ja wel heel oud ja, 1992, 1993?quote:
Dat is nauwelijks een complimentquote:
hazenlip?quote:
wat is dat voor ava? een eend on acid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
Hoe lang geleden moest die foto wel geschoten zijn?
ben je nu nog steeds toneelspeler? of nu alleen regisseur?quote:
das toch een chocobo van Final Fantasy?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is dat voor ava? een eend on acid?
quote:
ik zou zelf ook verliefd op me geworden zijn, maar dit is wel een gunstige foto hoorquote:
o dat weet ik niet. Ik ben gebleven bij Final Fantasy 7. Waar zijn ze nu? deel 20?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
das toch een chocobo van Final Fantasy?
op het moment vooral regisseur, maar ik sluit acteren niet uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nu nog steeds toneelspeler? of nu alleen regisseur?
hmmm op de bbq met een heerlijke whiskeysausje.quote:
wat heb je daar te zoeken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef Xiance het volgende:
en uiteraerd wil ik ook de fotos zien..
haarlemmermeerstation.. daar ben ik wekelijks
een van mn beste vrienden woond op de pieter lastman kade..quote:
aahhhquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
een van mn beste vrienden woond op de pieter lastman kade..
dat ligt achter t station in oud zuid
Heb je iemand om je af te drogen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Peter het volgende:
Reden de trams in het centrum nie meer, eerst maar ff ergens een hapje gegeten na een uur wachten helemaal in de stortregen naar huis gelopen..
Ben ik net thuis... bui weg, blauwe lucht
dat is niet eens zo erg. Als je naar je werk toegaat en je bent verregend, dat is pas kut.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Peter het volgende:
Reden de trams in het centrum nie meer, eerst maar ff ergens een hapje gegeten na een uur wachten helemaal in de stortregen naar huis gelopen..
voortaan maar een plu meenemenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Peter het volgende:
Ben je verliefdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Xiance het volgende:
frappant.. net die ene jongen die ik heel erg leuk vind heeft sinds gister een vriendje, na "echt een eeuwigheid, ik stond er versteld van!"
hoe ik ze ook uit kies..
ik had het over leuk vinden..quote:
Stranger things have happenedquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hier ook.. maar das ook niet zo raar dan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een compliment. Je wordt al verliefd op een drempel waar je niet over struikelt ongeveer
.
S Club 7quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't stop, never give up
Hope you get high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to me
Oid.
SClub7quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't stop, never give up
Hope you get high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to me