Inddquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Mdrop het volgende:
Na marko denk jij ook van 'Mwah ... laten we maar geen OP doen'?
ik dacht dat ze allemaal weg waren?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Mdrop het volgende:
Na marko denk jij ook van 'Mwah ... laten we maar geen OP doen'?
[..]
Inhaalslag vandaag.
quote:
Een half uur.. en toen zijn we maar bij mij thuis de videobeelden (er zit een camera in de auto) terug zitten kijkenquote:
Hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een half uur.. en toen zijn we maar bij mij thuis de videobeelden (er zit een camera in de auto) terug zitten kijken
en, leuke beelden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een half uur.. en toen zijn we maar bij mij thuis de videobeelden (er zit een camera in de auto) terug zitten kijken
Het is net wegmisbruikersquote:
Doorsturen naar sbsquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een DVD gevraagd neem ik aan.
Vanaf morgen krijg ik mijn eigen SD-kaartjequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een DVD gevraagd neem ik aan.
Hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanaf morgen krijg ik mijn eigen SD-kaartjedit was even een test
Haha ja, zou wat zijn als je ineens André op de achtergrond hoortquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen dan zonder het irritante gepraat tussendoor hoop ik?
die kerel van verkeersveiligheid erbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haha ja, zou wat zijn als je ineens André op de achtergrond hoort
koos speequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kerel van verkeersveiligheid erbij
Echt?, nog nooit gehoord dat ze dat dedenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Maraca het volgende:
Vanaf morgen krijg ik mijn eigen SD-kaartjedit was even een test
Nee, is ook vrij uniek. Vind het wel geweldig.. de camera registreert alles dus je ziet eigenlijk wat je voor je ziet, hoe je zelf kijkt in de auto, hoe snel je rijdt enzovoorts.. echt superquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Echt?, nog nooit gehoord dat ze dat deden.
kan ik me best voorstellenquote:
en dan de topsnelheid van de auto testenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, is ook vrij uniek. Vind het wel geweldig.. de camera registreert alles dus je ziet eigenlijk wat je voor je ziet, hoe je zelf kijkt in de auto, hoe snel je rijdt enzovoorts.. echt super![]()
Zal morgen vragen of ik een snelheidsmeting kan doen
Als je toch een SD krijgt kun je het ook zo op youtube/vimeo zetten, wil wel eens zien wat dat ding opneemtquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef Maraca het volgende:
Nee, is ook vrij uniek. Vind het wel geweldig.. de camera registreert alles dus je ziet eigenlijk wat je voor je ziet, hoe je zelf kijkt in de auto, hoe snel je rijdt enzovoorts.. echt super![]()
Zal morgen vragen of ik een snelheidsmeting kan doen
Er staat een klein stukje op mijn computer zie ik net.. even kijken of ik zwarte balkjes kan toevoegenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je toch een SD krijgt kun je het ook zo op youtube/vimeo zetten, wil wel eens zien wat dat ding opneemt.
Dit was de 2e les en erm.. eenzilveren auto?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan de topsnelheid van de auto testen
hoe lang les je al en in wat voor auto?
oja, een vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er staat een klein stukje op mijn computer zie ik net.. even kijken of ik zwarte balkjes kan toevoegen
[..]
Dit was de 2e les en erm.. eenzilveren auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
de naam van je filmpje ookquote:
Mwa ... vind het echt niet slecht/langzaam ofzo, een vriendin hier die kan het presteren om met de minste regen al 30 te gaan rijden ofzoquote:
't lijkt nog wel mee te vallen hoor.quote:
Oke , en dat loopt constant of enkel wanneer hij en/of jij daarom vragen ivm speciale opdrachten enzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
Maar dat is dus de voorkant. En dan heb je dus ook nog een camera die in de auto filmt maar dat is niet boeiend
In principe constant, tenzij ik aangeef dat niet te willen. Maar ik wil het graag omdat het een goede feedback is en je thuis even rustig kan kijken wat eventueel mis is gegaan en hoe dat de volgende keer beter kan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke , en dat loopt constant of enkel wanneer hij en/of jij daarom vragen ivm speciale opdrachten enzo?
Les je btw bij les-best?
Oke was eerste hit op google vandaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Maraca het volgende:
In principe constant, tenzij ik aangeef dat niet te willen. Maar ik wil het graag omdat het een goede feedback is en je thuis even rustig kan kijken wat eventueel mis is gegaan en hoe dat de volgende keer beter kan.
en nee, daar les ik niet
Jij stalkt mensen serieus hequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke was eerste hit op google vandaar, niet eens zo gek inderdaad moet binnenkort op voor aanhanger is kijken of ze het bij Leus in Almelo ook al kennen/hebben.
Stiekem wel jaquote:
hoezo stalken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |