Als je zin hebt om goedgelovige mensen iets wijs te maken: vertel dat alle koffie in een groot gebouw bij je in de buurt (bij voorkeur waar je nu bent) caffeïnevrij is, omdat dat goedkoper is. Vertel daarna dat er accijns zit op caffeïne omdat het verslavend is, zoals alcohol en sigaretten. De directie hoopt dat het placebo-effect voldoende is om mensen goed aan het werk te houden en heeft er daarom niet nader over gecommuniceerd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig een pak decafe gekoct.
Ach ik moet toch pas over een uurtje weg dus waarom niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, er is weer een aardige ochtendploeg
Iemand koffie?
Dankje!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Soempie het volgende:
Diaan, je hebt zo'n UI aangevraagd! Leuk!
Is er vandaag iets te vieren, of is het zomaar?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Coffee + Donuts!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vier vandaag dat het een iets aangenamere tempratuur is!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er vandaag iets te vieren, of is het zomaar?
Lekker donuts!!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Coffee + Donuts!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B.ertha - 23 juliquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Is er vandaag iets te vieren, of is het zomaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |