Nee, vreemd. Jij bent op al je foto's wel erg knap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Christiaan het volgende:
Op die foto's vind ik haar dus echt niet knap.
Oh, wat zonde. Oh oh oh. Kan iemand een rotte rosbief topic openen voor deze catastrofe.quote:
Zullen haar ouders trots op haar zijn?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Van een negroïde man.
AMSTERDAM - ’s Lands mooiste en beroemdste topmodel Doutzen Kroes is zwanger.
Samen met dj Sunnery James verwacht ze over zes maanden haar eerste kindje. „Ik ben zo gelukkig”, aldus de Friese schoonheid die shows liep voor alle toonaangevende modehuizen en uitgroeide tot een wereldberoemde ster. „Sunnery en ik zijn in de wolken. De eerste kritieke drie maanden zijn voorspoedig verlopen. Ik voel me goed. Mijn vrienden en familie zeggen dat ik straal.”
Zolang het fysiek goed gaat, blijft ze modellenwerk doen. Komende tijd gaat ze aan de slag voor een kasjmiermerk en ook haar contract bij een groot cosmeticamerk gaat gewoon door. „Alleen bij de Amerikaanse lingerieketen Victoria’s Secret heb ik een time-out gekregen. Niet dat mijn zwangerschap een probleem is voor de keten. Heidi Klum en Adriana Lima, andere boegbeelden van het ondermodemerk, hebben ook kinderen gekregen.”
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)Kroes_zwanger__.html
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zullen haar ouders trots op haar zijn?
Lol, ik wou net zeggen, die huidige vriend van haar ziet er toch anders uit?quote:
Wat heeft neuken met zwangerschap te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je op school ???quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heeft neuken met zwangerschap te maken?
P.S Ik ben 12
Moet ze natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ik blijf het geen gezicht vinden, zo'n mooi blank popje met een negerquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef rubje het volgende:
het is al tijden bekend dat Doutzen om donkere gasten valt,blank vind ze maar niks.
[ afbeelding ]
Ik zou je maar geen zorgen makenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Als ze maar geen trend set. Ik wil namelijk ook nog wel eens een vrouw (en ik ben geen neger).
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:27 schreef Derek010 het volgende:
nu komt er ook zo'n lelijke halve neger uit. vind ik niet mooi eerlijk gezegd (niks tegen negers overigens, ik vind ze alleen lelijk)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef -Datdus- het volgende:
Lelijk zwart kind bij zo'n mooie vrouw, no offence.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Echt reprentatief een foto waarop een peuter een rare bek trektquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En nog zijn er dames die beweren dat je er zulke mooie kindjes van krijgt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |