jezus hoe dik zijn die gastenquote:
Serieus, je komt niet meer bij!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
WAAAH ik wil ook zien, kut rode kruisjes. Ik ga een half uurtje opnemen, ga kapot hier, LAATERRRRR
Is ook een klein probleempje in Amerika. Ik zat in het vliegtuig wel eens naast een Amerikaanse vrouw, die vertelde me dat op middelbare scholen ongeveer 3 kwart van de scholieren problemen had met hun gewicht.quote:
Ik heb weleens gehoord van iemand die jaren in Amerika heeft gewoond dat het daar onbeleefd is als je je bord niet leeg eet, ongeacht hoeveel er op ligt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:40 schreef crazy987 het volgende:
maja, in amerika he
waar je op elke hoek een Mac, KFC, BK of DD hebt
Maar waarom worden de borden dan zou vol gedaan ? Als ze weten dat het een probleem is daar ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van iemand die jaren in Amerika heeft gewoond dat het daar onbeleefd is als je je bord niet leeg eet, ongeacht hoeveel er op ligt.
als ik vol zit mogen ze toch echt de rest meenemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van iemand die jaren in Amerika heeft gewoond dat het daar onbeleefd is als je je bord niet leeg eet, ongeacht hoeveel er op ligt.
Hier ook, en ik heb al een kleine maag. Tijdje terug ook, gingen we spare-ribs eten in Roosendaal. Onbeperkt. Ik kreeg net een bord weg, moet ik wel bijzeggen dat er ook veel bier, en van te voren wat stukjes brood met kruidenboter ingingen. Maat van me tikt zo 5 borden spare-ribs weg, en daarna nog een ijsjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
als ik vol zit mogen ze toch echt de rest meenemen
Moet je vooral nu die Walmart shit kijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:20 schreef EDMAN- het volgende:
Zooooowww butane op, j geflapt, juupke open. WEEKEND!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet je vooral nu die Walmart shit kijken
Neequote:
Ik ben nu ook in de binnenstad maar ik hoor niks hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:43 schreef Tokus het volgende:
ik hoor nu al vijf minuten brandweersirenes in de binnenstad van BoZ. (ok, de kazerne zit hier 150m verderop). Maar toch lijkt me dit niet zo goed, het gaat iets te lang door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |