Een klik in bed is zeker wel belangrijk. Natuurlijk is seks niet het belangrijkste in een relatie, maar het telt mee. Als het niet goed gaat, zorgt dat voor een zekere spanning waardoor het ook emotioneel niet zo lekker gaat.
Een vriend van me wachtte met seks tot het huwelijk (zijn vrouw ook) en zij klikken niet in bed. Zij hebben andere wensen en ze praten er wel over, maar het klikt gewoon niet. Soms laat zij hem dingen doen die hij wel en vice versa, maar het hij voelt zich nooit echt bevredigd. Dit is voor hem erg moeilijk en maakt het hele huwelijk moeilijker om vol te houden, en daar doet hij echt zijn best voor. Maar dat weerhoudt hem er niet van regelmatig te fantaseren over seks met vrouwen die wel doen wat hij wenst. En dat is nou ook weer niet zo bevorderlijk voor een huwelijk

Ik word zelf altijd kriegen van mensen die wachten tot het huwelijk die zeggen dat iedereen maar met jan en alleman het bed in duikt. Waarom is het huwelijk zoveel beter om te beginnen met seks, dan een goede relatie? Dat je niet wacht tot het huwelijk betekent neit automatisch dat je ieder weekend weer een ander hebt. Je kan dan net zo goed wachten tot je een speciaal iemand gevonden hebt en je daaraan geven, en misschien trouw je daar later ook wel mee.
Ik ben zelf ook van mening dat het soms gewoon echt niet klikt (in bed). Dan kun je eraan werken wat je wilt, en het kan best beter worden, maar nooit helemaal geweldig. Net zoals dat je een vriend wel mee kunt slepen naar een romantische komedie, maar als hij er geen zak aan vindt zal het nooit het geweldige uitje worden dat je in gedachten had. Nou zeg ik niet dat je het maar moet opgeven, maar er moet wel over gepraat worden en aan gewerkt worden, en soms kom je er achter dat het gewoon niet werkt en is het misschien beter verder te zoeken.
Ik heb zelf trouwens ook een relatie gehad waar het in bed niet klikte. Naar mijn tips werd niet geluisterd, of verkeerd gereageerd en het was eigenlijk vooral wat hij fijn vond. Ik heb daar ook geen orgasmes bij gehad. Toch nog vier jaar volgehouden, en ook al was hij mijn eerste merkte ik wel dat het niet lekker zat. Het liep niet stuk op seks, maar het telde wel mee. Want zijn gedrag in bed was ook merkbaar op ander gebied. We hadden steeds minder seks en groeiden uit elkaar tot de aantrekking nagenoeg weg was.
Chocoladetaartjes.
Op
donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef
trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P