Inddquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Mdrop het volgende:
Na marko denk jij ook van 'Mwah ... laten we maar geen OP doen'?
ik dacht dat ze allemaal weg waren?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Mdrop het volgende:
Na marko denk jij ook van 'Mwah ... laten we maar geen OP doen'?
[..]
Inhaalslag vandaag.
quote:
Een half uur.. en toen zijn we maar bij mij thuis de videobeelden (er zit een camera in de auto) terug zitten kijkenquote:
Hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een half uur.. en toen zijn we maar bij mij thuis de videobeelden (er zit een camera in de auto) terug zitten kijken
en, leuke beelden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een half uur.. en toen zijn we maar bij mij thuis de videobeelden (er zit een camera in de auto) terug zitten kijken
Het is net wegmisbruikersquote:
Doorsturen naar sbsquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een DVD gevraagd neem ik aan.
Vanaf morgen krijg ik mijn eigen SD-kaartjequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een DVD gevraagd neem ik aan.
Hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanaf morgen krijg ik mijn eigen SD-kaartjedit was even een test
Haha ja, zou wat zijn als je ineens André op de achtergrond hoortquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen dan zonder het irritante gepraat tussendoor hoop ik?
die kerel van verkeersveiligheid erbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haha ja, zou wat zijn als je ineens André op de achtergrond hoort
koos speequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kerel van verkeersveiligheid erbij
Echt?, nog nooit gehoord dat ze dat dedenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Maraca het volgende:
Vanaf morgen krijg ik mijn eigen SD-kaartjedit was even een test
Nee, is ook vrij uniek. Vind het wel geweldig.. de camera registreert alles dus je ziet eigenlijk wat je voor je ziet, hoe je zelf kijkt in de auto, hoe snel je rijdt enzovoorts.. echt superquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Echt?, nog nooit gehoord dat ze dat deden.
kan ik me best voorstellenquote:
en dan de topsnelheid van de auto testenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, is ook vrij uniek. Vind het wel geweldig.. de camera registreert alles dus je ziet eigenlijk wat je voor je ziet, hoe je zelf kijkt in de auto, hoe snel je rijdt enzovoorts.. echt super![]()
Zal morgen vragen of ik een snelheidsmeting kan doen
Als je toch een SD krijgt kun je het ook zo op youtube/vimeo zetten, wil wel eens zien wat dat ding opneemtquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef Maraca het volgende:
Nee, is ook vrij uniek. Vind het wel geweldig.. de camera registreert alles dus je ziet eigenlijk wat je voor je ziet, hoe je zelf kijkt in de auto, hoe snel je rijdt enzovoorts.. echt super![]()
Zal morgen vragen of ik een snelheidsmeting kan doen
Er staat een klein stukje op mijn computer zie ik net.. even kijken of ik zwarte balkjes kan toevoegenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je toch een SD krijgt kun je het ook zo op youtube/vimeo zetten, wil wel eens zien wat dat ding opneemt.
Dit was de 2e les en erm.. eenzilveren auto?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan de topsnelheid van de auto testen
hoe lang les je al en in wat voor auto?
oja, een vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er staat een klein stukje op mijn computer zie ik net.. even kijken of ik zwarte balkjes kan toevoegen
[..]
Dit was de 2e les en erm.. eenzilveren auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
de naam van je filmpje ookquote:
Mwa ... vind het echt niet slecht/langzaam ofzo, een vriendin hier die kan het presteren om met de minste regen al 30 te gaan rijden ofzoquote:
't lijkt nog wel mee te vallen hoor.quote:
Oke , en dat loopt constant of enkel wanneer hij en/of jij daarom vragen ivm speciale opdrachten enzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
Maar dat is dus de voorkant. En dan heb je dus ook nog een camera die in de auto filmt maar dat is niet boeiend
In principe constant, tenzij ik aangeef dat niet te willen. Maar ik wil het graag omdat het een goede feedback is en je thuis even rustig kan kijken wat eventueel mis is gegaan en hoe dat de volgende keer beter kan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke , en dat loopt constant of enkel wanneer hij en/of jij daarom vragen ivm speciale opdrachten enzo?
Les je btw bij les-best?
Oke was eerste hit op google vandaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Maraca het volgende:
In principe constant, tenzij ik aangeef dat niet te willen. Maar ik wil het graag omdat het een goede feedback is en je thuis even rustig kan kijken wat eventueel mis is gegaan en hoe dat de volgende keer beter kan.
en nee, daar les ik niet
Jij stalkt mensen serieus hequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke was eerste hit op google vandaar, niet eens zo gek inderdaad moet binnenkort op voor aanhanger is kijken of ze het bij Leus in Almelo ook al kennen/hebben.
Stiekem wel jaquote:
hoezo stalken?quote:
oh noes .. stalkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat ik naar een rijschool zocht met camera's in de auto![]()
.
beetje vergezochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat ik naar een rijschool zocht met camera's in de auto![]()
.
ik kan ook met de coördinaten opzoeken waar je rijles hebt gehadquote:
Zozo ik denk dat we maar eens stappen moeten ondernemen tegen jou praktijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan ook met de coördinaten opzoeken waar je rijles hebt gehad
Pff.. daar woon ik toch nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan ook met de coördinaten opzoeken waar je rijles hebt gehad
dan begin ik d'r niet aanquote:
Markoquote:
Hee Selmaquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Volgens mij valt het idd mee met dat noodweer.
Hey Assie
Vanochtend last van migraine aanval, stresssquote:
quote:@TanteRikie
Noodweer zit er op!Ging hard,maar schade valt mee.Belangrijkste:Geen persoonlijk letsel.Morgen gaat het feest beginnen!
http://bit.ly/a6fR05
hmm, niet best. vaak last van migraine?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vanochtend last van migraine aanval, stresss
maar pillen doen wonderen
ja hoor, het was maar een klein buitje. was het daar nog een beetje fatsoenlijk onweer?quote:en Daar?
het weer overleeft?
Remco![]()
mooiquote:
Regelmatig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, niet best. vaak last van migraine?
[..]
ja hoor, het was maar een klein buitje. was het daar nog een beetje fatsoenlijk onweer?
hmm, en is er iet tegen te doen zodat het niet weerkomt?quote:
ik heb niet zo heel veel flitsen gezien.quote:Truetrue, vond het mee vallen ik had erger verwacht
maar des te beter dan toch
Hier waren wel heftige flitsen, ze waren gewoon zo wat roze leek het wel?
Lieverdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hee Selma
Jij bent een van de weinigen die mij nog boeit
Ik heb er weer eentje sinds anderhalf week ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat ze allemaal weg waren?
oke danquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er weer eentje sinds anderhalf week ofzo
ja oniequote:
Wat gaan we kijken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik plof op de bank, dvd kijken met chips en pils![]()
hoe was 't onweer in Deventer?quote:
erg ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Belachelijk, daarom postte ik ook dat ik off ging?
Onweer is heeeeel moeilijk op de foto te zetten hequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg ja?
hier stelde 't gewoon niks voor. Hej d'r ook foto's van gemaakt?
je had je laptop uit, dus verders toch niets te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onweer is heeeeel moeilijk op de foto te zetten he
Klopt, heb staan douchenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had je laptop uit, dus verders toch niets te doen
Dakeyras \m/quote:
ojah, lekker handigquote:
volgens mij zit je daar toch een stuk minder veilig dan gewoon in de kamer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, als de bliksem inslaat ben je in principe nergens veilig
Ach, weet nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij zit je daar toch een stuk minder veilig dan gewoon in de kamer.
waar komt die naam vandaan dan?quote:
hej 'm op youtube staan?quote:
quote:De Saxion-locatie aan de Van Galenstraat in Enschede is rondom half twaalf ontruimd. Door de storm die maandag huishield zijn enkele glasplaten in het gebouw los gaan zitten en is een onveilige situatie ontstaan. De gemeente en omwonenden worden op de hoogte gesteld.
Saxion hoorde vanmorgen van de loszittende ramen en heeft met de architect en de aannemer de situatie bekeken en besloten de locatie te ontruimen. “Veiligheid staat voorop”, aldus woordvoerder Iris van Dijk van het Facilitair Bedrijf.
De locatie aan de Van Galenstraat staat bekend om haar glazen ontwerp. Van Dijk: “De hevige rukwinden hebben er maandag waarschijnlijk voor gezorgd dat enkele glasplaten op de hoeken van het gebouw scheef kwamen te staan. Paniek is echter niet nodig, want het is niet zeker dat ze gaan vallen. We willen alleen het zekere voor het onzekere nemen.”
De aannemer en Saxion zoeken nu naar een noodoplossing vanwege de storm die voor vanmiddag voorspeld is. Van Dijk: “Daarnaast kijken we ook of het een incident is of dat er een structureel probleem is.” Ook wordt er overleg gevoerd met de omliggende instanties en omwonenden over het uit voorzorg verplaatsen van geparkeerde auto’s. Overleg is er ook met de gemeente Enschede, omdat veel fietsers en voetgangers de Van Galenstraat gebruiken als binnendoorweg.
Uit de boeken van David Gemmell, al is die naam bijna nergens te lezen. Dakeyras werd Waylander de Slayer nadat zijn gezin op brute wijze afgeslacht werdquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar komt die naam vandaan dan?
Het is ook geen vrolijk verhaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef Assiej het volgende:
Weinig kleur in die Cover
Trustenquote:
hoe ist?quote:
een niet dagelijkse naam dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uit de boeken van David Gemmell, al is die naam bijna nergens te lezen. Dakeyras werd Waylander de Slayer nadat zijn gezin op brute wijze afgeslacht werd
[ afbeelding ]
wadaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
het banmeldtopic lijkt nu zelfs nog sneller te gaan
die stond hoger dan ToF in MyATquote:
Als het om emo's / gothics / alternatieven gaat is het toch nooit vrolijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is ook geen vrolijk verhaal
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als het om emo's / gothics / alternatieven gaat is het toch nooit vrolijk?
No offence maar ik vermoed dat die cover voor die doelgroep is
Dat zijn toch 9 van de 10 boeken van dat genre ...quote:
Stereotypenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zijn toch 9 van de 10 boeken van dat genre ...
als grafisch vormgeefster moet ik toch naar de grafische kant kijken he
Word je nou van lauw bier sneller dronkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
de gehaktballetjes waren gruwelijk lekker, echt super gekruid, jammer dat het bier wat lauw was, maarja
Hee Selmaquote:
kun jij ook van die lekkere gehaktballetjes maken? want dan kom ik iedere dag etenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Word je nou van lauw bier sneller dronken
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee Selma![]()
Hoe is het? viel allemaal toch nog wel mee?
Zo zie je maar weer. Hoe is het met de poeze-beesten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Paniek om niks. Beetje regen, wind en gedonder. Ik heb niet eens bliksem gezien.
Mensen hier allemaal tuin en dakterras tornadobestendig maken (ja ik ook) is het gewoon loos alarm.
Ik kan hele lekkere gehaktballen makenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kun jij ook van die lekkere gehaktballetjes maken? want dan kom ik iedere dag eten
Heb je morgenavond iets te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan hele lekkere gehaktballen makenIk gooi er altijd Indonesische kruiden bij.
Dat smaakt voortreffelijk.
Met hun gaat het zo goed dat ze strontverwend gedrag vertonen. En dat heb ik helemaal zelf gedaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer. Hoe is het met de poeze-beesten?
Ik vertelde het u hedemiddag alquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Paniek om niks. Beetje regen, wind en gedonder. Ik heb niet eens bliksem gezien.
Mensen hier allemaal tuin en dakterras tornadobestendig maken (ja ik ook) is het gewoon loos alarm.
"gimme what i deserve, woman, or you'll enter a world of pain!"quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met hun gaat het zo goed dat ze strontverwend gedrag vertonen. En dat heb ik helemaal zelf gedaan.En ik kan het niet meer terugdraaien want dat accepteren ze niet, gaan ze lastig doen enzo.
En dan bedoel ik ook echt lastig.
Aquadrome? wel een mooi zwembadquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:02 schreef Mdrop het volgende:
Morgen zwemmen in Enschede of hengelo, maar is Enschede nog wat qua zwembad of?
was dat niet heel erg verpauperd. Qua publiek bedoel ik dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aquadrome? wel een mooi zwembad
niet happen marko....quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
was dat niet heel erg verpauperd. Qua publiek bedoel ik dan?
Bontkraagjes?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
was dat niet heel erg verpauperd. Qua publiek bedoel ik dan?
ik heb geen dvd gekeken uiteindelijk, beetje Discovery en MTVquote:
(teveel) miljoenen uitgeven aan zo'n moderne buitenkant en met een beetje wind laat al dat spul gelijk losquote:
halloquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:21 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen weer rijlesDus wees verstandig en ga het huis niet uit
jij ook veel plezier Sanquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:33 schreef Samzz het volgende:
Ja hoiOnderweg naar het prachtige Gelderland! Straks richting ZC terrein.
Have a nice weekend!
ziet d'r goed uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
mijn nieuwe composetje![]()
Tweeters, 100W
[ afbeelding ]
Deurspeakers, 140W
[ afbeelding ]
Hoedenplankspeakers, 180W
[ afbeelding ]
dat zeker, maar je gaat er weinig van zien in de auto; alleen horenquote:
ik heb in mijn auto een compleet gat gezaagd en de speakers er bovenuit steken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeker, maar je gaat er weinig van zien in de auto; alleen horentweeters komen in de A-stijl, deurspeakers in het standaard fabrieksgat, achter het rooster in het deurpaneel en de achterspeakers schroef ik van onder tegen een op maat gezaagde hoedenplank
wel standaard ovaal gat dus, maar de bekleding komt er aan de bovenkant overheen...
pics?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb in mijn auto een compleet gat gezaagd en de speakers er bovenuit steken.
moiquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:30 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen
Welke versterker gebruik je remco?
moiquote:
hoe bedoel je dat precies?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef Intelligence het volgende:
Dus die 180W van je speakers ga je niet kunnen gebruiken?
yo!quote:
moiquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Wat een onweer vanmorgen rond 6 uur zeg
quote:Hiermee is jullie deelname aan het programma X bevestigd en worden jullie eind augustus bij de allereerste opname (de 'kick off') verwacht van X.
ik heb al vanaf het begin de voor- en achterspeakers zonder versterker op de radio en de subwoofer wel via versterker op de radio; en dat knalt hard zatquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Intelligence het volgende:
Dat bedoel ik idd, je radio poept geen 180 watt uit
nicequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Intelligence het volgende:
Heb ook bevestiging binnen, ik kom met mn bakkes op tv
[..]
volgens mij kan ik op de versterker aangeven wat zijn bereik is, zal vanavond wel ff een foto maken ter verduidelijkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef Intelligence het volgende:
Hoe heb je je sub zitten dan, hoe filter je de hoge tonen eruit? Op je sub wil je geen hoge tonen namelijk .. ik filter die eruit met de versterker, dus als ik dan ook op de andere kanalen de speakers zou doen, heb ik geen hoge tonen
Maar daarom dus ook de speakers rechtstreeks op de radio ... als ik jou was was ik op zoek gegaan naar een 2e versterker voor de speakersKan je nog harder
Nog een beroemde Tukkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb van onweer vanmorgen niks gemerkt, heb echt in coma gelegen ... 4 uur geslapen ofzo en toen ging de wekker weer, er zitten te weinig uren in een dag
[..]
ik maak het wederom primaquote:
was 't maar kutquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kuttrein met kutvertraging is kut
en bij welk programma kom je op[ tv dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb van onweer vanmorgen niks gemerkt, heb echt in coma gelegen ... 4 uur geslapen ofzo en toen ging de wekker weer, er zitten te weinig uren in een dag
[..]
Aha, dus je hebt er nu een gigantische bende van?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak het wederom primadagje is bijna op de helft, morgen nog een halve dag (dan zit ik bij een klant) en dan is het weekend
helaas wel opruimen en poetsen dan, want ouders komen zaterdag thuis
en hoe maakt u het?
Hij noemt het programma X als je verder had gelezen, dus dat wil zeggen dat hij anoniem wilt blijvenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en bij welk programma kom je op[ tv dan?
Twentenaren op zoek naar god bij de EO.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hij noemt het programma X als je verder had gelezen, dus dat wil zeggen dat hij anoniem wilt blijvenanders had hij het allang lang en breed hier gemeld..
nee, geen bende, maar ff alles aan de kant zodat het heel wat lijkt als ze terugkomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt er nu een gigantische bende van?![]()
Jij moet alle dagen gewoon werken of heb je ook nog binnekort vakantie?
Ik maak het prima, er was nog een brandje vanochtend bij een camping bij het hulsbeek
heel die plastic lucht trok hier naar toe terwijl ik er toch best nog wel eindje vanaf woon
Ga je van het weekend doen dan?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra t opgenomen is en uitgezonden word mogen jullie t best weten ... en tegen die tijd snappen jullie ook hoe/waarom ik t nu niet zegquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hij noemt het programma X als je verder had gelezen, dus dat wil zeggen dat hij anoniem wilt blijvenanders had hij het allang lang en breed hier gemeld..
Wie ik ben kan je wel zien op mn fobo, daar doe ik niet geheimzinnig overquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
misschien van te voren even een seintje geven wanneer hij op tv komt en bij welk programma dan kunnen we zien wie nu die intelligence is.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij wel! En ik ga nu koffie drinken met een vriendinnetje (of thee) en balen. Aangezien ik heel leuk voor de 2e keer uitgeloot ben! Feestje hier zeg!quote:
dat is inderdaad balen, kut voor je!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Voor mij wel! En ik ga nu koffie drinken met een vriendinnetje (of thee) en balen. Aangezien ik heel leuk voor de 2e keer uitgeloot ben! Feestje hier zeg!
Dat is inderdaad kut, nog een andere opleiding 'achter de hand'?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef Fems het volgende:
Voor mij wel! En ik ga nu koffie drinken met een vriendinnetje (of thee) en balen. Aangezien ik heel leuk voor de 2e keer uitgeloot ben! Feestje hier zeg!
Van Jonge leu en oale groondquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra t opgenomen is en uitgezonden word mogen jullie t best weten ... en tegen die tijd snappen jullie ook hoe/waarom ik t nu niet zegHeeft een hoog real-life-soap gehalte maar dan over 1 onderwerp
real life soap?quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra t opgenomen is en uitgezonden word mogen jullie t best weten ... en tegen die tijd snappen jullie ook hoe/waarom ik t nu niet zegHeeft een hoog real-life-soap gehalte maar dan over 1 onderwerp
He bah wat vervelend voor je.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef Fems het volgende:
[..]
mooi klotequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Morgen even presentatie/verdediging van mn project en ik heb echt vakantiequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
maar het is ook al bijna 3 uur, nog maar 2 uurtjes werken vandaag
ik morgen nog half dagje... en dan nog een weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Morgen even presentatie/verdediging van mn project en ik heb echt vakantie.
moet er veel aan gebeuren dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:03 schreef Intelligence het volgende:
Spuiter gevonden die de Vento gaat bijwerken
Helaas mag ik natuurlijk wel aan het 'werk' maar eindelijk klaar met het ROC, halfjaar stage lijkt me ook wel goed te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik morgen nog half dagje... en dan nog een week
ik heb gewoon 3 weken 'echte' vakantiequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helaas mag ik natuurlijk wel aan het 'werk' maar eindelijk klaar met het ROC, halfjaar stage lijkt me ook wel goed te doen.
ik ben nu drukker dan normaalquote:
Motorkap is beschadigt, en 2 van de 4 deuren. Bumpers ook maar dat komt later als ik andere gecleaned hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet er veel aan gebeuren dan?
doe jij trouwens alle audio zelf aansluiten in de auto's die je onderhanden neemt?
nou, je mag blij zijn dat je er iets van kanquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Motorkap is beschadigt, en 2 van de 4 deuren. Bumpers ook maar dat komt later als ik andere gecleaned heb
Ik doe alles zelf, audio ook ... audio duurt alleen wat langer want tis niet mn specialiteit
Wat kun je niet zelf danquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, je mag blij zijn dat je er iets van kanwant ik heb er dus helemaal geen verstand van
draden trekken / vervangen gaat me hopelijk lukken en dan moet ik hem maar wegbrengen voor het aansluiten op de autoradio... vind het stiekem al heel knap dat ik uberhaupt iets zelf kan doen
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat kun je niet zelf dan? Het is niet heel moeilijk hoor
.
draden aansluiten op speakers is niet zo moeilijk, dat zijn standaard klemmetjes; de draden goed weggewerkt door de auto trekken richting de radio moet ook wel lukken... maar ik heb geen idee wat voor uiteinde er aan de draden zit, die dan in de stekker van de autoradio moetquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Intelligence het volgende:
Met de juiste stekkers in de auto is het zelfs gewoon klikwerk
Hier zijjn gelukkig ook gewoon 'standaarden' voor dus moet geen probleem zijn, tenzij je een houtje-touwtje installatie hebt waar alles aan elkaar is geknooptquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
draden aansluiten op speakers is niet zo moeilijk, dat zijn standaard klemmetjes; de draden goed weggewerkt door de auto trekken richting de radio moet ook wel lukken... maar ik heb geen idee wat voor uiteinde er aan de draden zit, die dan in de stekker van de autoradio moet
gewoon met kroonsteentjes op mekaar aansluiten. heb ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
draden aansluiten op speakers is niet zo moeilijk, dat zijn standaard klemmetjes; de draden goed weggewerkt door de auto trekken richting de radio moet ook wel lukken... maar ik heb geen idee wat voor uiteinde er aan de draden zit, die dan in de stekker van de autoradio moet
ik heb, toen ik de auto net had, de toenmalige audio laten aansluiten door AutoBike hier in Haaksbergen. kerel heeft alles mooi weggewerkt en netjes aangesloten, dus toen is het professioneel gebeurdquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier zijjn gelukkig ook gewoon 'standaarden' voor dus moet geen probleem zijn, tenzij je een houtje-touwtje installatie hebt waar alles aan elkaar is geknoopt.
ik heb alleen bij de hoedenplank kroonsteentjes, aan het einde van de draden richting de achterspeakers, zodat ik de hoedenplank eruit kan halen indien nodigquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon met kroonsteentjes op mekaar aansluiten. heb ik ook
Zwevende zekering is nog allerbeste!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon met kroonsteentjes op mekaar aansluiten. heb ik ook
Eens, heb ik ook sinds een tijde ivm de omvormer achter in de auto, werkt makkelijk/goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zwevende zekering is nog allerbeste!
Zoals het moet, kroonsteentjes in de auto kan opzich wel, zolang het maar binnen is, zodra je buitenlangs gaat krijg je gegarandeerd roest en slechte contactenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, heb ik ook sinds een tijde ivm de omvormer achter in de auto, werkt makkelijk/goed.
dat is toch een zekering die je tussen de + draad doet, tussen de accu en het schutbord?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zwevende zekering is nog allerbeste!
Jup, al heb ik qua geluid eigenlijk alles nog standaard (JBL FTWquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zoals het moet, kroonsteentjes in de auto kan opzich wel, zolang het maar binnen is, zodra je buitenlangs gaat krijg je gegarandeerd roest en slechte contacten
SPOILER: PaFiPoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ pool idd, en dan de meuk die je erop aansluit en dan naar de -quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is toch een zekering die je tussen de + draad doet, tussen de accu en het schutbord?
Wat heb je zelf qua geluid/muziek installatie in de auto dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
+ pool idd, en dan de meuk die je erop aansluit en dan naar de -
In de auto een cassette-deckquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat heb je zelf qua geluid/muziek installatie in de auto dan?
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
In de auto een cassette-deck![]()
, die zekering heb ik op de motor gebruikt voor 'n sigaretten-aansteker-aansluiting
Maar je kan toch niet roken tijdens het rijden met helm opquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
In de auto een cassette-deck![]()
, die zekering heb ik op de motor gebruikt voor 'n sigaretten-aansteker-aansluiting
Navigatie/Oplader MP3 speler enz. enz.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar je kan toch niet roken tijdens het rijden met helm op
kameraad heeft ook nog cassette, maar wel de iPod via 3,5mm jack naar een cassette zodat er gewoon nieuwe muziek in de auto te luisteren valtquote:
Bestaat dat nog?, heb je dan geen last van drempels enz, heb gelukkig ook een 3.5 mm ingang in het dashboard, geen geklooi met cd's of slecht ontvangstquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad heeft ook nog cassette, maar wel de iPod via 3,5mm jack naar een cassette zodat er gewoon nieuwe muziek in de auto te luisteren valt
Ohquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Navigatie/Oplader MP3 speler enz. enz.
Denk ik hoor, misschien rookt hij wel binnen zn helm ofzoquote:
gebruik standaard de usb van mijn autoradio, 3.5mm ingang zit er bij voor de zekerheid en de cd zit mooi achter het front (dat indien nodig voorover klapt). en dat bestaat inderdaad nog, voor hem de ideale oplossingquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?, heb je dan geen last van drempels enz, heb gelukkig ook een 3.5 mm ingang in het dashboard, geen geklooi met cd's of slecht ontvangst.
Ik zou gek worden van zo'n zetquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
gebruik standaard de usb van mijn autoradio, 3.5mm ingang zit er bij voor de zekerheid en de cd zit mooi achter het front (dat indien nodig voorover klapt). en dat bestaat inderdaad nog, voor hem de ideale oplossingen hij legt de iPod dan in z'n dashboardvakje neer, nog nooit last van drempels etc. voor zover ik weet... al gaat hij de drempels met een slakkengang over i.v.m. schroefset
Moet ik eens proberen ... je voet past niet eens onder mijn kokerbalk bij het voorwielquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van zo'n zet, albergen <> tubbergen doe ik met 95 op de teller met drempels, en 110 is mogelijk met goed afgeveerde auto zoals een caddy/T3
![]()
.
ik ga altijd rustig over drempels etc., ben niet zo van dat 'harde' rijdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van zo'n zet, albergen <> tubbergen doe ik met 95 op de teller met drempels, en 110 is mogelijk met goed afgeveerde auto zoals een caddy/T3
![]()
.
Ik rij normaal ook niet hard maar soms 'laat ik me even gaan'quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga altijd rustig over drempels etc., ben niet zo van dat 'harde' rijdenen mocht tijdens de APK / beurt blijken dat mijn schokdempers niet meer goed zijn, dan koop ik een schroefset
is net zo duur als 4 nieuwe schokdempers, alleen je kunt er meer mee doen
dat kan bij m'n kameraad volgens mij nog netquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Moet ik eens proberen ... je voet past niet eens onder mijn kokerbalk bij het voorwiel
Doe mij dan maar een 'gewone' vering waarmee ik wel fatsoenlijk parkeergarages/drempels en andere NL ongein kan nemen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
dat kan bij m'n kameraad volgens mij nog nethij heeft nu ook 165/50 bandjes op z'n 15" BBS zitten, waren ze bij de bandenboer niet heel blij mee, was bijna geen lucht in te krijgen
en de velgen achter, 7.5J, steken nu dus ook echt een halve cm buiten de band uit
maar jah, nu kan hij de Mk2 wel mooi laag zetten en toch met een volle tank + 3 passagiers een normaal ritje maken; zonder continue aan te lopen en banden te schrapen
laatste ritje voor de nieuwe bandjes met 4 man was zo erg dat de stukken rubber aan de wielkas zaten
ik zit daar net tussen in denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een 'gewone' vering waarmee ik wel fatsoenlijk parkeergarages/drempels en andere NL ongein kan nemen.
Jij bent ook zo iemand die een uur doet over het uitrijden van de straatquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:59 schreef Intelligence het volgende:
Schroefsetje heb je tegenwoordig al onder de 200 eur ...
Ik heb 15" met 195-45-15. Voorwielen staan lekker schuin, niet te ... stuurt lekker en slijt niet extreem hard.
Moet wel rekening houden met drempels als in dat ik ze schuin neem of mijn oren dicht doe![]()
Ik vind t wel lachen, elke keer met de uitlaat over de grond ... mn vriendin niet ... die begint dan altijd boos te kijken en haar oren dicht te houden![]()
t klinkt ook heel ernstig als ik wat raak. Gisteravond weer met de middendemper een drempel mee genomen. Maar kwam nu wel zonder problemen door de Mozartlaan in Hengelo ... vorige keer dat ik t probeerde zat ik vast. Nu meer tijd genomen, en meer ergernissen van andere bestuurders
Ik woon in een drempelvriendelijke wijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die een uur doet over het uitrijden van de straat?
Ow dat heb je wel speciaal uitgezochtquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:15 schreef Intelligence het volgende:
Ik woon in een drempelvriendelijke wijk
Normaal wel ja , maar omdat je 'nieuw' ben zien we het door de vingersquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:38 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Of krijg ik nu een permban voor dit topic?
je ondertitelquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:38 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Of krijg ik nu een permban voor dit topic?
checkt de parkquote:
that this can in the netherlands?quote:
Die Albertoquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
that this can in the netherlands?
now comes the monkey out of the sleevequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
that this can in the netherlands?
But I will see it through the fingersquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
now comes the monkey out of the sleeve
quote:
Oepsquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal wel ja , maar omdat je 'nieuw' ben zien we het door de vingers.
Wat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
OepsIk heb net een TR gedaan.
waarvoor, waarom?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
But I will see it through the fingers
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:
Phew, alleen een note voor trollen. Valt nog meequote:
Hallo mevrouwquote:
Je hebt een abboquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:09 schreef Maraca het volgende:
Phew, alleen een note voor trollen. Valt nog mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo kun jij je notes zien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Phew, alleen een note voor trollen. Valt nog mee
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hallo mevrouw.
[..]
Je hebt een abbo?
----
Gerecyclede PaFiPo:
ZOMER!!leuke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
tjah, ik heb er ooit wel een note voor gekregen en daarom keek ik er niet raar van op dat jij ook een note zou krijgenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef Maraca het volgende:
Ik zit te geinen jongens (zie ook de subtiele PI)
Zo smerig is Heineken toch niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb er ooit wel een note voor gekregen en daarom keek ik er niet raar van op dat jij ook een note zou krijgen
PI dat heb ik nog nooit serieus gebruikt op Fok!.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef Maraca het volgende:
Ik zit te geinen jongens (zie ook de subtiele PI)
Eens zolang je de hele avond maar 1 soort drinkt, grolsch heeft een aparte smaak (bitterder ?) omdat samen met wat anders te drinken.quote:
het kan ergerquote:
Ja, weet je meteen hoe ik ben.quote:
Assiequote:
Ja hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, weet je meteen hoe ik ben.![]()
Nee joh, zoiets doe ik niet.Maar dat had je wel door he.
Heb nog zo'n pijpje Hengelo bier met mn geboorte datum (Ja ben in hengelo geborenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:22 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor
Hoe heet trouwens dat bier uit HengeloHoaten Kloas ofzo?
edit: gevondenhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Huttenkloas_%28bier%29
quote:
Nou, dat je er direct een note voor krijgt?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stel oe nie an, 't is best te drink'n
Ofzo.
even voor de goede ordequote:
Selma, schatquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, weet je meteen hoe ik ben.![]()
Nee joh, zoiets doe ik niet.Maar dat had je wel door he.
[..]
Assie!
Ja klopt maar ben nog niet op msn geweest terwijl jij er ook was en moet nu ook weer weg, maar ik ga het je zeker vragen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef Assiej het volgende:
Ik dacht dat jij wat wou weten van mij/een vraag had?
Ja sorry ik heb ook een sociaal levenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja klopt maar ben nog niet op msn geweest terwijl jij er ook was en moet nu ook weer weg, maar ik ga het je zeker vragen hoor.
* Mdrop installeert RCT 3 met uitbreidingen, perfect voor de dodelijke momenten.
en laatst was je nog 24/7 onlinequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb ook een sociaal leven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |