Okay... probeer jij Peace zondag te overtuigen?? haha Misschien kunnen we beter een zomerbeurt doen dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg: Niet doen!!
Een filter vervangen onderweg is eventueel zo gebeurt en die dingen kunnen wel wat hebben...
Gefeliciteerdquote:
Waarschijnlijk verschilt het wel een beetje per Kwik-Fit en kan je dus geluk of pech hebben met degene die bij jou in de buurt zit. Als je het niet vertrouwt kan je altijd nog laten keuren bij een Bosch Car Centre, de ANWB of een BOVAG-garagequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik dat zo lees, overweeg ik toch om naar die andere garage te gaan, die is waarschijnlijk qua prijs ong. gelijk als KwikFit.
Helaas nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ook nog voor ongeveer de vraagprijs?
Zeker omdat ze zwanger is? Ik wist dat jij hier wat over zou postenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef MadMaster het volgende:
Laten we haar maar zo herinneren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nem haalt me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan drink je de koffie dus echt alleen voor de smaak. Caffeine heeft helemaal geen effect meer omdat je eraan gewend bent. Moet je voor de grap eens een week helemaal geen koffie drinken. Dan voel je je rot joh
Caffeine heeft sowieso een kleiner effect dan men denkt. De hele dag koffie drinken blijf je niet zo wakker van als je denkt.
Ik heb vandaag toevallig een pak decafe gekoct.
Dat ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Is het werkaanbod bij jullie in de regio sowieso slecht of...?
www.winkeljobs.nl/vacature/2730-teamleider-boekhandel-groningenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Een bizar groot deel van de beroepsbevolking hier is student dus hoogopgeleid, jong en dus goedkoop. Dat laatste geldt helaas niet meer voor mij... dus ik heb in bijvoorbeeld de horeca geen schijn van kans want er zijn 100 kandidaten die minder duur zijn.
De sector waar ik ook graag wil werken, bibliotheken, archieven, musea, zijn natuurlijk allemaal veel te armlastig om veel personeel te hebben. Dus die proberen het zoveel mogelijk zelf te rooien...
Timing...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
de eerste dag in weken dat het niet bloedheet is en nu heb ik vanmiddag een barbecue
æ HBO werk- en denkniveau checkquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
www.winkeljobs.nl/vacature/2730-teamleider-boekhandel-groningen
Ja ik kan wel iets: van heel veel een beetjequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja dat hangt er een beetje vanaf of je in de stad wil wonen of in t ommeland he.
Ik zal mn vriend er eens naar vragen (die doet daar onderzoek naar), maar volgens mij gaat dit vooral op voor de stad zelf. De buitengebieden trekken behoorlijk leeg, naar de stad en naar de rest van de steden m.n. in het westen. Dus in de ommelanden zou het nog wel ok moeten zijn
En daarbij: jij kśnt echt iets, en je hebt bovendien stage gelopen, dat scheelt al heel veel!!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef PhysicsRules het volgende:
En weer de nieuwe layout
Alleen om 13:37???
Oeh nu heb ik spontaan ook weer trek!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Zow, even een heerlijk warm stokbroodje met gesmolten kaas gemaakt. Nu
Dat scheelt wel inderdaad. Maar ik ehb niet het idee dat het echt gaat regenen vandaag. Ik vind het heerlijk buiten, ook al zit ik de hele dag binnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef TradeMarkie het volgende:
we kunnen trouwens wel binnen zitten gelukkig
Ik denk dat ik ook maar eens een flinke bak ga zetten. En daarna tomatensoep. Heb gisteren zelf kippenbouillion gemaakt en daar ga ik zo prima soep van makenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh nu heb ik spontaan ook weer trek!!
Ik ga maar een flinke bak cappuccino maken
Als dat maar niet in mijn bijzijn is...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... probeer jij Peace zondag te overtuigen?? haha Misschien kunnen we beter een zomerbeurt doen dan.
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker omdat ze zwanger is? Ik wist dat jij hier wat over zou posten
Haar ogen zijn betoverend...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Doutzen Kroes echt geen mooi meisje
Die eerste foto van MM gaat nog, maar op die tweede vind ik dat lijf écht niet mooi, veel te dun en gespierdEn dat hoofd.... beetje een manwijf bijna
Zwanger lijkt ze me een stuk mooier
My eyes! My eyes!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als Amy Whinehouse zwanger raakt, post ik weer plaatjes...
Kortom, je kan daar beter een AJLO-opleiding hebben, dan gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Een bizar groot deel van de beroepsbevolking hier is student dus hoogopgeleid, jong en dus goedkoop. Dat laatste geldt helaas niet meer voor mij... dus ik heb in bijvoorbeeld de horeca geen schijn van kans want er zijn 100 kandidaten die minder duur zijn.
De sector waar ik ook graag wil werken, bibliotheken, archieven, musea, zijn natuurlijk allemaal veel te armlastig om veel personeel te hebben. Dus die proberen het zoveel mogelijk zelf te rooien...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat maar niet in mijn bijzijn is...
Inderdaad wel een goede deal!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Net even kaartjes aangeschaft voor de CD-presentatie van Miss Montreal a.s. dinsdag in de Melkweg.
¤ 7,50 entree + de nieuwe CD is inbegrepen. Geen slechte deal...
Zeer nette prijs.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Net even kaartjes aangeschaft voor de CD-presentatie van Miss Montreal a.s. dinsdag in de Melkweg.
Als zij nou vooral niet praat en wel een beetje zingt, zit je gebakkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef MadMaster het volgende:
AKQ SC BBQ - Meeten, Meeėten, Korte Metten...quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Al suggesties voor een nieuwe TT? Iets met BBQ, meet en zo?
Als ze niet praat, is het concert zo snel afgelopen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als zij nou vooral niet praat en wel een beetje zingt, zit je gebakken
Metten -> Memmen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
AKQ SC BBQ - Meeten, Meeėten, Korte Metten...
Ja ze doet er gemiddeld wel 5x zo lang over om iets te zeggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze niet praat, is het concert zo snel afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |