quote:
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:53 schreef Crazy-M het volgende:
Kally, jij hebt mijn nu.nl bericht overgeplaatst naar ander topic
Maak een poppetje dan en pm hem naar Bennyquote:
Ben je nu boosquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:53 schreef Crazy-M het volgende:
Kally, jij hebt mijn nu.nl bericht overgeplaatst naar ander topic
Waar kan ik die maken dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak een poppetje dan en pm hem naar Benny
yups, en voor mijn gevoel had ik dat maandag dus eigenlijk al een beetje gedaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jullie zullen knopen door moeten hakken, one way or the other
Ow gelukkigquote:
is goed hoorquote:
quote:
ik heb besloten thais te bestellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trekMaar het is hier best erg met regen enzo... dus ik denk dat ik mijn pizza laat ontvang
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is goed hoor
Ga eten en dan daarna nog naar de kapper
quote:
En terechtquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik beroep me op noodweer en ontken alles.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik beroep me op noodweer en ontken alles.
Het is echt lekker he, verkoelingquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
heerlijk natgeregendmaar het barst nog niet los
hey miauwquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
heerlijk natgeregendmaar het barst nog niet los
yeah postenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een poppetje gemaakt![]()
Willen jullie hem zien?
Moet dat lidwoord voor Miauw?quote:
mijn edit was op tijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet dat lidwoord voor Miauw?
O ja, ze is ook speciaal.
Verdikkie, ik ben te laat. Er stond 'het'.
haha dus tķch! Ik had al 'de gnomi' teruggedaan maar toch maar aangepastquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet dat lidwoord voor Miauw?
O ja, ze is ook speciaal.
Verdikkie, ik ben te laat. Er stond 'het'.
Uiteraardquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een poppetje gemaakt![]()
Willen jullie hem zien?
hehehehe. ik zag de gnomi nog welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha dus tķch! Ik had al 'de gnomi' teruggedaan maar toch maar aangepast![]()
Ik wil ook!!quote:
Blauw, zon en 30 graden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook!!
Zal ik foto maken hoe het er nu hier uitziet?
We hebben eindelijk wolkjesquote:
Doet nietquote:
Hahaha het komt er aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben eindelijk wolkjes
[ afbeelding ]
nee, niets opvallend nog.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog niet erg opvallendbij jou wel al?
Ik werd even blij, dacht dat ik iets hoorde.quote:
Bij ons is de straatverlichting aanquote:
Ja nu welquote:
regent wel behoorlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, niets opvallend nog.
dacht bij jou wel en dat ik dat zo dan ms zou krijgen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd even blij, dacht dat ik iets hoorde.
Was de buurman die met een kar rijdt ofzo
Dat zag ik op de fotoquote:
yeah, die kregen we tijdje terug op de redactiequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
OMG Avril Lavigne heeft ook al een eigen geurtje
De deceptiequote:
volgens mij al haar tweede. Britney produceert ze ook constant maar wil niet weten hoe dát ruikt geloof ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Volgens mij heb ik ook een buurman met een kar!quote:
Ik ben in staat om in de auto te stappen en naar het onweer toe te rijdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook een buurman met een kar!Wat een knal!
Help, de hemelse pauk!
Hahaha ik hoorde iets over een mogelijke tornado in het oosten. Dnek dat heel Nederland maar gewoon binnen moet blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in staat om in de auto te stappen en naar het onweer toe te rijden
Ja maar Avril was zo lekker dwars en dan nu ook, eeuwig zondequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
volgens mij al haar tweede. Britney produceert ze ook constant maar wil niet weten hoe dát ruikt geloof ik
Die wilde eerst niets met de luxe te maken hebben en is nu ineens tutje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Ik vond haar altijd zo ontzettend nep!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Avril was zo lekker dwars en dan nu ook, eeuwig zonde
ah dat dwarse was ook maar imago imo hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Avril was zo lekker dwars en dan nu ook, eeuwig zonde
Was ze volgens mij wel hoor, ze is het in ieder geval al járen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die wilde eerst niets met de luxe te maken hebben en is nu ineens tutje.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, laten we het niet over Avril hebben, het is immers juli.
eigenlijk wel ok. vandaag wel vrij genomenquote:
maar is het nou uit of zijn jullie 'on a break'quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk wel ok. vandaag wel vrij genomen
maar nu wil ze weer praten en morgen mee naar verjaardag.
heb gezegd dat ik dr vanavond ff terugbel.
ik heb een hard hoofd in dat praten tbh. komt toch altijd op hetzelfde neer
Preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die wilde eerst niets met de luxe te maken hebben en is nu ineens tutje.
wat voor?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Pizza was netjes op tijd10 voor half 7
Lijkt me moeilijk allemaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk wel ok. vandaag wel vrij genomen
maar nu wil ze weer praten en morgen mee naar verjaardag.
heb gezegd dat ik dr vanavond ff terugbel.
on a break denk ik. niet echt definitief uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar is het nou uit of zijn jullie 'on a break'
mijn eten komt pas om 19.00 uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Pizza was netjes op tijd10 voor half 7
Ik weet niet of je de puf hebt, maar misschien moet je het gesprek net even iets anders ingaan. Iets van een twist, om het standaardgebeuren wat je verwacht te voorkomen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef gomi het volgende:
thnxquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk allemaal![]()
Sterkte ermee
quote:
Iets waar je liever bij een klein buitje achter komt dan bij een noodweerstormquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een tegenslag in de verbouwing, het dak lekt
Hmm vervelend ja. Zo snel mogelijk bespreekbaar maken is wel het handigst dan. Dan sleep je het niet nog een tijd achter je aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
on a break denk ik. niet echt definitief uit
al neig ik dar eigenlijk wel naar.
is altijd hetzelfde terugkerend gedoe. en ik weet dat dat terug zal blijven komen. dus dan maar verstandig zijn denk ik.
Sorry, maar misschien ben ik nu lomp: maak het dan uit, dat geknipperlicht is nergens goed voor als je echt serieus verder zou willen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
on a break denk ik. niet echt definitief uit
al neig ik dar eigenlijk wel naar.
is altijd hetzelfde terugkerend gedoe. en ik weet dat dat terug zal blijven komen. dus dan maar verstandig zijn denk ik.
En hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de puf hebt, maar misschien moet je het gesprek net even iets anders ingaan. Iets van een twist, om het standaardgebeuren wat je verwacht te voorkomen.
Jij hoort nu ontsnapt door Emmen te lopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar misschien ben ik nu lomp: maak het dan uit, dat geknipperlicht is nergens goed voor als je echt serieus verder zou willen.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets waar je liever bij een klein buitje achter komt dan bij een noodweerstorm
Je mag wel bij mij schuilen hoorquote:
omg, jij hebt wel pech met die verbouwingquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Jeezzzquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
het gesprek op zich is t probleem niet, maar t onderwerp.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de puf hebt, maar misschien moet je het gesprek net even iets anders ingaan. Iets van een twist, om het standaardgebeuren wat je verwacht te voorkomen.
precies. denk dat ik van t weekend wel uitgebreid ga praten en dan maar ff duidelijk maken dat we er maar beter mee kunnen kappenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm vervelend ja. Zo snel mogelijk bespreekbaar maken is wel het handigst dan. Dan sleep je het niet nog een tijd achter je aan.
Noes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik al jaren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort nu ontsnapt door Emmen te lopen
t is niet echt knipperlicht hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar misschien ben ik nu lomp: maak het dan uit, dat geknipperlicht is nergens goed voor als je echt serieus verder zou willen.
Stom gezegd misschien maar heeft ze wel iets te zoeken op die verjaardag?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef gomi het volgende:
[..]
het gesprek op zich is t probleem niet, maar t onderwerp.
daar blijven we op botsen. en dat zal niet echt veranderen denk ik tbh
en morgen wil ze mee naar verjaardag, en ik denk dat die verjaardag haar idee eigenlijk weer zal versterken.
ik wist dat ik dit in juli zou spelen. ik had alleen gedacht dat t morgen pas zou beginnen. nu begon t afgelopen weekend al
dat was wel een verrassing
Hehe je schrok van die 3 dagen vervroeging?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef gomi het volgende:
[..]
het gesprek op zich is t probleem niet, maar t onderwerp.
daar blijven we op botsen. en dat zal niet echt veranderen denk ik tbh
en morgen wil ze mee naar verjaardag, en ik denk dat die verjaardag haar idee eigenlijk weer zal versterken.
ik wist dat ik dit in juli zou spelen. ik had alleen gedacht dat t morgen pas zou beginnen. nu begon t afgelopen weekend al
dat was wel een verrassing
Weet ik niet. Is situatie-afhankelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan?
Ik heb ook al maanden dezelfde ruzie/discussie
Door Emmen?quote:
Is dat onderwerp zo'n groot struikelblok dan? Is het iets waar jullie alletwee niet overheen kunnen stappen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
t is niet echt knipperlicht hoor.
maar ik denk wel dat breken gewoon t beste is
Ken je dat programma, help mijn man heeft een hobby?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is situatie-afhankelijk.
Nou sterkte!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
t is niet echt knipperlicht hoor.
maar ik denk wel dat breken gewoon t beste is
yeah, dat welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stom gezegd misschien maar heeft ze wel iets te zoeken op die verjaardag?
Is t maar gelijk GOED getest hmmquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets waar je liever bij een klein buitje achter komt dan bij een noodweerstorm
he's all over you?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je dat programma, help mijn man heeft een hobby?
Waar vrouwen zeuren omdat hun man een hobby heeft en dus geen aandacht voor haar heeft.
Mijn vent heeft ook een hobby. De hobby heet Chantal aka Huppelmuts
Je voelt je niet meer vrij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar vrouwen zeuren omdat hun man een hobby heeft en dus geen aandacht voor haar heeft.
eeeeeeeeeeeeeeh... Jij bent zijn hobby?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut joh, aandachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hehe was onverwacht tbhquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe je schrok van die 3 dagen vervroeging?
Ja, dat ga ik niet verklappen, dan pakken ze me!quote:
Nou ja, als ie idd OP haar zit...quote:
Kan ook teveel van het goede zijn hequote:
quote:
Het lijkt soms wel alsof hij het liefst vast zit aan mij. Gek word ik er van en het heeft onze ruzie naar een nieuw niveau verheven.quote:
Ik wil gewoon weten of je bij mij in de buurt loopt. Zodat ik weet of ik mn tuindeur open of juist dicht moet doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet verklappen, dan pakken ze me!
Lijkt me heel irritant om steeds iemand om je heen te hebben hangen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt soms wel alsof hij het liefst vast zit aan mij. Gek word ik er van en het heeft onze ruzie naar een nieuw niveau verheven.
Geloof dat hij er nu eindelijk achter is dat ik geen vrouw ben die op een voetstuk gezet wil worden. Hij is vandaag zowaar zonder mij op pad gegaan.
Normaal gaat hij met mij of niet
Ja, ik kijk het wel eens. (omdat er niets anders op is)quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat kan héél erg vermoeiend zijn. Ruimte om te ademen, please.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt soms wel alsof hij het liefst vast zit aan mij. Gek word ik er van en het heeft onze ruzie naar een nieuw niveau verheven.
Geloof dat hij er nu eindelijk achter is dat ik geen vrouw ben die op een voetstuk gezet wil worden. Hij is vandaag zowaar zonder mij op pad gegaan.
Ja soms wel. Soms wil ik even rust en alleen zijn en daar moet binnen een relatie wel de mogelijkheid toe zijnquote:
Ah dus misschien heeft hij het licht gezien, ik hoop het voor je, zou er ook niet tegen kunnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Vind ik zelfs een voorwaardequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja soms wel. Soms wil ik even rust en alleen zijn en daar moet binnen een relatie wel de mogelijkheid toe zijn
oh bah... wel goed dat het misschien de goede kant op gaat nuquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
yeah idd. zou gek worden als dat er niet zou zijn tbhquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja soms wel. Soms wil ik even rust en alleen zijn en daar moet binnen een relatie wel de mogelijkheid toe zijn
Is juist een vereiste. Een vriendin van me had hetzelfde probleem bij haar vriend. Die jongen kon niet begrijpen dat zijn gedrag niet bij haar paste. Ze houdt van vrijheid, wil ook lekker met anderen uitgaan zonder dat ze een verklaring moest afgeven. De relatie heeft geen stand gehouden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
yeahquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dan stappen we nu weer over op een ander onderwerp
Nee, niet over zoenen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dan stappen we nu weer over op een ander onderwerp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
HET BEGINT HIER GRIJS TE WORDEN!!
* Huppelmuts gaat bikini aantrekken en naar buiten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt waarquote:
beetje bikkel gaat gewoon zonder bikini hequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is er mis met zoenen?quote:
Da's meer voor bikkelmuts dan, maar dat is dus iemand andersquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje bikkel gaat gewoon zonder bikini he
kun je die psullen niet alvast afdekken met zeil o.i.d. of naar een andere kamer sjouwen. Wel veel werk maar straks is het verloren...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waarIk keek naar het nokkie, en zag gewoon een spleet zitten
Nu moet het zo snel mogelijk stoppen met regenen, want op de zolder staat al mijn apparatuur opgeslagen
Emmer eronder?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu moet het zo snel mogelijk stoppen met regenen, want op de zolder staat al mijn apparatuur opgeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Ik zou eerst eens een plastic zeil regelen alvorens hier te komen stampvoetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit nu een superdik zeil overheen.... voor de rest hebben we geen plek, want alles staat volquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
kun je die psullen niet alvast afdekken met zeil o.i.d. of naar een andere kamer sjouwen. Wel veel werk maar straks is het verloren...
Je bent er zelf vaak bij he, bij zoenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Plaats er neger voor en ze zijn altijd lekker.
Bella, ik zei neger!13213~!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Emmer eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik prefereer zonder die negerquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Plaats er neger voor en ze zijn altijd lekker.
Bella, ik zei neger!13213~!
las t net idd. daar is t dus echt losgegaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
Bij Laysa ligt de tv eruit, ws bliksem ingeslagen in de buurt
Ik heb EINDELIJK een bikini, kreng kostte bijna 80 euro. Dus ik wil mn bikini aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje bikkel gaat gewoon zonder bikini he
Yup, hier ook, en dat is niet raar, heel de stad is tv-dood hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
Bij Laysa ligt de tv eruit, ws bliksem ingeslagen in de buurt
kun je nog iets in die spleet stoppen? Of moet je dan a la Spiderman via het plafond?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit nu een superdik zeil overheen.... voor de rest hebben we geen plek, want alles staat vol
hehe ah k.maar dan kan ik t begrijpen. hup met bikini de regen inquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb EINDELIJK een bikini, kreng kostte bijna 80 euro. Dus ik wil mn bikini aan
O ja jij komt ook uit die stadquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, hier ook, en dat is niet raar, heel de stad is tv-dood hier
Tsjonge. Woon je in de DDR of zo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb EINDELIJK een bikini, kreng kostte bijna 80 euro. Dus ik wil mn bikini aan
Zoenen dan maarquote:
Welke regen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ah k.maar dan kan ik t begrijpen. hup met bikini de regen in
Ik heb werkelijk waar geen idee waar die opmerking op slaatquote:
Nouquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus
Maar mijn man met hoogtevrees gaat morgen het dak dichtmaken
Ik denk dat Fles zijn bikini's daar altijd kooptquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar die opmerking op slaat
Dat is een duur grapje per vierkante centimeter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dure bikini's zitten het lekkerstquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een paar minuten leek het alsof de grootste storm ooit een feit ging worden....en toen was het overquote:
waar zit je? heel nl heeft regenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke regen?
[..]
In de DDR waren dergelijke gewilde Westerse luxe zaken als een bikini schaars en voor weinigen weggelegdquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Na jaren heb ik eindelijk een BH merk gevonden dat de goede ondersteuning en pasvorm had. Sapph. Bh maat is 85F en ze maken de bikini's maar tot Equote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die dure bikini's zitten het lekkerst
Ook een grote cupmaat????
Emmen en droog hierquote:
Ga maar zoeken naar een bikini maatje 85F.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de DDR waren dergelijke gewilde Westerse luxe zaken als een bikini schaars en voor weinigen weggelegdVandaar
Het is hier weer licht ook gewoonquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
Een paar minuten leek het alsof de grootste storm ooit een feit ging worden....en toen was het over
Dit klinkt op de een of andere manier érg grappig! Als een reclamequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die dure bikini's zitten het lekkerst
Ook een grote cupmaat????
Freya!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga maar zoeken naar een bikini maatje 85F.
Succes alvast
Ik ben blij dat ik er allemaal geen verstand van heb, denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga maar zoeken naar een bikini maatje 85F.
Succes alvast
En 3x raden wat ik nu hebquote:
Ik heb gisteren serieus na zitten denken over een operatie. Kleinere boobs of zelfs gewoon helemaal ombouwen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er allemaal geen verstand van heb, denk ik
eetzequote:
Gelijk allemaal gekocht?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 3x raden wat ik nu heb![]()
Na ongeveer 12 winkels in Emmen eindelijk BonnieB binnen gestapt en daar hadden ze er nog 3 in mijn maat
Jee joh, ik wist niet dat het zo erg wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus na zitten denken over een operatie. Kleinere boobs of zelfs gewoon helemaal ombouwen.
Mannen hebben het veel makkelijker met shoppen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 3x raden wat ik nu heb![]()
Na ongeveer 12 winkels in Emmen eindelijk BonnieB binnen gestapt en daar hadden ze er nog 3 in mijn maat
Nee, als ik thuis was gekomen met 3 bikini's a 80 euro per stuk had mn vriend me het huis uit gezetquote:
Ik heb er ook last van, bij ons in het centrum hebben we gelukkig een lingerie speciaalzaak zitten. Daar haal ik altijd mijn bh's (80F). Wel duur 80 - 140 euro, maar ze zitten verdomd lekker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na jaren heb ik eindelijk een BH merk gevonden dat de goede ondersteuning en pasvorm had. Sapph. Bh maat is 85F en ze maken de bikini's maar tot E![]()
Ben al een maand op zoek naar een goede bikini. Niet zo'n touwtje met lapje stof en dat is bijna het enige dat je kan vinden in Emmen
Ik wil eigenlijk ook wel een keer marlies dekkers lingeriequote:
Ja, het zit altijd goed tot de knoopjes dicht moetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus na zitten denken over een operatie. Kleinere boobs of zelfs gewoon helemaal ombouwen.
Ja dat zuigt. Dan heb je pas na weken pakjes heen en weer sturen eindelijk de goede maat te pakken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe! Super! Ja online kun je er zat bestellen, alleen passen is zo lastig vanaf een beeldscherm en met bh's enzo is het toch wel een beetje een gok. Panache vind ik ook wel een leuk merk!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit klinkt op de een of andere manier érg grappig! Als een reclame
oh never mind
*ziet hier een dreigmiddel*quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, als ik thuis was gekomen met 3 bikini's a 80 euro per stuk had mn vriend me het huis uit gezet
Ik weet zeker dat je het juist heel vaak aandoet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een keer marlies dekkers lingerie
Maar ik ben bang dat ik het dan nooit aan doe
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een keer marlies dekkers lingerie
Maar ik ben bang dat ik het dan nooit aan doe
Ja, en dan baal ik als die goedkope, leuke dingetjes zie bij de Hennesquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, bij ons in het centrum hebben we gelukkig een lingerie speciaalzaak zitten. Daar haal ik altijd mijn bh's (80F). Wel duur 80 - 140 euro, maar ze zitten verdomd lekker.
Bikini's zijn echt een drama, maar je moet eens die van Esprit kijken. Ik pas in een 85E van EspritEn ze hebben volgens mij ook F...
effe wachten ik ga checken.Nee dat is een cup E
quote:
Lijkt me heerlijk om een simpele B cup te hebben en dan ook op de markt goedkope leuke bh's te kunnen kopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en dan baal ik als die goedkope, leuke dingetjes zie bij de Hennes
Ik wil eerst zwanger raken en dan laat ik een borstverkleinig doen. Gelijk tepelpiercing erinquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nu, dacht het nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de buurman met de kar?
Als hij teveel plakt kun je altijd nog dreigen met een overdosis bikini'squote:
Ik durf heus niet onder het mesquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil eerst zwanger raken en dan laat ik een borstverkleinig doen. Gelijk tepelpiercing erindaarna.
Maar ik moet zeggen sinds ik die bh's heb ontdekt, heb ik veel minder last ervan
Nou waarom? Dan ben je toch meteen voor een flinke tijd onder de pannen lijkt mequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, als ik thuis was gekomen met 3 bikini's a 80 euro per stuk had mn vriend me het huis uit gezet
balen? Ik kan zeker wel een hele dag sjago zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en dan baal ik als die goedkope, leuke dingetjes zie bij de Hennes
Want je moet iedere jaar weer een nieuwequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar deze hel ieder jaar met bikini's
Ik ook niet, maar eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf heus niet onder het mes![]()
En met de Sapph bikini's heb ik er ook veel minder last van moet ik zeggen. Maar deze hel ieder jaar met bikini's
Sapph, hmm die reclames jagen me altijd weg eigenlijk. Zo'n supergeshopte Inge de Bruijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf heus niet onder het mes![]()
En met de Sapph bikini's heb ik er ook veel minder last van moet ik zeggen. Maar deze hel ieder jaar met bikini's
Atm ben ik wel ff afhankelijk van mn partner met wie ik samenwoon jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom? Dan ben je toch meteen voor een flinke tijd onder de pannen lijkt me. Of moet hij jouw kleedgeld ophoesten oid?
Whut? Srsly, moet dat Inge de Bruin voorstellen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sapph, hmm die reclames jagen me altijd weg eigenlijk. Zo'n supergeshopte Inge de Bruijn
Ik hoop dat ik er nu 1 heb die volgend jaar ook nog pastquote:
haha zo denk ik er ook wel over eigenlijk....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar eens moet de eerste keer zijnZeg ik nu heel stoer
Ziet er sportief uit, voor zover ik er kijk op hebquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Atm ben ik wel ff afhankelijk van mn partner met wie ik samenwoon ja![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik nu
Die is wel erg gaafquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik nu
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whut? Srsly, moet dat Inge de Bruin voorstellen?Hmmkay
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whut? Srsly, moet dat Inge de Bruin voorstellen?Hmmkay
En toch een aanrader hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sapph, hmm die reclames jagen me altijd weg eigenlijk. Zo'n supergeshopte Inge de Bruijn
Hehe coool! Je moet er eigenlijk zo'n mini revolver bij hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik nu
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het juist heel vaak aandoet.
Ik wilde ook nooit duurdere bh's. Nu zweer ik erbij. Wil niks anders meer. Zo fijn dat de dames echt ondersteund worden
Ik wil sowieso een keer naar een lingeriezaak om advies te vragen en mn "echte" maat op te laten metenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een BH van Marlies, echt serieus, ik zou hem het liefst nooit meer uit doen.Zit zoveel beter dan alle andere.
85 F en je groeit nog steeds?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er nu 1 heb die volgend jaar ook nog past
[POP] Jasmijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha zo denk ik er ook wel over eigenlijk....
Ja doen. Hoop dat je dan net zo schrikt als ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik wil sowieso een keer naar een lingeriezaak om advies te vragen en mn "echte" maat op te laten meten
Van de vakantie maar eens doen
Mag toch hopen van nietquote:
quote:
Ik dacht tot vanavond dat die schaal maar tot D gingquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen. Hoop dat je dan net zo schrikt als ik![]()
Ik bleek helemaal geen D te hebben maar F
quote:
oh kay.......quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht tot vanavond dat die schaal maar tot D ging
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft zelfs 85Gquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat kan wel. Als ik aan kom weet ik wel waar de extra grammen (kilo's is wat overdreven) gaan zittenquote:
Pff en ik dacht al dat ik het moeilijk hadquote:
Nee ik zag laatst ergens zelfs Jquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
D is al behoorlijk groot maar die schaal gaat ver door hoor. Geloof dat het vanaf H alleen op maat gemaakt wordt
Heupen, billen en borstenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja dat kan wel. Als ik aan kom weet ik wel waar de extra grammen (kilo's is wat overdreven) gaan zitten
Da's een grapje, toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering. Waaom begon ik er ook over? Begon ik erover?EN waarom zijn alle mannen in dit topic opeens weg?
![]()
Ik ook weg hoor, kan hier niet over meepratenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering. Waaom begon ik er ook over? Begon ik erover?EN waarom zijn alle mannen in dit topic opeens weg?
![]()
Heupen dan weer niet zo eigenlijk maar verder heb je helemaal gelijkquote:
Nee wacht nog even, ik leer een hoop hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we het nu weer over voetbal gaan hebben dan voor alle mannen?
Hier nog steeds niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die ten noordoosten van Utrecht nog een bikini wil testen: Er komt flink wat aan
Ghehe.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wacht nog even, ik leer een hoop hier
Komt er echt zķ aan!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier nog steeds niks![]()
Ik weet nu wel zeker dat ik gedonder hoor en niet de buurman met een kar
Hope so. Dan ga ik nu nog ff snel roken voordat ik de tuin niet meer in kanquote:
Ah ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
Vroeger was www.anita.nl ook een site met bh's in grote maten
Is de bliksem niet gewoon ingeslagen bij ze?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij zijn de buren aan het BBQ-en ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen. Hoop dat je dan net zo schrikt als ik![]()
Ik bleek helemaal geen D te hebben maar F
Nou, wel. Als ik het zo hoor zijn er dus gewoon massa's vrouwen met serieus geschut aan boord. Waarom is het dan ZO moeilijk om daar kleding voor te vinden?quote:
Ja, nu iig beter dan vroegerquote:
Ik nu ook!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
niet meer te krijgen op dit uur zeker?
Ik ben gaan kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is de bliksem niet gewoon ingeslagen bij ze?
Aww dat stinkt altijd zo bere hard als je langs een poelier looptquote:
Tja omdat een grotere massa vrouwen een gemiddelde maat heeft die goedkoper is en sneller en eenvoudiger te produceren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wel. Als ik het zo hoor zijn er dus gewoon massa's vrouwen met serieus geschut aan boord. Waarom is het dan ZO moeilijk om daar kleding voor te vinden?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gaan kijken
Maar ze zijn echt aan het BBQ-en! Zonnetje schijnt inmiddels weer hier
heeeerlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aww dat stinkt altijd zo bere hard als je langs een poelier loopt
Zo'n 10 jaar geleden was de standaardmaat in NL B75. Daar wordt nog steeds kleding naar ontworpen. Alle standaard bikinisetjes die je bijvoorbeeld bij een Hema ziet hebben ook bijna allemaal een B-cupje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wel. Als ik het zo hoor zijn er dus gewoon massa's vrouwen met serieus geschut aan boord. Waarom is het dan ZO moeilijk om daar kleding voor te vinden?
Nijntjes?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn nijntjes zijn gearriveerd, en mama vind ze ook leuk
hoe heten ze?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
fotoquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet wel dat er in Utrecht een speciaalzaak is in lingerie voor de grotere maten (daar rij ik langs met de bus iedere dag) maar die moet dus gouden zaken doen begrijp ik?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n 10 jaar geleden was de standaardmaat in NL B75. Daar wordt nog steeds kleding naar ontworpen. Alle standaard bikinisetjes die je bijvoorbeeld bij een Hema ziet hebben ook bijna allemaal een B-cupje.
Het lijkt wel alsof winkeliers en ontwerpers nog niet echt doorhebben dat de gemiddelde maat behoorlijk omhoog gegaan is.
www.thuisbezorgd.nlquote:
Denk het wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er in Utrecht een speciaalzaak is in lingerie voor de grotere maten (daar rij ik langs met de bus iedere dag) maar die moet dus gouden zaken doen begrijp ik?
omg, die gasten liggen in een greppel ofzo? Te wachten tot Christine haar deuren openzwaait!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk het wel.
Sapph kan ik ook alleen via internet bestellen. Hier hebben alleen Livera en V&D Sapph en de grote maten zijn als eerste weg.
Christine LeDuc heeft ook grote maten, die krijgt op dinsdag nieuwe vracht en op woensdag zijn die grote bh's al weg
Lijkt het wel opquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg, die gasten liggen in een greppel ofzo? Te wachten tot Christine haar deuren openzwaait!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |