Ik zal even mijn min of meer wat serieuze relaties ontmoetingen beschrijven. Of beter gezegd de meisjes die mij echt bij zijn gebleven

1e: Ik kreeg een woordenwisseling met een meisje op straat. Zij had een vriendin bij zich die mij wel zag zitten en ik haar ook. Maar na de woordenwisseling met die vrouw liepen ze wel beiden weg. De dag daarop kwam ik ze weer tegen en werd er weer wat geruziet over en weer maar toch ook geflirt en op een gegeven moment maakte ze een dusdanig kinderachtige opmerking dat zowel hun allebij erom moesten lachen als wij en daardoor raakten we aan de praat. En die avond was de eerste kus een feit.
Het was uiteraard meer een soort plagerige uitdaagruzie dan een echte ruzie.
2e zat bij mij op school
3e kende ik van vroeger
4e was de zus van de 3e
5e Ik lag met een vriend aan het zwembad en zij ook en ik zat naar haar te staren. Dat viel wel op en toen liep ze naar me toe en vroeg ze hoe het ging en waar ik precies vandaan kwam en zo raakten we in gesprek, toen wat gedronken en van het 1 kwam het ander
6e internet
7e internet
Hier kwam ik toch wel tot de conclusie dat internet dating toch niet hetzelfde is als rl ontmoetingen voor serieuze relaties.
8e ontmoet op een feestje bij een vriend van mij. En dit houd ik al bijna 7 jaar vol en eigenlijk verwacht ik niet dat dat ooit nog uitgaat. We wonen al een aantal jaren samen en het gaat hartstikke goed

edit: leeftijd is 26