Fototoestel bij de hand?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef Rabieluh het volgende:
Zit zelf vlak bij Vlissingen overigens, af en toe even uit 't dakraam richting Vlis loeren om te kijken of er wat aan komt..
Be carefull what you wish for....quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Rabieluh het volgende:
Al de hele dag fijn wat wind, en het afgelopen uur is de bewolking langzaam aan steeds dikker aan 't worden, af en toe wat donkere plekken erbij. Helaas niet zo'n epische weersverandering als waar ik op had gehoopt.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Weerkunde voor Dummies:
1. Donderwolkje
2. Onweersbui!
3. MCS = Donderwolkensysteem
4. MCC = Donderwolkencomplex (ga naar binnen)
5. AAAAAAAARGH OMFG GET TO DA CHOPPA (Gefeliciteerd het is 2012).
En laat 'm dit keer het oosten maar ontzien (die hebben maandag al genoeg ellende gehad). Ik zorg dat ik voor die tijd veilig thuis benquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Beter hebben jullie dit keer gelijk en wordt het echt noodweer en krijgen we niet zo een laf buitje.
Louter een mobiel, maar daar kan ik wel redelijke foto's mee maken. Helaas is m'n uitzicht nooit helemaal geweldig, flink wat grote bomen om ons huis heen. Aquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Fototoestel bij de hand?![]()
[..]
Be carefull what you wish for....
Het oosten gaat juist eraan , maar als hij nou over west-nederland trekt (zuid-holland/noord holland)quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef eymey het volgende:
[..]
En laat 'm dit keer het oosten maar ontzien (die hebben maandag al genoeg ellende gehad). Ik zorg dat ik voor die tijd veilig thuis ben
Je bent niet de enige, gewoon goed de berichten in de gaten houden en zaken in en om het huis vastknopenquote:
Dat vroeg ik me ook af!(zit nu twee topics tegelijk bij te houden)quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef Xebber het volgende:
Waarom zijn d'r nou weer 2 topics over vandaag?
Dit is een algemeen topic over het weer van het moment maar een situatie als vandaag vraagt om een topic over vandaagquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af!(zit nu twee topics tegelijk bij te houden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |