Ik wilde net zeggen, kijk naar haar UI, maar toen dacht ik, nee, toch maar niet zeggen, maar mijn gevoelens werden bewaarheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika - Live @ Parc Des Princes
Het mooie is dat hij toen aan het begin van zijn carriere een stadion met 55.000 mensen vol wist te krijgen.
Mijn UI komt ook uit dat concert ja. Ik wist overigens niet dat dat stukje op youtube stond, tot ik hem vond natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kijk naar haar UI, maar toen dacht ik, nee, toch maar niet zeggen, maar mijn gevoelens werden bewaarheid
Niet zoquote:
Nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika - Live @ Parc Des Princes
Het mooie is dat hij toen aan het begin van zijn carriere een stadion met 55.000 mensen vol wist te krijgen.
Is die ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die site van Emporium zo verschrikkelijk.
Je PI vermeldt wat andersquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die site van Emporium zo verschrikkelijk.
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik las dat er regen was voorspeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buienradar geeft zaterdag in Best een 8.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Kom op zeg, dat is gewoon nog erger dan het gehalte scissor sistersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Je doelt zeker op mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, eigenlijk niet, want toen ik dat postte, had ik je post nog niet gezienquote:
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Ik houd er niet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, want toen ik dat postte, had ik je post nog niet gezien
quote:
Eagles en David Gilmourquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik houd er niet van![]()
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films
Prima, dat mag toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik houd er niet van![]()
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |