3 jaar ouderder, ze is bijna jarigquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef FUFR het volgende:
en ze is 2 jaar ouderder en in Seatle geweest
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:51 schreef Inu het volgende:
[..]
3 jaar ouderder, ze is bijna jarig
Anders zou mn moeder wel heel snel kinderen uit kunnen poepen, aangezien mn broer nog tussen ons in zit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, net als fufr en real idd.
Ik niet nee. Maar ik ben dan ook een waardeloze loonslaaf.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Beweert joost nou dat een klant hem serieuzer neemt als hij met dat roesthok komt aanrijden dan dat hij met de trein zou gaan?!!
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:56 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen vrienden met inu
Jullie zijn allebei doofquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er dus net een wout achter mij reed.
Ik reed op de fiets, en ik wist dat ze achter mij reed, omdat ik haar de weg op had zien draaien, maar ik kon dus het geluid van de motor niet horen.
De man voor mij dus ook niet... en die fietste zo door rood. En werd dus staande gehouden.
die slet met iedereenquote:
he does aardig!quote:
lach maar, maar misschien ik wel doof...quote:
hij wilde je neuken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
lach maar, maar misschien ik wel doof...
en toch kon ik het kind gisteren 'neuken neuken' horen zeggen.
Terwijl dat kind in de veronderstelling was, dat ik hem niet kon horen.
Pubertje
FUFR, ik moet al zoveel opmerkingen inslikkenquote:
Wat denk je zelf?quote:
Schroom je niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
FUFR, ik moet al zoveel opmerkingen inslikken.
net of ie verder komt dan vingerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Schroom je niet.
Maar ongepaste opmerkingen over sex met kinderen kun je beter voor je houden. voor de rest boeit het niks wat jij zegt.
Waar is hij aan geopereerd?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet gvd nog een kado halen omdat iemand bedacht dat het leuk zou zijn om bij onze pas geopereerde buurtgenote thuis te vergaderen
haar 2 borsten zijn maandag geamputeerd. Het is niet dat ik schraal ben, maar ik heb liever iets meer tijd om iets leuks te bedenken.quote:
hier zijn veul lullige inkoppertjes op te bedenken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haar 2 borsten zijn maandag geamputeerd. Het is niet dat ik schraal ben, maar ik heb liever iets meer tijd om iets leuks te bedenken.
ja doe ik ook nog wel, maar iedereen neemt vanavond iets mee kennelijk. Maar ik heb een mandje van xenos, die ik met fruit vul. Lekker clichéquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier zijn veul lullige inkoppertjes op te bedenken...
maar ik niet begrijp: waarom moet je iets meenemen perse? het is een vergadering toch?
dan spreek je af dat je van het weekend nog ff op ziekenbezoek komt, heb je een paar dagen extra?
Dan is een fruitmand wel leuk ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haar 2 borsten zijn maandag geamputeerd. Het is niet dat ik schraal ben, maar ik heb liever iets meer tijd om iets leuks te bedenken.
bij mij??quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:43 schreef bleiblei het volgende:
Zegda dan. Kan diegene die het bedacht mooi wat halen. Of je gaat bij marie langs.
Hier nu ook...kwam een mooie donkere wolk aanrollen toen ie hier was ineens windkracht 6 en stortregenquote:
Zo denk ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wees gerust, er gaan geen meloenen in
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
FUFR, ik moet al zoveel opmerkingen inslikken.
komt door Dora, alles napratenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
Ik had buiten een vuilniszak liggen,en ik riep iets van ohnee die zak of tas.
En Eva staat nu voor het raam.
OHNEE DE TAS! DE TAS!
save them!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:58 schreef Dizer het volgende:
Er vliegen hier plantenbakken allover the place!
sorry, ik zal mijn penis van je auto halenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is een beaum op mijn auto geland.
althans, een halve.
Pics?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is een beaum op mijn auto geland.
althans, een halve.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry, ik zal mijn penis van je auto halen
| Forum Opties | |
|---|---|