werk en prive houd ik altijd strikt gescheiden. 1x kwam mijn vriendin op werk kijken en toen bleek dat ik op werk een totaal ander persoon ben als thuis en ik wist mij zowel tegenover mijn vriendin als tegenover mijn collega's geen houding meer te geven.quote:
Ze was zelfs gedurende de relatie ruim 5 jaar mijn collega, nooit geen probleem geweest.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef tsjas het volgende:
[..]
werk en prive houd ik altijd strikt gescheiden. 1x kwam mijn vriendin op werk kijken en toen bleek dat ik op werk een totaal ander persoon ben als thuis en ik wist mij zowel tegenover mijn vriendin als tegenover mijn collega's geen houding meer te geven.
Dus werk moet lekker werk blijven en prive lekker prive. Voor mij dan.
nummer 4 was zeg maar wowquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
1 via een profielensite. Was een voorloper van hyves en een slap aftreksel van cu2. Site bestaat inmiddels niet meer maar was toch wel grappig.
De volgende ontmoette ik via een chatsite waar ik tijdenlang op heb gezeten. Pas na anderhalf jaar chatten voor het eerst ontmoet en toen ontstond er iets
Nummer 3 tijdens een meeting. Ze had een vriend op dat moment maar toch stonden we op het eind te zoenen. De sloerie
Nummer 4 was via ehm... world of warcraft![]()
En de meest recente kwam van een datingsite af.
Allemaal via internet dus, en daar schaam ik me niet voor
Ach, als sommige mensen het niet IRL lukt, dan zou ik mij in jouw geval niet schamen. Ugly people need love too...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
Allemaal via internet dus, en daar schaam ik me niet voor
Ja, preciesquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef Poepoog het volgende:
Ach, als sommige mensen het niet IRL lukt, dan zou ik mij in jouw geval niet schamen. Ugly people need love too...
quote:
Alles wat hij noemt is toch pas iets geworden toen er een werkelijke ontmoeting was? Of maakt het bij wijze van spreken na vijfentwintig jaar huwelijk nog uit dat je elkaar niet in de kroeg bent tegengekomen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach, als sommige mensen het niet IRL lukt
Als dat contact zich uitsluitend had beperkt tot internet en niet verder dan dat, dàn had je een punt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef Poepoog het volgende:
Ach, als sommige mensen het niet IRL lukt, dan zou ik mij in jouw geval niet schamen.
En hoe komen die gesprekken opgang dan op van die vage plekkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef jennk het volgende:
Bij albertheijn op de parkeerplaats, hahah
Hoe deed je het echte werk dan, hoe benaderde je die meisjes?quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:29 schreef Under_Score het volgende:
vereniging waar we allebij bij zaten, maar het echte werk gebeurde tijdens het uitgaan.
we leken wel bij elkaar te passen, dus tijdens uitgaan vragen of ze zin had in een gezellig avond met mij. 3 jaar samen mee geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:37 schreef Futureone het volgende:
Hoe deed je het echte werk dan, hoe benaderde je die meisjes?
Ja maar ik bedoel je zag haar op de parkeerplaats en toen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
we leken wel bij elkaar te passen, dus tijdens uitgaan vragen of ze zin had in een gezellig avond met mij. 3 jaar samen mee geweest.
nee, zag haar op een vereniging, vond haar leuk, later kwam ik haar tijdens het uitgaan tegen en heb er werk van gemaakt. uiteindelijk met succes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:51 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel je zag haar op de parkeerplaats en toen?
Aah, oke leuk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, zag haar op een vereniging, vond haar leuk, later kwam ik haar tijdens het uitgaan tegen en heb er werk van gemaakt. uiteindelijk met succes.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:25 schreef Remco05 het volgende:
Collegezaal - ze vroeg of ik naast haar wilde zitten en ik zei alleen als je daarna met mij uit eten gaat. We zijn nu meer dan een jaar samen.
23
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |