Volgens mij is het nog steeds tussen 12 en 16 het warms van de dag en in gelderland loopt het al op richting de 30 graden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vertrouw het niet, de temperaturen zijn 5 graden te laag en het waait veel te hard. Het zou best eens wat tegen kunnen vallen.
Niet volgens het KNMIquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
Hier in Brabant ( noordoost ) is het toch echt 30 graden..
Ja oke het is nu 29 graden om 13.15quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet volgens het KNMI
http://www.knmi.nl/actueel/images/tempgmt.png
Maar afwachten verder, maar ik ben er nog niet echt heel gerust op dat het goed gaat komen.![]()
Het oosten heeft het warm genoeg:quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
Volkel 27.7quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
Ja ben benieuwd wat er in Maastricht gaat gebeuren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet 't nog zien... (zit in Maastricht)
genoeg wind johquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef Ventus het volgende:
Benieuwd of we aan de kust nog iets mee krijgen van het weer wat zich nu in Frankrijk opbouwt.
Vanavond was het plan om te gaan zweefvliegen, denk dat ik de boel ga cancellen, geen risico's nemen met passagiers die meevliegen...
Dat beeld is niet echt betrouwbaar, de datum en tijd staat op:quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef -CRASH- het volgende:
Gent (webcam) begint ookal wat bewolkter te worden.....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Haraldvdl het volgende:
Ik zag net het andere topic Woensdag 14 juli.. herhaling van zetten? een leuk plaatje.
Er ontwikkelt zich een MCS
[ afbeelding ]
quote:Oefenduel Ajax
Het oefenduel tussen Ajax en amateurclub FC Horst in Ermelo gaat woensdagavond in verband met het verwachte noodweer niet door.
De Amsterdammers hebben de tegenstander verzocht het duel uit te stellen in verband met het verwachte noodweer. De wedstrijd wordt nu donderdagavond om 19.30 uur gespeeld.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Faalhaas sloeg denk ik op de Nederlandse chaser, hoe vaak is er hier weer waardig om te chasen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |