abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84314312
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb wel een boekje liggen (uiteraard ) coping, van Mark Segar. staat puntsgewijs heel veel info in. Kijk maar eens bij de boekhandel (Selexyz)

Heb mijn huisarts een verwijsbriefje laten sturen naar het GeeGeeZet, doet u mij maar zo'n intakegesprek iemand ene idee hoe lang dat duurt, voordat ze je bellen? Anders ga ik op zoek naar een particulier oid
het GGZ heb ik geen ervaring mee, maar richting riagg kon ik binnen 4 dagen terecht voor de intake maar daarna zaten er ruim 2 maanden tussen de intake en 1e gesprek.
Maar GGZ is miss iets sneller
pi_84321993
Daar ben ik weer, heb 1.5 maand zonder internet gezeten

Heb ik nog iets gemist?
Children of the night. What music they make.
pi_84323631
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:40 schreef DeHovenier het volgende:

Heb ik nog iets gemist?
zonder internet zitten altijd leuk

mwa, valt wel mee denk ik. De laatste tijd is het redelijk rustig hierzo
pi_84324761
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:40 schreef DeHovenier het volgende:

Heb ik nog iets gemist?
Lees eens terug zou ik zeggen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_84338811
@sempron2400, ik las in een oud topic dat je een jobcoach hebt.
Zou je daar eens wat over willen vertellen?
Heb je er wat aan gehad, heb je inmiddels leuk, passend werk gevonden enz?
Meer mensen ervaring met een job coach?
pi_84344250
he hov
Waar hangt sempron eigenlijk uit?
Missen we er niet meer overigens?
pi_84361431
Ik mis niemand. Maar missen is dan ook niet mijn sterkste kant...
pi_84363638
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Tsja. Geen idee, eigenlijk. De meeste mensen weten die aansluiting wel te maken. Misschien dat autisten hier meer moeite mee hebben dan niet-autisten. Wij zijn natuurlijk zo wie zo al niet dol op veranderingen.
[..]
Exact.
quote:
Hogeschool InHolland is wel vaker slecht in het nieuws geweest. Ik zou daar niet snel gaan studeren. De focus zou ook moeten komen te liggen op het aan middelbare scholieren duidelijk maken dat het belangrijk is om voor een goede hogeschool of universiteit te kiezen.
[..]
Ik vrees dat mbt HBO een beerput opengetrokken zal worden.
quote:
Nee, ken ik niet, maar als ik Google en kijk bij afbeeldingen herken ik KEF weergevers, o.a. die ovale bas speaker/radiator en die 13cm woofer/middentoner.
[..]
Ik kende ze voorheen ook niet. KEF B139, de magische woofer van weleer en de B110 mid die ook in mijn Rhea zit. Die laatste is haast onovertroffen. Moet ik wel bij zeggen dat Van Moerbeke een geweldige filtertechniek toepaste, dit is net zo belangrijk.
quote:
Goed plan! En succes!
[..]
Dank, maar wordt nu weer getriggerd door het laatste nieuws. ik vrees toch dat een extreem horrorkabinet het uiteindelijk alsnog gaat worden. Maar zoals gezegd, je doet er toch niks aan. Ik probeer maar niet alles tev volgen.
quote:
Eens. Deze verkiezingsuitslag laat wat mij betreft een zwakte van (onze) democratie zien: er valt geen enkele echt evenwichtige coalitie van te maken.
[..]
Klopt. Totaal versnipperd politiek landschap, maar wel een enorme ruk naar rechts. Hoe dan ook, het zal lastig worden. Het systeem moet op de schop denk ik.
quote:
Eens; als je geld / goed werk / waardering hebt word je makkelijker. Ik in ieder geval wel.
[..]

Het is een kwestie van vraag en aanbod: bij veel aanbod kan een werkgever kritischer zijn.
[..]
Helaas hangt de weegschaal 9 van de 10 keer naar de gunstige kant van de werkgever. Hetgeen aantoont dat arbeidsmarkt (nog nooit) heeft gefunctioneerd. Een aanbod economie van werkzoekenden.
quote:
Dank je!
Graag gedaan

ps. kleine Kefjes gevonden waar ik mee kan rommelen. Electro-acoustiek
pi_84363817
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:14 schreef ScarFace- het volgende:
@sempron2400, ik las in een oud topic dat je een jobcoach hebt.
Zou je daar eens wat over willen vertellen?
Heb je er wat aan gehad, heb je inmiddels leuk, passend werk gevonden enz?
Meer mensen ervaring met een job coach?
Sempron leest hier nog steeds, maar post helaas niet meer. ( persoonlijke overweging )

Hij is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid "gereincarneerd"en post onder een andere naam en niet in het topic.... Maar ik voel me niet vrij om die naam te posten
pi_84363874
quote:
[b]Op donderdag 22 juli 2010 08:05 schreef
Missen we er niet meer overigens?
Auti. (best jammer )
Perico.
Ikke043

Een nog een paar
pi_84364136
er zijn idd meerdere mensen die momenteel behoorlijk afwezig zijn. Maar zo gaat het wel vaker hier, mensen komen en gaan weer.
Ik post momenteel wat minder hier in dit topic omdat ik niet zo veel te melden heb, en heel weinig relevants, aangezien ik steeds meer overtuigd raak van het feit dat ik een NT'er ben met gewoon meerdere problemen(zoals velen.) En ik nog heel erg bezig ben met het terug keren in een "soort van" routine, omdat de terugkeer van vakantie mij gewoon veel moeite kost.
En momenteel zit ik gewoon weer terug in het standaard pakket van wat kies ik, waar ik niet veel verder mee kom, en uiteindelijk over zo'n 2/3 weekjes de knoop maar moet doorhakken maar geen idee welke keuze ik uiteindelijk ga maken.
pi_84364284
Klopt, het is ook een komen en gaan. Goed Francis dat je niet meer gehandicapt gaat voelen dan nodig is.
pi_84364488
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt, het is ook een komen en gaan. Goed Francis dat je niet meer gehandicapt gaat voelen dan nodig is.
Kijk ik besef dat er iets mis is, en al heel erg lang, ruim 9 jaren. Maar verder of het nou ASS, manisch depressies of wtf dan ook is, maakt mij niet meer uit het veranderd mij als persoon niet.
En al dat gedoe van psychologen enzo ben ik ook een beetje zat, want ik krijg het idee dat mijn psycholoog ook niet goed weet wat er nou mis is en hoe er iets aan te doen, aangezien ik 1x bij een psychiater op gesprek ben geweest om zijn visie over mijn problematiek te horen.

Dus nu heb ik meer zoiets van ik zie wel, als het ooit duidelijk wordt wat er echt mis is mooi, voorlopig hou ik op een terugval van eerdere problematiek.

Maar goed..ik zie wel, moet wachten tot de psucholoog belt voor een afspraak aangezien de psycholoog zich eergisteren ziek heeft gemeld en vandaag weer verwacht werd aanwezig te zijn en dus te bellen voor afspraken. Maar vandaag niks gebeurd dus maar weer afwachten.
pi_84364493
pi_84364547
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:50 schreef Satsuma het volgende:
ach, mensen missen hier doe ik niet echt, maar merk wel de absentie van ze.
Maar goed dit topic is een komen en gaan van mensen.
pi_84367678
quote:
Dat had je al gezegd

Volgende week op vakantie
Children of the night. What music they make.
pi_84369220
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat had je al gezegd

Volgende week op vakantie
waarnaartoe? Als ik het mag weten?
pi_84370844
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Auti. (best jammer )
Perico.
Ikke043

Een nog een paar
Ach er komen wel weer nieuwe voor terug
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_84371068
Perico mis ik ook en ikke043 ook.
Ik vind t heel jammer hoe auti is weg gegaan en ik hoop dat alles goed met hem gaat. Maar ik mis hem nou niet echt..
pi_84371410
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:50 schreef francis998 het volgende:

[..]

Kijk ik besef dat er iets mis is, en al heel erg lang, ruim 9 jaren. Maar verder of het nou ASS, manisch depressies of wtf dan ook is, maakt mij niet meer uit het veranderd mij als persoon niet.
En al dat gedoe van psychologen enzo ben ik ook een beetje zat, want ik krijg het idee dat mijn psycholoog ook niet goed weet wat er nou mis is en hoe er iets aan te doen, aangezien ik 1x bij een psychiater op gesprek ben geweest om zijn visie over mijn problematiek te horen.

Dus nu heb ik meer zoiets van ik zie wel, als het ooit duidelijk wordt wat er echt mis is mooi, voorlopig hou ik op een terugval van eerdere problematiek.

Maar goed..ik zie wel, moet wachten tot de psucholoog belt voor een afspraak aangezien de psycholoog zich eergisteren ziek heeft gemeld en vandaag weer verwacht werd aanwezig te zijn en dus te bellen voor afspraken. Maar vandaag niks gebeurd dus maar weer afwachten.
Ik snap wel, dat je het allemaal zat wordt. En het gedoe er omheen.

Belangrijk is dat je je leven er niet door laat gijzelen.
pi_84371452
quote:
Ik kan mensen, ook hier wel degelijk missen. Van Sempron vind ik het jammer dat hij niet meer post, althans in dit subforum.
pi_84371471
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach er komen wel weer nieuwe voor terug
Precies, verloop heb je altijd. Net zoals irl
pi_84371925
Heb woensdag overigens een intakegesprek voor t maatjes project. Maar vraag me wel af of ik niet te veel om mensen geef dat ik eea te veel mee naar huis neem
pi_84372213
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb woensdag overigens een intakegesprek voor t maatjes project. Maar vraag me wel af of ik niet te veel om mensen geef dat ik eea te veel mee naar huis neem
Je moet inderdaad los kunnen laten. Anders heb je kans dat het teveel van je eist.
pi_84372250
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Perico mis ik ook en ikke043 ook.
Ik vind t heel jammer hoe auti is weg gegaan en ik hoop dat alles goed met hem gaat. Maar ik mis hem nou niet echt..
Ach, het blijft persoonlijk. Ik mis Ikke043 nou niet echt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')