zitten wel een paar leuke mensen dus kom ikhier ook maar heen
Ik hoop dat de echt lachwekkende audities ook hier gepost gaan worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:57 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van plan om dat Popstars enzo te volgen dus dan moet ik hier zijn geloof ik.
Skoodeliewoohquote:
Ookquote:
Nijntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond heel de avond op mijn balkon gezeten en het onweerde weer aan alle kanten om me heen![]()
Helaas niet mooi genoeg om er foto's van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |