Dat bedoel ik dus. Heb het idee dat ook dat wat voor het oosten bedoelt was allemaal naar Duitsland gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef i2Them2 het volgende:
Van mij mag het gebied nu wel iets kantelen en als een rechte lijn naar het NO trekken. Op deze manier is alles voor Duitsland...
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=laatstebeeld
Wil ik ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben zelf iig blij dat ik ws. de dans ga ontspringen
Wil ook liever niet zo'n mega bui boven mijn huis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:29 schreef Razor21 het volgende:
Ik weet nog iets grappigs, mocht je niet in de paarse vlek (level 3) zitten wees gerust komende jaren krijg je nog genoeg Paars Plus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Wind en waterhozen Geen waarschuwing
Pijnacker Zuid Holland :quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Aelse het volgende:
De huidige stand van zaken:
Temperatuur: 32°
Gevoelstemperatuur: 32°
Dauwpunt: 15°
Wind: ZO 20 km/u
Relatieve luchtvochtigheid: 35%
Luchtdruk: 1002 mbar
Licht bewolkt, maar het begint langzaam maar zeker toch behoorlijk dicht te trekken.
Frankrijk welquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef Intelligence het volgende:
Zijn er al bevestigde berichten dat er ook daadwerkelijk hagel in zit? Zo ja, ga ik de autos straks parkeren in een parkeergarage
Sorry voor deze n00b vraag maar waar kan je die waardes vinden per plaats?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pijnacker :
Temperatuur: 27°
Gevoelstemperatuur: 35°
Wind: stil
Relatieve luchtvochtigheid: 51%
Ze verwachten zelfs 8cm, dus doe dat jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef Intelligence het volgende:
Zijn er al bevestigde berichten dat er ook daadwerkelijk hagel in zit? Zo ja, ga ik de autos straks parkeren in een parkeergarage
Ik heb een Weerstation die dat meet buiten. All1 kan ik niet zoveel meten als Aelse.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry voor deze n00b vraag maar waar kan je die waardes vinden per plaats?
Okej, ja nee die heb ik dan nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een Weerstation die dat meet buiten. All1 kan ik niet zoveel meten als Aelse.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ja nee die heb ik dan niet
Thnx voor het antwoord!
Ik hoop dat ik nog net voor de buien naar huis kan rijden, anders wordt het weer een kansloze missie als het echt los gaat. Dan zal het op de snelweg weer onmogelijk zijn om normaal door te rijden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef identify het volgende:
Heerlen, binnen 2 uur van 34 graden naar 29 graden gedaalt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |