Ik gok deze keer van nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
En dan is het zover en vallen er drie druppels
het gedonderquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Crystal86 het volgende:
nou zal wel niks worden met m'n plannen dan vandaag![]()
Maar vooralsnog geen wolkje aan de lucht hier in midden-Limburg
Omdat de meeste stormchasers zo'n amateurs zijn ( lees in de VS ) dat het juist levensgevaarlijk is. Vaak hebben dat soort lui juist geen respect voor tornado's en zijn ze gewoon zo achterlijk om met een normale wagen erin te rijden. ( zie youtube filmpjes, tevens eigen ervaringen met mensen ). Faalhaas is natuurlijk niet iederen bedoelt trouwensquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef eymey het volgende:
Wat is er eigenlijk "faalhaas" aan storm chasen?
Dat is nou juist 1 van de weinige dingen in de categorie "dat wil ik eens in m'n leven nog doen" die ik kan bedenken. Maar dan wel in de VS.
Ik gok ook van niet, maar het zou wel mooi zijnquote:
Ik zie het nog wel gebeuren. maar ach dan hebben we iig ons spannende ochtendje gehad hier op het FOK forumquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok ook van niet, maar het zou wel mooi zijn
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren. maar ach dan hebben we iig ons spannende ochtendje gehad hier op het FOK forum
Oops.... Zonder doplerberichten op een laptop in de auto zitten en dan een tornado on the loose is niet grappig idd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff ik heb een paar dingen meegemaakt dat ik 12 kleuren scheet in mijn wagen en dat was niet eens chases, maar gechased worden door die cellen
5 mijl van me vandaan een tornado gehad. Ik kon iets zien qua vage onweerswolken, maar 100% was ik niet. Huizen werden gewoon weggeblazen dus ik heb er zeker respect voor gekregen. Tevens zitten in die supercellen zoveel energie. Dat is gewoon niet te omschrijven, qua onweer. Soms wel urenlang aan 1 stuk door, echt niet te geloven.
Tornado sirene is ook machtig trouwens
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef Symphonic het volgende:
Hier in NH begint de wind wel aan te trekken.
Ik zit helemaal het verkeerd te zeggen, de wind komt uit het Z-O zodat het weer naar het Oosten gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat betekent dat de wind uit het noordoosten komt?Dus dan wordt het oosten overgeslagen?
Ach ik reed in een zware onweersbui met alleen een texaanse radio zender aan die tornado warnings gaf. Kon alleen niet vinden waar het was dus heb ik lopen vlammen op de snelweg ( 170 ), waar maar 110 mocht rijden. Ondertussen lagen er auto's in de greppel dus scheet ik hem echt. Bleek het later dat de tornado 100km zuid van me zatquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oops.... Zonder doplerberichten op een laptop in de auto zitten en dan een tornado on the loose is niet grappig idd.![]()
Kan me voorstellen dat het heftig is om te zien.
De wind komt uit ZW tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal het verkeerd te zeggen, de wind komt uit het Z-O zodat het weer naar het Oosten gaat
Nee, de wind is Z-W en daarom gaat het N-O.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal het verkeerd te zeggen, de wind komt uit het Z-O zodat het weer naar het Oosten gaat
Haha, wel spannend, hoe kwamen die auto's in de greppel dan? Dronken Texanen onderweg terug van een rodeo of zo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach ik reed in een zware onweersbui met alleen een texaanse radio zender aan die tornado warnings gaf. Kon alleen niet vinden waar het was dus heb ik lopen vlammen op de snelweg ( 170 ), waar maar 110 mocht rijden. Ondertussen lagen er auto's in de greppel dus scheet ik hem echt. Bleek het later dat de tornado 100km zuid van me zat![]()
![]()
, maar dat kon ik dus niet weten
Ja en straks schreeuwt je buurman '' Heb je er ook saus bjj!''quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bbqworstje en slaatje![]()
Uitstekend met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |