Ik moet zo ook die kant op dus van mij mag het nog een 45 minuutjes wachten...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog net voor de buien naar huis kan rijden, anders wordt het weer een kansloze missie als het echt los gaat. Dan zal het op de snelweg weer onmogelijk zijn om normaal door te rijden.
Heb ook moeite om het bij te houden, moet straks nog eten denk dat er dan wel weer 3 topics gevuld zijnquote:
Er staat echt Brusselquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die had t fout. In de link stond duidelijk Brusselt!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
Het is hier nog steeds 8000 graden en zonnig.
Groetjes uit Enschede. (met name aanlogician
)
Goed bezig Fok!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Deze? http://www.brussel.be/artdet.cfm/5678
Ja maar nu valt ook heel NL over ze heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Kimbell het volgende:
Nou ja, als ze een weeralarm afgeven en het valt mee, dan valt ook heel Nederland over ze heen
Een vraagje tussendoor, moet de luchtdruk op het weerstation op absoluut of relatief staan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef KipSiam het volgende:
Maastricht gedaald van 1009 hPa naar 1000.2 hPa in 5 uur tijd...
Omdat ze al een paar keer een weeralarm hadden gegeven en toen bleek het helemaal niet nodig te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Razor21 het volgende:
Net het KNMI een email verstuurd (reactie uiterlijk binnen 10 werkdagen) :
Waarom wacht het KNMI zolang met het afgeven een weeralarm? Sinds gisteravond / vanmorgen is al harstikke duidelijk dat we met een Estofex Level 3 te maken krijgen in een groot gedeelte van Nederland.
Persoonlijk vind ik dat je niet snel genoeg kan zijn met mensen in te lichten.
Zit de hele dag al op een forum het weer te volgen :
De atmosfeer staat op ontploffen #350: onweer op komst
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Groet,
Razor21
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar nu valt ook heel NL over ze heen
Dan ben ik blij dat ik niet op de begane grond woon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Er staat echt Brussel
@ RealZeus
Ja
Extreem weer krijgen we welquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien blijkt het allemaal wel mee te vallen en krijgen we flinke buien, maar geen 'extreem' weer?
Hier ook:quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry voor deze n00b vraag maar waar kan je die waardes vinden per plaats?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Frankz0rz het volgende:
http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php
Duitsland gaat het ergste nog krijgen lijkt het wel.
Dan ben ik zeker kippig :quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Er staat echt Brussel
@ RealZeus
Ja
Nu begin ik me echt zorgen te maken. We krijgen een lijn met de grootste temp. verschillen in de wolkentoppen die recht op (zuid-)Limburg afstevent. Lijkt zich zelfs nog iets bij te draaien onze kant op... Een klassiek stormfront, dit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Frankz0rz het volgende:
http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php
Duitsland gaat het ergste nog krijgen lijkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |