Haha loopt bijna over in die wenkbrauw!quote:

Ze zouden je staan! Vooral om je nek aan een hoge boom.quote:

Maar eigenlijk wil je daar zelf hangen, je durft het alleen niet te zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ze zouden je staan! Vooral om je nek aan een hoge boom.
Xenofobe alleshaters doen het leuk in een metershoge berk.

Toscane.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef bloodymary het volgende:
In welk dorpje trouwens ze eigenljik?

Flink dorp!quote:

Nou, ik had al gezien dat hij klein was, maar nu ik weet dat het slechts 1.70 is kan ik ook niet anders concluderen dan dat het idd raar klein is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:44 schreef erik666 het volgende:
[..]
Wesley is volgens mij 1.70 dat is klein maar toch niet raar klein, maar iedereen maakt grappen over zijn lengte, snap ik niet. Denk dat Yolanthe ook 1.70 , als zij nou 1.85 was geweest dan was het weer een ander verhaal geweest.

Bron: Televaag.quote:Bruiloft Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder kampt met hittegolf van onze redactie
AMSTERDAM - De bruiloft van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zal vandaag voor de nodige opvliegers zorgen.
Italië heeft te kampen met een fikse hittegolf, waardoor het nu al rond de 43 graden is in Toscane. Volgens een bruiloftgast kan je op de stenen op de binnenplaats van Castel Monastero, waar iedereen verblijft, eitjes bakken...
Yolanthe en Wesley hebben daarom de nodige voorzorgsmaatregelen genomen, dus er staat de hele dag een medisch team paraat met een Italiaanse en een Nederlandse arts, die meteen kunnen ingrijpen als er iemand wordt bevangen door de hitte.

quote:Sylvie feliciteert bruidspaar Door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
Vandaag, in het zinderende Toscane, geeft Wesley Sneijder zijn jawoord aan zijn lieve bruid Yolanthe Cabau van Kasbergen. Sylvie van der Vaart (32) feliciteert het droomstel alvast.
„Ze zijn een match made in heaven”, zegt Sylvie van der Vaart die, nadat zij met Rafael bij het huwelijk van John Heitinga met Charlotte in Ibiza was, nu net als meer Oranje-voetbalechtparen in Toscane is neergestreken. „Beiden zijn in staat om zich te focussen op een doel, ze hebben dezelfde tomeloze energie en nog belangrijker: dezelfde humor.”
Rafael en Wesley kennen elkaar al vanaf hun eerste stappen op het voetbalveld. Als jonge jochies bij de jongste jeugd van Ajax dribbelden ze samen en werden als broers. Ze sms’en of bellen elkaar zowat elke dag. Ook als wij in Madrid zitten en zij in Milaan. Ze steunen elkaar door dik en dun. Raf en ik zijn dolblij om Yo en Wes zo gelukkig te zien. Het zijn alle twee temperamentvolle mensen met een groot rechtvaardigheidsgevoel. De liefde en de passie spatten eraf.”
De tip die Sylvie heeft voor Yolanthe is zich vooral niet druk maken over wat er soms als voetbalvrouw allemaal over je wordt gezegd. „Ik heb er jaren over gedaan om dat te leren. Soms kunnen de kritiek en de aandacht die je krijgt overweldigend zijn. Zelfs als Rafael een kans miste of geblesseerd raakte, wezen sommige mensen naar mij. Dat gaf stress. Ik laat het nu van me afglijden. Onze liefde overwint alles. Dat geldt voor Yo en Wesley ook.”
quote:vr 16 jul 2010, 20:37
In een koets getrokken door zes paarden wordt Yolanthe van het hotel naar het Italiaanse kerkje gebracht. Haar broer Xavier zal haar vervolgens aan zijn arm de kerk binnenleiden waarna hij haar weggeeft aan bruidegom Wesley Sneijder. Rond vier uur zal het stel getrouwd worden door een Milanese priester.
Gisterenavond genoten de twee met vrienden en familie van een uitgebreid diner in Castel Monastero in Toscane.
quote:za 17 jul 2010, 09:48
Bruiloft Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder kampt met hittegolf van onze redactie
AMSTERDAM - De bruiloft van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zal vandaag voor de nodige opvliegers zorgen.
Italië heeft te kampen met een fikse hittegolf, waardoor het nu al rond de 43 graden is in Toscane. Volgens een bruiloftgast kan je op de stenen op de binnenplaats van Castel Monastero, waar iedereen verblijft, eitjes bakken...
Yolanthe en Wesley hebben daarom de nodige voorzorgsmaatregelen genomen, dus er staat de hele dag een medisch team paraat met een Italiaanse en een Nederlandse arts, die meteen kunnen ingrijpen als er iemand wordt bevangen door de hitte.

Ja, Haar vriend is een achterneef van Wesley. Ze verheugde zich enorm.quote:

Gaaf zeg dan hoor jij wel van je dochter hoe de bruiloft wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ja, Haar vriend is een achterneef van Wesley.

Het lijkt me toch wel apart om zoiets mee te maken. Ik hou jullie wel op de hoogte.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaaf zeg dan hoor jij wel van je dochter hoe de bruiloft was

Ja lief van jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:28 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt me toch wel apart om zoiets mee te maken. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Nee dat was in Bracciano, vlak bij Rome.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:27 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders......... dat kasteel waar ze trouwen, dat is toch niet hetzelfde kasteel waar Tom Cruise en Katie Holmes getrouwd zijn??

Dat zag ik gisteren bij shownieuws ..mooi locatie.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:27 schreef bloodymary het volgende:
Ah, da's een vijfsterrenkasteelhotel tussen Siena en Arezzo. Leuke locatie!

Ah okay, thnx.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee dat was in Bracciano, vlak bij Rome.

Als jij met een hele dikke portemonnee aan komt zetten, dan is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:32 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang zou je nodig hebben om zoiets voor te bereiden eigenlijk??
Lukt dat echt in een half jaartje?? Of heb je dan al kans dat je moet schipperen qua locatie en muziek?

Ik kan me niet voorstellen dat ze persé dat kasteel wilde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:47 schreef Leandra het volgende:
Ah, dus het hoefde niet Castel Monstreus te zijn, maar dat was gewoon beschikbaar op het moment dat ze het nodig hadden....
En ja, uiteraard scheelt een dikke portemonnee nogal, maar ik vroeg me even af hoe "makkelijk" zoiets in een paar maanden te regelen is.

Nee joh ze trouwen pas om 16.00uurquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:45 schreef controlaltdelete het volgende:
is er al een foto van het koninklijk koppel vrijgegeven?

Bij een beetje bruiloft mogen die toch niet ontbreken! Ik zou ze ook uitnodigen, lijkt me ontzettend leuk, twee onbekenden die over 5 jaar met hun telelens voor je raam staan als je gaat scheiden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:02 schreef Lovechild het volgende:
Evert Santegoeds én Wilma Nanniga op je bruiloft. Wát een feest

Ik heb eigenlijk niet echt de illusie dat ze dat zelf allemaal regelen hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze persé dat kasteel wilde.
het is maar een aanname die ik doe.
Wij hebben onze simpele, maar voor ons grote, bruiloft ook in een paar maanden geregeld.

.
.

Ros is de weddingplanner. Die heeft het neem ik aan allemaal geregeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:49 schreef Vivi het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt de illusie dat ze dat zelf allemaal regelen hoor.

Datzelfde vogeltje weet dat wel zeker. Die 2 zijn stapel op elkaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef Vivi het volgende:
Ik vind ze ook leuk! En dat gezanik over dat Yolanthe niet op Wesley zou vallen als ie geen voetballer was...nee, d'oh, dan was ie Wesley dus ook niet. Net als dat hij niet op haar zou vallen als ze lelijk was. Je valt op het hele pakket imo.
Ik geloof echt wel dat ze gek op elkaar zijn.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ros is de weddingplanner. Die heeft het neem ik aan allemaal geregeld.
Een vogeltje fluisterde mij gisteren in dat Ramona niet wilde dat Jessey naar de bruiloft ging, puur en alleen om dwars te liggen. Zo flauw.
 Dat soort wijven
 Dat soort wijven  . Is ie er nu wel bij uiteindelijk?
. Is ie er nu wel bij uiteindelijk? 
  .
.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof echt wel dat ze gek op elkaar zijn.
 Als je daar Wesley in het plaatje zet is het exact de Yo van nu
 Als je daar Wesley in het plaatje zet is het exact de Yo van nu 

Precies, niet te geloven om dat kind de dupe te laten worden. Het is wel zijn vader.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:03 schreef Vivi het volgende:
[quote]Dat soort wijven
. Is ie er nu wel bij uiteindelijk?
Dat kon ook niet missen.quote:En dat van Ros wist ik uiteraard
.

Het valt me nu ineens op dat Jan zijn hoofd op al die foto's probeert af te wenden! Op de laatste draait Yo het dan maar even de goede kant opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Alleen zie ik het verschil niet met hoe gek ze nu op hem is als hoe gek ze toen op Jan was, iedereen sprak toen ook over een bruiloft en de kusjes vlogen ook in elk interview in het rond, om de nek hangen etc:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar straalde ze net zoveel vreugde uitAls je daar Wesley in het plaatje zet is het exact de Yo van nu
Ik heb toen maar 1 aflevering gezien van die soap van Jan en als je zag hoe ze elkaar om de nek vlogen toen Yo als verrassing naar Spanje (dacht ik) ging, precies zo happy als ze nu met Wesley is.

Ik heb dan ook de indruk dat dat een gevalletje 'he's just not that into you' was. Het was toch ook Jan die stil wilde houden dat het uit was, waardoor zij alle shit over zich heen kreeg? Zij was volgens mij echt veel gekker op hem dan hij op haar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Alleen zie ik het verschil niet met hoe gek ze nu op hem is als hoe gek ze toen op Jan was, iedereen sprak toen ook over een bruiloft en de kusjes vlogen ook in elk interview in het rond, om de nek hangen etc:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar straalde ze net zoveel vreugde uitAls je daar Wesley in het plaatje zet is het exact de Yo van nu
Ik heb toen maar 1 aflevering gezien van die soap van Jan en als je zag hoe ze elkaar om de nek vlogen toen Yo als verrassing naar Spanje (dacht ik) ging, precies zo happy als ze nu met Wesley is.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:20 schreef dalaiblama het volgende:
die Jan leek inderdaad met zijn paling bij de oester van een ander te zitten.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de indruk dat dat een gevalletje 'he's just not that into you' was. Het was toch ook Jan die stil wilde houden dat het uit was, waardoor zij alle shit over zich heen kreeg? Zij was volgens mij echt veel gekker op hem dan hij op haar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |