Nee daar heb jij gelijk in.. hun houden van die muziek en het is hun feest(je)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:16 schreef Leandra het volgende:
Daar ging het me niet om, maar als zij die hoempapa muziek leuk vinden, dan vind ik er wel wat voor te zeggen dat ze ook zo'n hoempapa zanger uitgenodigd hebben, en niet Marco omdat "men" dan onder de indruk is dat Marco optreedt op hun huwelijk.
Plus dat Marco ook nog probleemloos in het Italiaans zou kunnen zingen.... ook leuk voor de gasten uit het thuisland.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
Overigens verdenk ik Yolanthe er wel van het type te zijn dat haar "voorkeuren" simpelweg aanpast aan die van haar partner, dat dan wel weer
Nou, ik ben ook Nederlandse, maar om nou te zeggen dat ik van Nederlandse muziek hou.... Neuhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat weet ik zonet niet wat jij zegt..Zal Yolanthe niet van Spaanse muziek houdenOmdat ze half spaanse is
ik houdt van deze muziek ze zijn Nederlanders maar zingen Engels.Zie mijn UIquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef Leandra het volgende:
Nou, ik ben ook Nederlandse, maar om nou te zeggen dat ik van Nederlandse muziek hou.... Neuh
Ik hoorde Yo of iets in d'r interview (d'r zussen) nog miepen over dat Wesley zoveel hipperdehipper was dan Jan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:06 schreef Helly het volgende:
Maar dat Wesley in de Koos (en dus ook Michael) doelgroep valt is geen verrassing toch?
Ik weet dat ze vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat weet ik zonet niet wat jij zegt..Zal Yolanthe niet van Spaanse muziek houdenOmdat ze half spaanse is
Ja d'r dochter gaat trouwen met de sportiefste en rijkste van het Sprookjesbos, do'h.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:10 schreef Vivi het volgende:
Die moeder van Yo is wel erg hysterisch..
Ja maar hoe dichterbij hoe spannender he, het besef begint te komen!quote:
Ja, en nu "echt" want voor de kerk.... wat juridisch natuurlijk geen bal uitmaakt want daar geldt alleen wettelijk maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja d'r dochter gaat trouwen met de sportiefste en rijkste van het Sprookjesbos, do'h..
Toen was hij nog niet katholiek toen hij ging scheiden..Daarom zou het geen probleem leveren dat ie voor de kerk trouwt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef Leandra het volgende:
Oh? De Katholieke kerk doet niet meer moeilijk over een echtscheiding, of doen ze alleen maar niet moeilijk omdat die echtscheiding was van voordat hij Katholiek werd?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Wesley was protestant en is inmiddels katholiek geworden..
Waarom klik ik hier nou op met m'n stomme kop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |