quote:Je bent ingeloot voor onderstaande opleiding. Je ontvangt hierover een brief van DUO (Bewijs van Toelating)
Dit bericht is verstuurd op 15-07-2010. Vervolg nu je inschrijvingsverzoek.
Opleiding Sociale Vaardigheden?quote:
Ze nemen je toch aan als je iets al goed kan, of er aanleg voor hebt?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze nemen je toch aan als je iets al goed kan, of er aanleg voor hebt?
Toch niet als ze denken "GodDAMN die jongen heeft dat hard nodig!"
Moet je verdienenquote:
Had je misschien eerst wat credits moeten opbouwenquote:
En, hai Eer trouwens, maar en, ben je al een beetje heppie in je nieuwe woonomgeving?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je misschien eerst wat credits moeten opbouwen. Gratis tip, al accepteer ik ook donaties.
Utrecht is natuurlijk totaal anders dan Eindhoven.quote:
Nee net na een klap op zijn gezicht naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat je bent ingeloot..?
Toch niet via MSN he..?
Ik had nooit gedacht dat jij een bitchslapper was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee net na een klap op zijn gezicht naar huis gestuurd.
Nou voordat ik iemand een klap op z'n gezicht zou geven moet er heel wat aan de hand zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld erop dat de ex van Cahir iemand is tegengekomen die die opleiding Sociale Vaardigheden wel succesvol heeft afgerond!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou voordat ik iemand een klap op z'n gezicht zou geven moet er heel wat aan de hand zijn.
Zal ik even interesse veinzen en vragen hoe het zover heeft kunnen komen?
Hm, misschien ook wel trouwens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij een bitchslapper was.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nu kan het weer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Gecondoleerd dan maar? Nu het nog kan?
quote:Victoria Secret just launched their latest bra, named "Holland". Apparently it has a lot of support but no cup
liefde met gevoel ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zou dat iets lager gedaan hebben en zo hard dat voorlopig er niemand anders wat aan heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Briljantquote:
Met iemand geilen op msn vond ie geen vreemdgaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou voordat ik iemand een klap op z'n gezicht zou geven moet er heel wat aan de hand zijn.
Zal ik even interesse veinzen en vragen hoe het zover heeft kunnen komen?
Je kunt je afvragen waarom ie dat deed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met iemand geilen op msn vond ie geen vreemdgaan.
Nou na 1,5 jaar Cahir moet je toch een behioorlijke liefde voor hem voelen wil je er nog bij zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waarom ie dat deed.
waar blijft deceit als er een kans voor open doel isquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou na 1,5 jaar Cahir moet je toch een behioorlijke liefde voor hem voelen wil je er nog bij zijn
En daar sla je 'm voor in z'n gezichtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met iemand geilen op msn vond ie geen vreemdgaan.
Of je bent dement en je maakt elke dag nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou na 1,5 jaar Cahir moet je toch een behioorlijke liefde voor hem voelen wil je er nog bij zijn
Jij zou een trio voorstellen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar sla je 'm voor in z'n gezicht?
Jeuzus! Die wil je toch niet 547 keer opnieuw ontmoeten zeg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je bent dement en je maakt elke dag nieuwe vrienden.
Kan Cahir wel gewoon elke dag dezelfde beledigende dingen blijven herhalen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeuzus! Die wil je toch niet 547 keer opnieuw ontmoeten zeg!
Ja! Mijn broek is belangrijker dan Cahirs relatiequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg W! Er is puberleed hier en jij lult gewoon over het netjes houden van een broek.
Om dat soort dingen te voorkomen deed Cahirs ex zijn broek gewoon even uit. Werd ie ook niet vies.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Mijn broek is belangrijker dan Cahirs relatie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om dat soort dingen te voorkomen deed Cahirs ex zijn broek gewoon even uit. Werd ie ook niet vies.
Ja inderdaad... rukken voor de cam gaat inderdaad wat ver... dat andere is vrij onschuldig!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Ligt er ff aan wat geilen op MSN is. Is dat flirtend praten of is dat je schwanz eruit floepen en rukken voor de cam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |