met het laag streepje en de komma ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef teknomist het volgende:
Suuz_, zo heet de bekende rode buurtkat hier.
Heb je nog seks op het balkon gehad vandaag? Dat was een regelrechte kans natuurlijk vandaag...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Suuz_ het volgende:
Ik ben btw aan het werk. Dus ik ben er ff een paar naar bed schoppen...zo terug!
Ik acht de kans klein.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
met het laag streepje en de komma ?
Nee helaaaaas ik was aan het werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heb je nog seks op het balkon gehad vandaag? Dat was een regelrechte kans natuurlijk vandaag...
Toch sterkte, en je pa ook natuurlijk. We lopen altijd wel te schelden met die ziekte, maar wel zwaar kut.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef teknomist het volgende:
Zo, mijn pa is naar het ziekenhuis gebracht. Morgen wordt ie geopereerd vanwege prostaatkanker.
Gelukkig nog in een klein stadium en goed te behandelen.
Gastquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef crazy987 het volgende:
waarom ging het nou niet zo stormen zoals voorspeld
Thanks.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch sterkte, en je pa ook natuurlijk. We lopen altijd wel te schelden met die ziekte, maar wel zwaar kut.
Ik wist dat echt niet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Chewbacca, wtf man. Iedereen weet wat een fan is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |