quote:
Juist niet hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Mercer het volgende:
Zo te zien krijgt den haag de volle lading
Had je die Duitse site al bekeken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:31 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja jippie leuk...krijg zomaar iets van de weergoden...misschien wel een auto in me voorraam jippie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef BONG4002 het volgende:
M.a.w. ik veracht geen noodweer (zeker niet landelijk)
Joh hou ff op. Op andere sites zitten mensen at this very moment juist KNMI af te zeiken als een stel paniekzaaiersquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
neee die komt pas als we er midden in zitten ,dan zijn hun er ook zeker van
links?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:35 schreef eymey het volgende:
[..]
Joh hou ff op. Op andere sites zitten mensen at this very moment juist KNMI af te zeiken als een stel paniekzaaiers![]()
.
Heb je al op einstellen gedrukt? Rechtsboven in het kaartje? Daar kun je kiezen wat je wil zien, of radar of blitz (bliksem)quote:
Me2quote:
mijn vader is vlakbij Gentquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef IkWilbert het volgende:
Belgie:
Niveau Rood - Absolute waakzaamheid is vereist : Zeer gevaarlijke en algemene toestand van uitzonderlijke intensiteit wordt verwacht. Deze weerstoestand kunnen belangrijke schade toebrengen en/of gebieden lam leggen. Het wordt ten zeerste aangeraden om elke verplaatsing te vermijden. Hou u regelmatig op de hoogte van de evolutie van de situatie. Volg stipt de veiligheidsraadgevingen op die u worden gegeven door de officiële instanties. Fenomenen van deze intensiteit doen zich 1 keer voor om de 5 à 10 jaar.
quote:
Rustig blijft het sowieso niet kijk maar op weer.nl . Het gaat sowieso overal keihard stortregenen. Of het echt zo erg wordt als hier voorspeld is tsja,... maar het gaat in ieder geval regenen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2
Woon zelf vlakbij Den Helder, en het NW schijnt ook het rustigst te blijven, dus hier verwacht (en hoop ik) dat het rustig blijft
Hoezo 1925...1967 was er een tornado chaam/trichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Gitank2 het volgende:
30 graden in brabant
Zon schijnt hier in oost brabant ook nog altijd volop, vies broeierig, amper wolken.
Dat wordt wel een botsing met die koude lucht, hopelijk geen herhaling van 1925.
Bedoel je dat we alle fun missen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zie het steeds somberder in voor het Westen, geen idee waarom.
Op de buienradar zie je inderdaad dat de donkerrode gebieden meer naar het oosten zitten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Nou het begint hier aardig te waaien nu in Den Haag en de bewolking wordt steeds dikker en donkerder....quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Beide danquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoezo 1925...1967 was er een tornado chaam/tricht
Ik zit nu een stukje lager.. Maar hier is het alleen nog maar bewolkt.. Begint iets donkerder te worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou het begint hier aardig te waaien nu in Den Haag en de bewolking wordt steeds dikker en donkerder....
Ik denk ook dat het van ZW/NO gaat, dus vooral NH zal hooguit wat regen krijgen en misschien een verdwaalde klap onweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Op de buienradar zie je inderdaad dat de donkerrode gebieden meer naar het oosten zitten.
quote:De onweerslijn boven Frankrijk activeert nu sterk en eerste supercellen zitten momenteel op de grens van België, trekrichting NNO. Het hele front veranderd nu van trekrichting en vorderd langzaam naar het noordnoordoosten. De eerste buitjes zijn voor Zeeland, maar in de late namiddag/vroege avond maken het midden en oosten van het land kans op zwaar onweer met hagel en rukwinden. Het wordt nu steeds duidelijker dat dit een van de zwaarste onweerssituaties van de afgelopen jaren gaat worden. Blijf de waarschuwingen volgen en ga vanavond als het even kan niet meer de weg op! WeerDirect houdt u van alle ontwikkelingen in de loop van de dag op de hoogte.
Jep en de rode pitten die op weg waren naar het Westen zijn alweer ingekakt zoals altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Op de buienradar zie je inderdaad dat de donkerrode gebieden meer naar het oosten zitten.
Oké, ja de wind is nu even wat gaan liggen maar het wordt met de minuut benauwder lijkt hetquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit nu een stukje lager.. Maar hier is het alleen nog maar bewolkt.. Begint iets donkerder te worden.
Kan kloppen, er rennen een paar pitjes vooruit: http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou het begint hier aardig te waaien nu in Den Haag en de bewolking wordt steeds dikker en donkerder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |