Waar is hij aan geopereerd?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet gvd nog een kado halen omdat iemand bedacht dat het leuk zou zijn om bij onze pas geopereerde buurtgenote thuis te vergaderen
haar 2 borsten zijn maandag geamputeerd. Het is niet dat ik schraal ben, maar ik heb liever iets meer tijd om iets leuks te bedenken.quote:
hier zijn veul lullige inkoppertjes op te bedenken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haar 2 borsten zijn maandag geamputeerd. Het is niet dat ik schraal ben, maar ik heb liever iets meer tijd om iets leuks te bedenken.
ja doe ik ook nog wel, maar iedereen neemt vanavond iets mee kennelijk. Maar ik heb een mandje van xenos, die ik met fruit vul. Lekker clichéquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier zijn veul lullige inkoppertjes op te bedenken...
maar ik niet begrijp: waarom moet je iets meenemen perse? het is een vergadering toch?
dan spreek je af dat je van het weekend nog ff op ziekenbezoek komt, heb je een paar dagen extra?
Dan is een fruitmand wel leuk ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haar 2 borsten zijn maandag geamputeerd. Het is niet dat ik schraal ben, maar ik heb liever iets meer tijd om iets leuks te bedenken.
bij mij??quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:43 schreef bleiblei het volgende:
Zegda dan. Kan diegene die het bedacht mooi wat halen. Of je gaat bij marie langs.
Hier nu ook...kwam een mooie donkere wolk aanrollen toen ie hier was ineens windkracht 6 en stortregenquote:
Zo denk ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wees gerust, er gaan geen meloenen in
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
FUFR, ik moet al zoveel opmerkingen inslikken.
komt door Dora, alles napratenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
Ik had buiten een vuilniszak liggen,en ik riep iets van ohnee die zak of tas.
En Eva staat nu voor het raam.
OHNEE DE TAS! DE TAS!
save them!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:58 schreef Dizer het volgende:
Er vliegen hier plantenbakken allover the place!
sorry, ik zal mijn penis van je auto halenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is een beaum op mijn auto geland.
althans, een halve.
Pics?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is een beaum op mijn auto geland.
althans, een halve.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry, ik zal mijn penis van je auto halen
| Forum Opties | |
|---|---|