ja wel heel oud ja, 1992, 1993?quote:
Dat is nauwelijks een complimentquote:
hazenlip?quote:
wat is dat voor ava? een eend on acid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
Hoe lang geleden moest die foto wel geschoten zijn?
ben je nu nog steeds toneelspeler? of nu alleen regisseur?quote:
das toch een chocobo van Final Fantasy?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is dat voor ava? een eend on acid?
quote:
ik zou zelf ook verliefd op me geworden zijn, maar dit is wel een gunstige foto hoorquote:
o dat weet ik niet. Ik ben gebleven bij Final Fantasy 7. Waar zijn ze nu? deel 20?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
das toch een chocobo van Final Fantasy?
op het moment vooral regisseur, maar ik sluit acteren niet uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nu nog steeds toneelspeler? of nu alleen regisseur?
hmmm op de bbq met een heerlijke whiskeysausje.quote:
wat heb je daar te zoeken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef Xiance het volgende:
en uiteraerd wil ik ook de fotos zien..
haarlemmermeerstation.. daar ben ik wekelijks
een van mn beste vrienden woond op de pieter lastman kade..quote:
aahhhquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
een van mn beste vrienden woond op de pieter lastman kade..
dat ligt achter t station in oud zuid
Heb je iemand om je af te drogen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Peter het volgende:
Reden de trams in het centrum nie meer, eerst maar ff ergens een hapje gegeten na een uur wachten helemaal in de stortregen naar huis gelopen..
Ben ik net thuis... bui weg, blauwe lucht
dat is niet eens zo erg. Als je naar je werk toegaat en je bent verregend, dat is pas kut.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Peter het volgende:
Reden de trams in het centrum nie meer, eerst maar ff ergens een hapje gegeten na een uur wachten helemaal in de stortregen naar huis gelopen..
voortaan maar een plu meenemenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Peter het volgende:
Ben je verliefdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Xiance het volgende:
frappant.. net die ene jongen die ik heel erg leuk vind heeft sinds gister een vriendje, na "echt een eeuwigheid, ik stond er versteld van!"
hoe ik ze ook uit kies..
ik had het over leuk vinden..quote:
Stranger things have happenedquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hier ook.. maar das ook niet zo raar dan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een compliment. Je wordt al verliefd op een drempel waar je niet over struikelt ongeveer
.
S Club 7quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't stop, never give up
Hope you get high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to me
Oid.
SClub7quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't stop, never give up
Hope you get high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to me
Oid.
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
ben ik de enige die S club 7 niet ken?
Denk het.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
ja, zelfs ik ken ze. Die kinderen. what ever happened to baby Jane them..quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Had ik gelukkig bij mequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voortaan maar een plu meenemen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat noodweer was niet fijn om door heen te rijden.
En op weg naar huis zag ik die stadsprediker naar huis rijden in zijn karretje (die woont volgens mij hier ergens in de buurt), met een enorme paraplu. Witte apostol, met een grote zwarte paraplu. En ik dacht toen, jaaahaa, dat is jouw God die je nu nat laat regenen.
ahhhhhhhhhhhhhhh jezus dat is lang geleden. Tis wel erg kinderlijk, sommige nummers dan.quote:
oh, is meneer kerkelijk?quote:
Nee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh, is meneer kerkelijk?![]()
anders moet ik even mijn taal aanpassen![]()
Die blondequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
Er zit altijd een hAndtas in die groep. Can you spot him?
Nee slechte muziekquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu slechte series bespreken of zo?
Ik dacht dat het aantal Lady Gaga fans in dit topic tot een minimum beperkt waren?quote:
Nee, niet jij, hij!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee!Ik vond het erg grappig, maar ook een beetje triest. Zo denk ik zelf ook wel es namelijk
erg zijn geen slechte series, alleen slechte acteursquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godsklere, ik kon hem bijna helemaal meezingen.quote:
zoals spijkerhoek en de erfenisquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:
slecht?quote:
Spijkerhoek... met die hoerige Manouk van der Meulenquote:
Ja slecht in de algemene beleving... ik vond ze best tof... die 90's was wel het meest bizarre muziekdecennium ever: Grunge, House, Eurodance, Happy Hardcore, Boy/GirlBands... allemaal in 10 jaar hip geweestquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
slecht?
ze hadden zeker twee goede nummers.
Spijkerhoekquote:
jaaa alles passeerde de revue toen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja slecht in de algemene beleving... ik vond ze best tof... die 90's was wel het meest bizarre muziekdecennium ever: Grunge, House, Eurodance, Happy Hardcore, Boy/GirlBands... allemaal in 10 jaar hip geweest
En het lekt ook niet uit het plafond?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef creno het volgende:
ik snap er niets van, zaterdag noodweer en een natte plek op mijn badkamer, vandaag noodweer en weer een natte plek op de badkamer.
Maar dus niet bij het raam maar voor mijn wastafel. Maar de wastafel is droog, het kastje onder de wastafel is droog, er ligt gewoon een plas water daarvoor
jaaaaaa maar het enige wat ik me daar nog van kan herinneren is dat Liz S. met auto in de rivier o.i.d. reed, maar haar gordel zat vast tussen de deur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
dossier verhulst
Nachtmerries
dak?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef creno het volgende:
ik snap er niets van, zaterdag noodweer en een natte plek op mijn badkamer, vandaag noodweer en weer een natte plek op de badkamer.
Maar dus niet bij het raam maar voor mijn wastafel. Maar de wastafel is droog, het kastje onder de wastafel is droog, er ligt gewoon een plas water daarvoor
of heb je huisdieren? kan net zo goed pis zijn.quote:
nee ook niet, misschien vanuit de grond, maar dat lijkt me ook vreemd want er ligt een dikke betonlaag in de badkamer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het lekt ook niet uit het plafond?
Misschien heb je een geest die van plassen houdt.
Dat is ook het enige wat ik me van die serie kan herinnerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaa maar het enige wat ik me daar nog van kan herinneren is dat Liz S. met auto in de rivier o.i.d. reed, maar haar gordel zat vast tussen de deur.
Ja, het is toch een beetje zijn werkgever. En het is niet leuk als je je dag in dag uit zo inzet voor je Baas, en dat die je dan vervolgens zo in de zeik zet. Lijkt me.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee!Ik vond het erg grappig, maar ook een beetje triest. Zo denk ik zelf ook wel es namelijk
Geesten kunnen door betonquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef creno het volgende:
[..]
nee ook niet, misschien vanuit de grond, maar dat lijkt me ook vreemd want er ligt een dikke betonlaag in de badkamer.
LOLsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik me van die serie kan herinneren
ja, om te pissen voor zijn wasbak.quote:
Volgende keer bij noodweer dus even in de badkamer gaan kijken waar het water vandaan komt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef creno het volgende:
en de katten zijn het ook niet geweest, tenzij ze onder de deur door met een boogje kunnen plassen en het heeeel lang hadden opgehouden.
Dat zei iemand aan de telefoon ook net, hahaha. ik zie mezelf al zitten, en dan gebeurd er niets....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgende keer bij noodweer dus even in de badkamer gaan kijken waar het water vandaan komt.
nope, dat moet dan ook met een boogje gebeuren, die zit boven de douche.quote:
lamp boven de plas waar water uit kan lopen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
nope, dat moet dan ook met een boogje gebeuren, die zit boven de douche.
14 komt binnenkort uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat weet ik niet. Ik ben gebleven bij Final Fantasy 7. Waar zijn ze nu? deel 20?
Patty and Shiftquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SpijkerhoekMEt die pizza-maker, Mario.
![]()
Die andere serie ken ik niet.
Coz you're wonderful, so wonderful, irresistable and hard to forgetquote:
R U calling me a bitch Biatch?quote:
Leuk nrquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Xiance het volgende:
You would not believe your eyes
If ten million fireflies
Lit up the world as I fell asleep
Cause they'd fill the open air
And leave tear drops everywhere
You'd think me rude but I would just stand and
Stare
I'd like to make myself believe
That planet Earth turns, slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
Cause everything is never as it seems
ik denk dat ik er wat moves op ga verzinnen, voor tijdens de zumbaquote:
neuh, bovendien kan ik het gebruiken tijdens de cooling downquote:
Hoe kom je dáár opeens bij?quote:
Ja, ik heb dan ook... ja... ik voelde toch een kriebeltje, zo van, hè, gelukkig, geen Koosje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Bono is helemaal hersteld van zijn operatie, hoorde ik op de radio.
SBS.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kom je dáár opeens bij?Of aan?
Ehhh..?
SBSquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet zo zuur doen, je wilt toch niet in G_E 2.0 veranderen?
zou hij het zijn?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
ook al zon lekkere duitser...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag pas echt inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beetje bijgekomen inmiddels van al het feesten?
dat was je allangquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Als er nou nog langer over voetbal wordt doorgezeurd, dan word ik zuur.
hoorde dat er zelfs in barcelona feest werd gevierdquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vandaag pas echt inderdaad![]()
nogal een anti-climax zo jeje
nog nooit zoiets meegemaakt :-) ben naar madrid geweest was fenomenaal
Doe ik een keer nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet zo zuur doen, je wilt toch niet in G_E 2.0 veranderen?
Is dat zo? ja vlak na de wedstrijd dan zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoorde dat er zelfs in barcelona feest werd gevierd
maar wel een Anti-climax ja![]()
was wel mooi om die 180.000 man op het musuemplein te zien en de huldiging was ook mooi
is ook een kud zender was dan ook zeer tevreden met de kijkcijfers van de huldigingquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe ik een keer nietis het nog niet goed...
Maar ik vind SBS zo'n... eh... ****** zender...
ben benieuwd hoe het dinsdag in amsterdam zou zijn geweest als we hadden gewonnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[ afbeelding ]
en zo was het langs de hele route je kon niet meelopen met de bus al had je gewild
ongetwijfeld ook zo, dan waren er wellicht wel écht 700.000 mensen op de been geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het dinsdag in amsterdam zou zijn geweest als we hadden gewonnen
technish gezien was het wel andersquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en dan zei die domme van bommel blijkbaar op tv
'spanje heeft gewonnen maar ik denk niet dat zei zo een onthaal hebben gekregen als wij'
fail
het waren er echt geen 700.000 neequote:Op donderdag 15 juli 2010 01:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ongetwijfeld ook zo, dan waren er wellicht wel écht 700.000 mensen op de been geweest![]()
fantasten
Ja die commentatoren ook, het museumplein staat bomvol terwijl meer dan de helft nog leeg wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Idd hun zaten op het water![]()
nee toch, dat is wel met alles bij nederlandse evenenmenten
van die buitensporige aantallen noemen, en als je dan kijkt.... kan gewoon niet dat is een enorme massa
je ziet hier niet vaak echt grote groepen bij elkaar van daar dus ook prachtig dat er 180.000 man de finale bekeken op het museumplein.quote:vond het leuk om te zien dat in nl het 'ineeens' druk was, haast uit het niets dat was wel cool
Das humor inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ook een kud zender was dan ook zeer tevreden met de kijkcijfers van de huldiging
sbs had maar 368.000 kijkers tegen 1.123.000 bij de nos![]()
quote:
Ja jongen, verschil moet er zijn.quote:
Heeft ie je boeken gelezen?quote:
is het al wat meer ingezonken bij je familie, van je zwagerquote:
Nee, ik moet hem nog even paaien, snap je?quote:
Nee. Het begint nu pas echt vreemd te voelen, dat ik me realiseer dat het dus nog steeds niet "echt" voelt, terwijl dat wel zou moeten. Ik zou ook niet weten wat er nu nog moet gebeuren om het wel te laten doordringen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is het al wat meer ingezonken bij je familie, van je zwager
of hoe je dat noemt
begrafenis is al geweest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik moet hem nog even paaien, snap je?
[..]
Nee. Het begint nu pas echt vreemd te voelen, dat ik me realiseer dat het dus nog steeds niet "echt" voelt, terwijl dat wel zou moeten. Ik zou ook niet weten wat er nu nog moet gebeuren om het wel te laten doordringen.
Nee, vrijdag.quote:
Ooooooooow dat is de tactiekquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik moet hem nog even paaien, snap je?
quote:
ah ok, dan pas denk ik danquote:
Aangezien ik betwijfel of de kist open is... Maar we zullen het merken.quote:
in this case probably notquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien ik betwijfel of de kist open is... Maar we zullen het merken.
Voor mij zou het denk ik wel "goed" zijn, maar als ik zijn naam al zo vaak heb gehoord en gelezen in het nieuws en zo en DAT maakt het nog niet echt...quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in this case probably not
voor mij hoeft dat toch al niet, krijg dat nooit meer van mn netvlies
lijkt mij ook niksquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in this case probably not
voor mij hoeft dat toch al niet, krijg dat nooit meer van mn netvlies
Wat moet ik alleen met een stratenmaker? Ik heb geen tuin.quote:
Als je nou een foto maakt/plaatst, kunnen we je een voorstel doen wat je met zo'n kerel moet...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet ik alleen met een stratenmaker? Ik heb geen tuin.
Des te meer tijd heeft ie overquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet ik alleen met een stratenmaker? Ik heb geen tuin.
Ja in de hoop dat er iets in komtquote:
Ff flink Daughtry op de speaker...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja in de hoop dat er iets in komt
En ik ben moe
Als ik thuis zou zitten was dat een optie... maar ik ben aan het werkquote:
Dan doe je dat in de auto.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik thuis zou zitten was dat een optie... maar ik ben aan het werk
Ach gut, wat ben je ook totaal niet grappig he?quote:
Hoe is het met jouw poes?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach gut, wat ben je ook totaal niet grappig he?
Die ligt heerlijk tevreden te slapen in de zonquote:
Wat.... LIEF.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die ligt heerlijk tevreden te slapen in de zon
Luisteren?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat.... LIEF.
Je zult er wel geen spijt van hebben!Spint hij ook en alles en luistert hij al?
En zindelijk gemaakt en dat hij op schoot springt terwijl je televisie kijkt?
-> KLBquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef creno het volgende:
het is gewoon fris buiten, net te fris om zonder jas te fietsen.
dit topic ? Want er wordt wat afgeklaagd.quote:
quote:Je bent ingeloot voor onderstaande opleiding. Je ontvangt hierover een brief van DUO (Bewijs van Toelating)
Dit bericht is verstuurd op 15-07-2010. Vervolg nu je inschrijvingsverzoek.
Opleiding Sociale Vaardigheden?quote:
Ze nemen je toch aan als je iets al goed kan, of er aanleg voor hebt?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze nemen je toch aan als je iets al goed kan, of er aanleg voor hebt?
Toch niet als ze denken "GodDAMN die jongen heeft dat hard nodig!"
Moet je verdienenquote:
Had je misschien eerst wat credits moeten opbouwenquote:
En, hai Eer trouwens, maar en, ben je al een beetje heppie in je nieuwe woonomgeving?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je misschien eerst wat credits moeten opbouwen. Gratis tip, al accepteer ik ook donaties.
Utrecht is natuurlijk totaal anders dan Eindhoven.quote:
Nee net na een klap op zijn gezicht naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat je bent ingeloot..?
Toch niet via MSN he..?
Ik had nooit gedacht dat jij een bitchslapper was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee net na een klap op zijn gezicht naar huis gestuurd.
Nou voordat ik iemand een klap op z'n gezicht zou geven moet er heel wat aan de hand zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld erop dat de ex van Cahir iemand is tegengekomen die die opleiding Sociale Vaardigheden wel succesvol heeft afgerond!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou voordat ik iemand een klap op z'n gezicht zou geven moet er heel wat aan de hand zijn.
Zal ik even interesse veinzen en vragen hoe het zover heeft kunnen komen?
Hm, misschien ook wel trouwens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij een bitchslapper was.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nu kan het weer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Gecondoleerd dan maar? Nu het nog kan?
quote:Victoria Secret just launched their latest bra, named "Holland". Apparently it has a lot of support but no cup
liefde met gevoel ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zou dat iets lager gedaan hebben en zo hard dat voorlopig er niemand anders wat aan heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Briljantquote:
Met iemand geilen op msn vond ie geen vreemdgaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou voordat ik iemand een klap op z'n gezicht zou geven moet er heel wat aan de hand zijn.
Zal ik even interesse veinzen en vragen hoe het zover heeft kunnen komen?
Je kunt je afvragen waarom ie dat deed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met iemand geilen op msn vond ie geen vreemdgaan.
Nou na 1,5 jaar Cahir moet je toch een behioorlijke liefde voor hem voelen wil je er nog bij zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waarom ie dat deed.
waar blijft deceit als er een kans voor open doel isquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou na 1,5 jaar Cahir moet je toch een behioorlijke liefde voor hem voelen wil je er nog bij zijn
En daar sla je 'm voor in z'n gezichtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met iemand geilen op msn vond ie geen vreemdgaan.
Of je bent dement en je maakt elke dag nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou na 1,5 jaar Cahir moet je toch een behioorlijke liefde voor hem voelen wil je er nog bij zijn
Jij zou een trio voorstellen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar sla je 'm voor in z'n gezicht?
Jeuzus! Die wil je toch niet 547 keer opnieuw ontmoeten zeg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je bent dement en je maakt elke dag nieuwe vrienden.
Kan Cahir wel gewoon elke dag dezelfde beledigende dingen blijven herhalen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeuzus! Die wil je toch niet 547 keer opnieuw ontmoeten zeg!
Ja! Mijn broek is belangrijker dan Cahirs relatiequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg W! Er is puberleed hier en jij lult gewoon over het netjes houden van een broek.
Om dat soort dingen te voorkomen deed Cahirs ex zijn broek gewoon even uit. Werd ie ook niet vies.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Mijn broek is belangrijker dan Cahirs relatie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om dat soort dingen te voorkomen deed Cahirs ex zijn broek gewoon even uit. Werd ie ook niet vies.
Ja inderdaad... rukken voor de cam gaat inderdaad wat ver... dat andere is vrij onschuldig!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Ligt er ff aan wat geilen op MSN is. Is dat flirtend praten of is dat je schwanz eruit floepen en rukken voor de cam?
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar sla je 'm voor in z'n gezicht?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik 't dan maar niet meer doen als we cammen?
Nou rukken voor de cam op msn impliceert wel dat er wat meer speelt in mijn ogen... ik zou er ook niet blij van worden denk ik...quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef wonderer het volgende:
Zelfs rukken voor de cam zou ik nog geen reden vinden om het uit te maken. Tenzij je een of andere overtuiging hebt dat jij de enige mag zijn die z'n leuter en kwakje ziet.
Neuh. Lekker loyaal ben je dan aan je vriendjequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef wonderer het volgende:
Zelfs rukken voor de cam zou ik nog geen reden vinden om het uit te maken. Tenzij je een of andere overtuiging hebt dat jij de enige mag zijn die z'n leuter en kwakje ziet.
Ik vind het een goede keusquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, maar 't is wat he... de 3J's gaan het songfestival doen!
Wat dan? Dat je vriendje iets exhibitionistischer is ingesteld dan jij?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou rukken voor de cam op msn impliceert wel dat er wat meer speelt in mijn ogen... ik zou er ook niet blij van worden denk ik...
Dat ie geil wordt van iemand anders en daar ook echt iets mee doet en dat uit richting die persoon... het is wel geen fysiek contact... maar da's dan waarschijnlijk de volgende stap....quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat dan? Dat je vriendje iets exhibitionistischer is ingesteld dan jij?
Of dat ie z'n geilheid ergens anders moet dumpen ipv z'n vriendjequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat dan? Dat je vriendje iets exhibitionistischer is ingesteld dan jij?
Geil worden van een ander vind ik niet zo vreemd. Ook al ben je bezet, dan nog ben je niet dood vanonder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie geil wordt van iemand anders en daar ook echt iets mee doet en dat uit richting die persoon... het is wel geen fysiek contact... maar da's dan waarschijnlijk de volgende stap....
Dus porno kijken mag ook niet in een relatie?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat ie z'n geilheid ergens anders moet dumpen ipv z'n vriendje
Nee dat zeg ik ook... maar als je er actief iets mee gaat doen met die persoon ben je wel op een hellend vlak bezig...quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geil worden van een ander vind ik niet zo vreemd. Ook al ben je bezet, dan nog ben je niet dood vanonder.
Porno is een eenzijdig iets... ik kijk naar iets wat niet terugkijkt... cammen is interactiequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus porno kijken mag ook niet in een relatie?
Nu heb ik weinig ervaring met cammen, maar merk je echt heel erg dat iemand terugkijkt? Het idee dat je iemand op kan geilen, lijkt me ook best iets bijzonders en opwindends. Dat je eigen vriendje geil van je wordt is zowat logisch, da's dan weer een ander soort turn on dan een vreemde.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Porno is een eenzijdig iets... ik kijk naar iets wat niet terugkijkt... cammen is interactie
rukken achter de cam mag wel en rukken voor de computer?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja inderdaad... rukken voor de cam gaat inderdaad wat ver... dat andere is vrij onschuldig!
Ik cam ook nooit... maar je hebt gewoon face to face contact... en als dat contact op msn plaatsvindt is dat vaak al omdat je elkaar al redelijk goed kent en er klaarblijkelijk een klik is... zoals ik al zei... dan speel je een gevaarlijk spelquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu heb ik weinig ervaring met cammen, maar merk je echt heel erg dat iemand terugkijkt?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
rukken achter de cam mag wel en rukken voor de computer?
Ik dacht dat cammen vooral gebeurde op van die chatsites enzo, en misschien pik je op gay.nl eens een msn-adres op van iemand, maar om te zeggen dat je iemand dan redelijk goed kent... Het zal heus wel voorkomen maar ik ging er eigenlijk niet vanuit dat dat de standaardprocedure was. Veel te veel moeite om je kwakje te lozenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik cam ook nooit... maar je hebt gewoon face to face contact... en als dat contact op msn plaatsvindt is dat vaak al omdat je elkaar al redelijk goed kent en er klaarblijkelijk een klik is... zoals ik al zei... dan speel je een gevaarlijk spel
Tuurlijk merk je dat, je kijkt toch ook naar de anderquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu heb ik weinig ervaring met cammen, maar merk je echt heel erg dat iemand terugkijkt? Het idee dat je iemand op kan geilen, lijkt me ook best iets bijzonders en opwindends. Dat je eigen vriendje geil van je wordt is zowat logisch, da's dan weer een ander soort turn on dan een vreemde.
We zullen wel een keer samen rukkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat cammen vooral gebeurde op van die chatsites enzo, en misschien pik je op gay.nl eens een msn-adres op van iemand, maar om te zeggen dat je iemand dan redelijk goed kent... Het zal heus wel voorkomen maar ik ging er eigenlijk niet vanuit dat dat de standaardprocedure was. Veel te veel moeite om je kwakje te lozen
Maar dat is toch niet zo heel anders dan naar een opgenomen filmpje kijken van iemand die rukt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk merk je dat, je kijkt toch ook naar de ander
Hou ik je aanquote:
Niet grappig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet wonderer maar met de ex van Cahir aan de gang.
Dan is het geen interactie... als je samen camt is het een samenspelquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo heel anders dan naar een opgenomen filmpje kijken van iemand die rukt?
Ze zijn in ieder geval gelijkgestemder (gelijker gestemd?) dan jij en hij zijnquote:
En ik vraag me dus af hoe erg dat samenspel nu echt is. Als je allebei naar een shotje van een onderlichaam zit te kijken tot je klaarkomt...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het geen interactie... als je samen camt is het een samenspel
Nee alles wat jij hier ooit gezegd hebt was grappig en gepast zullen we zeggenquote:
Je chat toch ook met elkaar?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik vraag me dus af hoe erg dat samenspel nu echt is. Als je allebei naar een shotje van een onderlichaam zit te kijken tot je klaarkomt...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik vraag me dus af hoe erg dat samenspel nu echt is. Als je allebei naar een shotje van een onderlichaam zit te kijken tot je klaarkomt...
Tegelijk?quote:
"Erik... waar denk je nu aan? Ja? Oeh...."quote:
And it's a little late for thatquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee alles wat jij hier ooit gezegd hebt was grappig en gepast zullen we zeggen
Respect moet je verdienen
Nou ja, op msn bijvoorbeeld kan je ook een webcam aanzetten en dan met elkaar chatten terwijl je naar elkaar kijkt.quote:
En tegelijkertijd rukken? Da's keilastig. Mannen kunnen helemaal niet multi-tasken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, op msn bijvoorbeeld kan je ook een webcam aanzetten en dan met elkaar chatten terwijl je naar elkaar kijkt.
Je hand zit niet vastgelijmd aan je pikquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
En tegelijkertijd rukken? Da's keilastig.
Hm. Ja, dat is dan wel extreem fout, terecht dat Cahir hem heeft gebitchslapped.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hand zit niet vastgelijmd aan je pik. Dan kan je er best een "hmmm" tussendoor typen. Dat lukt ook nog wel met één hand
.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hand zit niet vastgelijmd aan je pik. Dan kan je er best een "hmmm" tussendoor typen. Dat lukt ook nog wel met één hand
.
En anders met het topjequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ja, hij zat gister op MSN met je vriend geloof ik.quote:
Met wie denk je dat je exvriendje aan het webcammen was?quote:
We hadden dezelfde valse gedachtequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met wie denk je dat je exvriendje aan het webcammen was?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met wie denk je dat je exvriendje aan het webcammen was?
Kan niet typen tegelijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:25 schreef wonderer het volgende:
Blaffen we deze nog even vol voor mijn schoonvader ons komt ophalen zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |