Combichrist was ook het eerste wat in mij opkwam, ik vind Suicide Commando ook leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 05:41 schreef PilgrimSands het volgende:
[..]
Dat.
Verder doe ik niet aan losse nummers, maar voor lieve seks is postrock altijd goed (Mono, Explosions In The Sky), voor ruwer werk gaat hier vaak industrial hard aan (Combichrist mag zeker bij naam genoemd worden).
Ik zou kei hard gaan lachen tijdens de seks. Zeker ook kaarsjes en rozenblaadjes erbijquote:
Neen! En de volume staat ook niet op 11quote:Op maandag 8 november 2010 12:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou kei hard gaan lachen tijdens de seks. Zeker ook kaarsjes en rozenblaadjes erbij
Neuken doe je op goede ambient. Niet op van die lift muziek en muziek die ze draaien bij Hemel & Aarde Spirituele Shop.quote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Neen! En de volume staat ook niet op 11
Het is een beetje rustgevende muziek. Ook Keltische dingen zijn fijn.
Als het maar niet afleid van hetgeen waar je mee bezig bent.
Ik had ooit eens een Knuffelrock cd gekregen. Daar stonden enkel liedjes over liefdesverdriet op. Wie koopt zoiets
deze?quote:
Ja, jij wint!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
nee, niet Pussy.
dit is wel een goeie andere optie
Masterberen op Nobody Loves Me telt niet als neukplaat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:18 schreef Euforisch het volgende:
Portishead
(top 1 dus voorlopig ;-))
Sorryquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Naar ik mag hopen heeft er toch nog nooit iemand geneukt met op de achtergrond het radioprogramma Candlelight met Jan van Veen?
pics or it isn't true.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:04 schreef Ffleamig het volgende:
Alles van Katy Perry maar dat komt omdat mijn vriendin als twee druppels water op haar lijkt
Is that a yes or a no?quote:
Die gedichten wordt je toch helemaal wild vanquote:
Helemaal in combinatie met die zoetgevooiste stem van Jan, en die vioolmuziek op de achtergrondquote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Die gedichten wordt je toch helemaal wild van
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:04 schreef Ffleamig het volgende:
Alles van Katy Perry maar dat komt omdat mijn vriendin als twee druppels water op haar lijkt
Zelfs op die foto lijkt ze in de ochtend zonder make upquote:Op donderdag 15 november 2012 13:49 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker wakker worden dus...
1. Sade - Your love is king
2. Incubus - Aqueous Transmission
3. Gavin DeGraw - Belief
Goede kickquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:38 schreef maickeltje het volgende:
Vooral who let the dogs out is een goeie hahaha
In drie jaar tijd is er veel veranderd.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:11 schreef Croupouque het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De hele CD "Voodoo" van D'Angelo, vanaf track 4. Helaas kom ik zelf nooit verder dan 1 minuut 35.
Bete Noir heeft ook goede nummers, "the name of the game" heeft ook een toepasselijke tekst ervoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef MargrietjeO het volgende:
En Avalon, Boys en Girls, Windswept, dat soort nummers, Bryan Ferry en Roxy Music zijn gewoon wauw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |