abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:29:47 #176
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_85451897
vind het natuurlijk niet meer ;(
was van vorig jaar, stond op de site van hetlaatstenieuws
punt was dat relaties waarbij er eerst seks was gem x aantal maanden duren
en dan seks na 1maand
na 2 maand
...enz
langste relaties ontstaan wanneer ze de eerste 6maand nog geen seks hebben.

er wordt zo veel gezegd :)
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:31:22 #177
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85451948
mijn langste relatie (4 jaar en 3 maanden) kwam tot stand uit een paar maandjes wipperij
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:35:23 #178
240566 Chuck.Norris
pi_85452068
het is trouwens iets dat ik niet kan
seks voor een relatie
ik word al heel zelden verliefd, en ik heb daar ook veel tijd voor nodig
de eerste weken van een relatie denk ik dan ook heel weinig aan seks, ik kan het gewoon niet als ik niet zeker ben van mn stuk :)

one night stand kan ik dus gewoonweg niet :'(
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_85452379
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef Chuck.Norris het volgende:
het is trouwens iets dat ik niet kan
seks voor een relatie
ik word al heel zelden verliefd, en ik heb daar ook veel tijd voor nodig
de eerste weken van een relatie denk ik dan ook heel weinig aan seks, ik kan het gewoon niet als ik niet zeker ben van mn stuk :)

one night stand kan ik dus gewoonweg niet :'(
Van welke planeet kom jij? :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:16:58 #180
240566 Chuck.Norris
pi_85453644
nja, ik weet wel hoe het komt
in het verleden eens heeeeel erg gebroken uit een 'relatie' gekomen
(zij was een grote slet trouwens, is ze nog steeds >:) )
en dat heeft mij super veel veranderd, ook gewoon sociaal gezien
en natuurlijk in slechte zin ;(

kutwijf dat het was/is :X
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:19:22 #181
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85453743
everybody hurts dawg
pi_85454556
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
nja, ik weet wel hoe het komt
in het verleden eens heeeeel erg gebroken uit een 'relatie' gekomen
(zij was een grote slet trouwens, is ze nog steeds >:) )
en dat heeft mij super veel veranderd, ook gewoon sociaal gezien
en natuurlijk in slechte zin ;(

kutwijf dat het was/is :X
Waarom was ze een slet als ik vragen mag?

Ik denk niet dat er een regel moet zijn voor wanneer de beste tijd is om met je nieuwe lover het bed in te duiken, dat is voor iedereen anders en die wetenschappelijke onderzoeken zeggen echt niks, bij sommige stelletjes duurt het een maand en andere hebben al na een week seks, als een meisje dat wilt is ze geen slet maar geniet ze gewoon van seks, is ze verliefd op je en is ze gepassioneerd. Je verpest het alleen voor jezelf om zo te denken.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:17:10 #183
27929 piere
doe mij maar bier
pi_85455723
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:43 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Waarom was ze een slet als ik vragen mag?

Ik gok omdat het halve dorp ook over haar heen mocht terwijl ze een relatie met hem had (het is maar een gokje hoor) :7
fok you ja!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:12:00 #184
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_85457608
wuut is dit Topik nog steeds open :o :o :o :o

Trouwens idereen die voor het huwelijk ligt te wiepen is een zondaar :( :( :(
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:36:03 #185
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_85458409
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Brerius het volgende:
Heb een relatie zonder dat gefriemel in bed :r :r

Ben nog van de oude garde geen gefriemel voor het huwelijk ^O^

Dit is geen onzin post meen het serieus
Tieft eens op met dat getrol
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:13:50 #186
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_85464488
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:36 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Tieft eens op met dat getrol
Ga maar lekker iets quoten van een jaar geleden of zo :') :') :') :') :') :')

Iedereen heeft zijn eigen kijk, dus laat mijn zo zijn zoals die is wil je :( :( :( :( :(
pi_85615268
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:43 schreef Sofia90 het volgende:

[..]
als een meisje dat wilt is ze geen slet maar geniet ze gewoon van seks, is ze verliefd op je en is ze gepassioneerd.
...óf, ze geniet er gewoon van om een gepassioneerde slet te zijn. En ik stel voor dat het actuele vriendje gewoon vaststelt of ze een slet is. Dat is de enige wier mening (naast haar eigen ~) relevant is.
(Moet ze natuurlijk wel vertellen dat ze als Koentunnel :o heeft gefungeerd, anders kan hij zich moeilijk een mening vormen.)
Als het ergens op zou moeten slaan, dan had het wel hamer geheten.
pi_85648258
Na het lezen van dit topic wil ik toch even mijn eigen ervaring delen, heb een relatie gehad van 2 jaar met een heel leuk meisje dat ik al jaren daarvoor kende. Er was altijd al een klik en ook seksuele aantrekkingskracht. Nu had zij last of in ieder geval moeite om te ontspannen, niet alleen tijdens seks maar eigenlijk altijd. Alsof ze altijd op haar hoede was en haar spieren altijd een lichte spanning hadden. (vluchtreflex houding, alle geluiden en bewegingen om je heen snel oppikken en je laten afleiden erdoor)

Dit betekende voor de seks dat ze niet 'gewoon', zoals ik eigenlijk altijd gewend was, zichzelf kon laten gaan, haar spieren waren nagenoeg altijd aangespannen waardoor ze erg strak was. Het enige nadeel hiervan was dat het snel pijn kon doen. Uiteraard hielp lang voorspel, glijmiddel, vertrouwen en tijd wel iets, wel ontwikkel je bepaalde rituelen die je gaat herhalen. Dit om de angst voor pijn bij haar weg te nemen, als we dit zus en zo doen ben ik het meest ontspannen etc.

Ik denk dat TS ook een beetje doelde op; moeizame seks, waar het niet vanzelf gaat. Uiteindelijk is de relatie over gegaan, maar niet op gronde van seks. Welliswaar verschilde deze van goed tot slecht - fysiek gesproken. Geestelijk kon de seks heel leuk zijn, ook omdat zij oprecht heel blij kon worden als ze zich wel goed kon ontspannen en eigenlijk 'normale' seks had. Kortom, het ligt soms wat lastiger.. Ook al kan het wel als verademing voelen als je niet teveel rekening moet houden met de ander!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:06:34 #189
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85650909
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef zx22 het volgende:
Ik denk dat TS ook een beetje doelde op; moeizame seks, waar het niet vanzelf gaat.
Ik denk dat TS gewoon bedoelt dat de een veel meer gericht is op het uitdiepen van het concept sex dan de ander. Ofwel: de één neemt genoegen met wat meer standaard werk, en de ander is veel meer van het experimentele, met de wens het goede (geile) te behouden.
pi_85652947
Een klik in bed is zeker wel belangrijk. Natuurlijk is seks niet het belangrijkste in een relatie, maar het telt mee. Als het niet goed gaat, zorgt dat voor een zekere spanning waardoor het ook emotioneel niet zo lekker gaat.

Een vriend van me wachtte met seks tot het huwelijk (zijn vrouw ook) en zij klikken niet in bed. Zij hebben andere wensen en ze praten er wel over, maar het klikt gewoon niet. Soms laat zij hem dingen doen die hij wel en vice versa, maar het hij voelt zich nooit echt bevredigd. Dit is voor hem erg moeilijk en maakt het hele huwelijk moeilijker om vol te houden, en daar doet hij echt zijn best voor. Maar dat weerhoudt hem er niet van regelmatig te fantaseren over seks met vrouwen die wel doen wat hij wenst. En dat is nou ook weer niet zo bevorderlijk voor een huwelijk :')

Ik word zelf altijd kriegen van mensen die wachten tot het huwelijk die zeggen dat iedereen maar met jan en alleman het bed in duikt. Waarom is het huwelijk zoveel beter om te beginnen met seks, dan een goede relatie? Dat je niet wacht tot het huwelijk betekent neit automatisch dat je ieder weekend weer een ander hebt. Je kan dan net zo goed wachten tot je een speciaal iemand gevonden hebt en je daaraan geven, en misschien trouw je daar later ook wel mee.

Ik ben zelf ook van mening dat het soms gewoon echt niet klikt (in bed). Dan kun je eraan werken wat je wilt, en het kan best beter worden, maar nooit helemaal geweldig. Net zoals dat je een vriend wel mee kunt slepen naar een romantische komedie, maar als hij er geen zak aan vindt zal het nooit het geweldige uitje worden dat je in gedachten had. Nou zeg ik niet dat je het maar moet opgeven, maar er moet wel over gepraat worden en aan gewerkt worden, en soms kom je er achter dat het gewoon niet werkt en is het misschien beter verder te zoeken.

Ik heb zelf trouwens ook een relatie gehad waar het in bed niet klikte. Naar mijn tips werd niet geluisterd, of verkeerd gereageerd en het was eigenlijk vooral wat hij fijn vond. Ik heb daar ook geen orgasmes bij gehad. Toch nog vier jaar volgehouden, en ook al was hij mijn eerste merkte ik wel dat het niet lekker zat. Het liep niet stuk op seks, maar het telde wel mee. Want zijn gedrag in bed was ook merkbaar op ander gebied. We hadden steeds minder seks en groeiden uit elkaar tot de aantrekking nagenoeg weg was.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_85724838
spam

[ Bericht 95% gewijzigd door HeatWave op 26-08-2010 12:20:49 ]
pi_85828116
Voor mij is seks iets waarmee je een bepaalde band met je partner krijgt. Het is niet het enige, maar als ik de klik mis op seksueel gebied is voor mij het gevoel snel weg.
pi_86013291
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef piere het volgende:

[..]

Ik gok omdat het halve dorp ook over haar heen mocht terwijl ze een relatie met hem had (het is maar een gokje hoor) :7
He Piere, dan ben jij toch ook een slet? :6

[ Bericht 0% gewijzigd door meer2009 op 03-09-2010 11:13:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')