Dat moet je lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Saarbarbaar het volgende:
Niet om het een of ander, maar Brerius heeft absoluut een punt. Ben het grotendeels met hem eens, ook al is het misschien niet waar dat ie cursussen voor seksuoloog heeft gevolgd of whatever. Seks is iets wat je voor die ene speciale persoon moet bewaren. Ik zou er niet aan moeten denken om Jan en Alleman te moeten humpen, alsjeblieft!ik zou me vies en zonder eigenwaarde voelen. We zijn toch geen verstandeloze beesten?!
Ik blijf lekker maagd tot het huwelijk.
Helemaal mee eens hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dat moet je lekker zelf weten.
Mij lijkt het nogal onhandig, aangezien seks voor velen een belangrijke rol speelt in een relatie. Na het huwelijk pas een sexuele ontwikkeling doormaken lijkt me nogal risicovol.
Maar ik ben jou niet en je mag het helemaal zelf weten. Mooi he?
Beetje jammer, het lijkt alsof iedereen tegenwoordig zijn relatie stoelt op het hebben van goede seks. Alsof er niks belangrijkers is. Als je geen seks hebt, leer je andere belangrijke dingen in een relatie, zoals respect, vriendschap, vertrouwen etc. En naar mijn idee is het gewoon speciaal om zoiets kostbaars als seks aan 1 persoon te geven. Want je kunt je maagdelijkheid maar 1 keer verliezen...Iedereen mag lekker zelf weten natuurlijk, maar mij niet gezien als het gaat om ''seriehumpen''quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoorOoit zo ontzettend afgeknapt op iemand in bed, dat gevoel kan je niet beschrijven aan iemand die denkt 'owww...seks doen we pas nà het trouwen'. Ik vind het nog best een risico om pas na het ja-woord te kijken of het seksueel een beetje klikt
sure, maar hoeveel relaties moet je hebben gehad om te weten wat een relatie ook daadwerkelijk een relatie maakt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Beetje jammer, het lijkt alsof iedereen tegenwoordig zijn relatie stoelt op het hebben van goede seks. Alsof er niks belangrijkers is. Als je geen seks hebt, leer je andere belangrijke dingen in een relatie, zoals respect, vriendschap, vertrouwen etc. En naar mijn idee is het gewoon speciaal om zoiets kostbaars als seks aan 1 persoon te geven. Want je kunt je maagdelijkheid maar 1 keer verliezen...Iedereen mag lekker zelf weten natuurlijk, maar mij niet gezien als het gaat om ''seriehumpen''
Mijn relatie is verre van gestoeld op seks (je valt wel een beetje in de drogredenaties van iemand die seks voor 1 persoon wil reserveren, alsof iedereen die dat niet doet een stel op seks besluste beesten zijn), alleen ik weet dat het ook helemaal fout kan gaan als de seks echt niet goed is. En ik heb geen hoge eisen hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef Saarbarbaar het volgende:
Beetje jammer, het lijkt alsof iedereen tegenwoordig zijn relatie stoelt op het hebben van goede seks. Alsof er niks belangrijkers is. Als je geen seks hebt, leer je andere belangrijke dingen in een relatie, zoals respect, vriendschap, vertrouwen etc. En naar mijn idee is het gewoon speciaal om zoiets kostbaars als seks aan 1 persoon te geven. Want je kunt je maagdelijkheid maar 1 keer verliezen...Iedereen mag lekker zelf weten natuurlijk, maar mij niet gezien als het gaat om ''seriehumpen''
Iets kostbaars als seks... Hoe weet jij dat dan precies als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Kun je de vermeende logica hierin toelichten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef Chuck.Norris het volgende:
maareuh, in mijn (meeste) relatie's ben ik echt wel verliefd
écht verliefd
iets wat veel mensen hier precies echt niet kennen. Immers, ik ga de eerste maand van een relatie al zeker geen seks hebben met het meisje,
Grote woorden hoorquote:als ze er blijft om zagen is het duidelijk dat het een slet is, en dump ik ze gewoon.
Nogal arrogant om te stellen dat jouw manier de norm is en de andere manieren afwijkend, vind je niet?quote:dat klinkt mss raar voor anderen, maar hier is dat zo een beetje normaal... het is niet eerst seks en dan een relatie maar omgekeerd..
zoals het hoort
Doe dan maar een bronquote:relaties waarin seks langer wordt uitgesteld duren ook doorgaans langer als relaties die omgekeerd beginnen
(jaja wetenschappelijk bewezen)
Een motor ook sterker dan de benzine waar hij o.a. op draait.quote:liefde is volgens mij wel sterker als seks.. tot op een bepaalde hoogte tenminste.
Ik zou het zeker ook een paar jaar kunnen uithouden zonder geweldige seks
En ik heb ooit een wetenschappelijk artikel gelezen waarin gesteld werd dat sex op de eerste date zorgde voor een stevigere relatie dan wachten. Tsja. (ik heb nog even gezocht, maar het is geen doen om te zoeken met een woord als sexual en relationship in je zoektermenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:14 schreef Chuck.Norris het volgende:
dat laatste is wel mooi gezegd![]()
ik heb gewoon zoiets als;
als je meteen seks hebt, kun je elkaar nooit even goed kennen als wanneer je meteen seks hebt..
+ sorry, maar een meid die na een paar dagen relatie haar benen opendoet is gewoon een slet in mijn ogen
die bron moet ik even zoeken, is al van een dik jaar terug, weet de site wel nog
Dat kan, ieder mag zn mening hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:14 schreef Chuck.Norris het volgende:
+ sorry, maar een meid die na een paar dagen relatie haar benen opendoet is gewoon een slet in mijn ogen
Laatste twee relaties al flink vaak seks gehad voordat het 'aan' was zeg maar.. De relatie daarvoor had ik niet echt een klik in bed, zij was super terughoudend en tja.. Daardoor (niet ineens, wel veelvuldig over gesproken hoor) en andere frustraties heb ik de relaties verbroken toen. Na 3 maanden dat het met echt lastig zat.. Relatie duurde totaal 7 maanden geloof ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:14 schreef Chuck.Norris het volgende:
dat laatste is wel mooi gezegd![]()
ik heb gewoon zoiets als;
als je meteen seks hebt, kun je elkaar nooit even goed kennen als wanneer je meteen seks hebt..
die bron moet ik even zoeken, is al van een dik jaar terug, weet de site wel nog
Van welke planeet kom jij?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef Chuck.Norris het volgende:
het is trouwens iets dat ik niet kan
seks voor een relatie
ik word al heel zelden verliefd, en ik heb daar ook veel tijd voor nodig
de eerste weken van een relatie denk ik dan ook heel weinig aan seks, ik kan het gewoon niet als ik niet zeker ben van mn stuk![]()
one night stand kan ik dus gewoonweg niet
Waarom was ze een slet als ik vragen mag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
nja, ik weet wel hoe het komt
in het verleden eens heeeeel erg gebroken uit een 'relatie' gekomen
(zij was een grote slet trouwens, is ze nog steeds)
en dat heeft mij super veel veranderd, ook gewoon sociaal gezien
en natuurlijk in slechte zin![]()
kutwijf dat het was/is
Ik gok omdat het halve dorp ook over haar heen mocht terwijl ze een relatie met hem had (het is maar een gokje hoor)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:43 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Waarom was ze een slet als ik vragen mag?
Tieft eens op met dat getrolquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Brerius het volgende:
Heb een relatie zonder dat gefriemel in bed![]()
![]()
Ben nog van de oude garde geen gefriemel voor het huwelijk![]()
Dit is geen onzin post meen het serieus
Ga maar lekker iets quoten van een jaar geleden of zoquote:
...óf, ze geniet er gewoon van om een gepassioneerde slet te zijn. En ik stel voor dat het actuele vriendje gewoon vaststelt of ze een slet is. Dat is de enige wier mening (naast haar eigen ~) relevant is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:43 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
als een meisje dat wilt is ze geen slet maar geniet ze gewoon van seks, is ze verliefd op je en is ze gepassioneerd.
Ik denk dat TS gewoon bedoelt dat de een veel meer gericht is op het uitdiepen van het concept sex dan de ander. Ofwel: de één neemt genoegen met wat meer standaard werk, en de ander is veel meer van het experimentele, met de wens het goede (geile) te behouden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef zx22 het volgende:
Ik denk dat TS ook een beetje doelde op; moeizame seks, waar het niet vanzelf gaat.
He Piere, dan ben jij toch ook een slet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef piere het volgende:
[..]
Ik gok omdat het halve dorp ook over haar heen mocht terwijl ze een relatie met hem had (het is maar een gokje hoor)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |