quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is nog niet echt heel extreem voor lange tijd.
Heb toch liever een paars kabinet dan een rood kabinetquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, rood is minder erg dan paars.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg opeens een enorme windstoot in utrecht. Schrik me dood
.
Het was op tijd van een paar minuten van strak blauw naar complete storm met onweer en hoosbui hier. Dan is enig idee dat zoiets eraan zit te komen toch wel prettig...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, heb erger meegemaakt, danm wat een paniekzaaierij zo, dat weeralarm verliest echt aan geloofwaardigheid door dit soort dingen.
ik bedoel is zelf nadenken nou zo moeilijk, je ziet donkere wolken en het waait dan kan zelfs een telegraaflezer nog bedenken dat ie mischien niet de hond uit moet gaan laten
Dit begint te voelen als een verloren WK finale.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nog geen 25 mei 2009 taferelen volgens mij, jammer jammer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme.. tering 'oosten'. Dat krijgt altijd allesHier regent het alleen een beetje..
Het is nog erger.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit begint te voelen als een verloren WK finale.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het was op tijd van een paar minuten van strak blauw naar complete storm met onweer en hoosbui hier. Dan is enig idee dat zoiets eraan zit te komen toch wel prettig...
Het is aardig lokaal natuurlijk, en dat staat ook in het weeralarm. Aan de buienradar te zien is het op sommige plekken echt aan het spokenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, heb erger meegemaakt, danm wat een paniekzaaierij zo, dat weeralarm verliest echt aan geloofwaardigheid door dit soort dingen.
ik bedoel is zelf nadenken nou zo moeilijk, je ziet donkere wolken en het waait dan kan zelfs een telegraaflezer nog bedenken dat ie mischien niet de hond uit moet gaan laten
Doe ff normaal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit begint te voelen als een verloren WK finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |