abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:28:48 #176
45621 Suzanna
Mama van...
pi_84348985
Oh ja, nog iets grappigs... (ik kon mijn lachen niet inhouden)
Vanochtend kwam ik Julia's kamer binnen. Het rook nogal naar urine, dus ik keek even goed rond wat er aan de hand was. Had ze álle luiers uit de luier-emmer gehaald, en er netjes ingeplast. Hoezo zindelijk... (maar toch wel erg vies .... )
En ik vond het wel heel erg inventief. Geen potje op de kamer, te ver lopen naar de wc? dan mik je toch gewoon de luiers uit de emmer en plas je erin. Probleem opgelost.
pi_84349009
lol slimpie
Fake it till you make it...
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:33:06 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84351362
Slimme meid! en gave pleister.
pi_84353137
Wat een slimme meid die Julia!!
En die pleister went vast snel, dat hoor ik tenminste van anderen.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:43:41 #180
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84354148
Julia, wat een stoer ooglapje!
Die hadden ze in "mijn tijd" nog niet, ik moest het doen met een vleeskleurige
Er zaten wel van die wrijfplaatjes bij, maar die waren zo suf... Soms probeerde ik er met viltstift dan nog wat leuks van te maken.

Dat zindelijk worden schiet hier ook niet zo op, zeker als we van huis zijn gaat het vaak altijd meestal fout. Maar we gaan door, ooit zal hij toch wel door gaan krijgen hoe het moet. Toch???
Ik weet niet zo goed of het nou onmacht of onwil is, gisteravond was hij bijvoorbeeld met blote billen in de tuin aan het spelen. Het potje stond er ook. En hij plast ineens, zomaar op nog geen halve meter van het potje op de grond
Maar een luier wil hij vaak ook niet om. Dus krijgen we weer een driftbui omdat hij een luier aan moet als we bijvoorbeeld naar de winkel gaan en hij voordat we weggaan niet op het potje of de wc wil. Hem dan geen luier aantrekken en gewoon weggaan loopt telkens weer uit op een ongelukje, niet handig en frustrerend bovendien.
Lastig hoor....
.... met gevoel voor drama....
pi_84354254
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Kersjes het volgende:
Julia, wat een stoer ooglapje!
Die hadden ze in "mijn tijd" nog niet, ik moest het doen met een vleeskleurige
Er zaten wel van die wrijfplaatjes bij, maar die waren zo suf... Soms probeerde ik er met viltstift dan nog wat leuks van te maken.

Dat zindelijk worden schiet hier ook niet zo op, zeker als we van huis zijn gaat het vaak altijd meestal fout. Maar we gaan door, ooit zal hij toch wel door gaan krijgen hoe het moet. Toch???
Ik weet niet zo goed of het nou onmacht of onwil is, gisteravond was hij bijvoorbeeld met blote billen in de tuin aan het spelen. Het potje stond er ook. En hij plast ineens, zomaar op nog geen halve meter van het potje op de grond
Maar een luier wil hij vaak ook niet om. Dus krijgen we weer een driftbui omdat hij een luier aan moet als we bijvoorbeeld naar de winkel gaan en hij voordat we weggaan niet op het potje of de wc wil. Hem dan geen luier aantrekken en gewoon weggaan loopt telkens weer uit op een ongelukje, niet handig en frustrerend bovendien.
Lastig hoor....
Oh hier ongeveer hetzelfde hoor... Jen vindt het wel heel erg als ze op de grond heeft geplast, amar het gaat echt nog te vaak mis om haar zonder luier te laten lopen in huis. Zeg maar, elk plasje eindigt op mn vloer en dan heb ik een huilend kind..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:52:43 #182
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84354506
Oh, hier gaat het thuis vaak juist wel goed
Maar ik moet hem wel in de gaten houden. Als hij gaat wiebelen of friemelen dan moet ik hem er soms wel aan herinneren om op het potje te gaan. Of op de wc, hij heeft van de week een nieuw opstapje gekregen waardoor hij er beter bij kan.
pi_84354575
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Kersjes het volgende:
Oh, hier gaat het thuis vaak juist wel goed
Maar ik moet hem wel in de gaten houden. Als hij gaat wiebelen of friemelen dan moet ik hem er soms wel aan herinneren om op het potje te gaan. Of op de wc, hij heeft van de week een nieuw opstapje gekregen waardoor hij er beter bij kan.
Ik heb de potjes de deur uitgedaan... Ze wilt alleen op het toilet, en alles zelluf doen..

Nou ja.. Ik heb straks mooi wat meer tijd voor haar..
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:37:32 #184
45621 Suzanna
Mama van...
pi_84356327
Kersjes, hij komt zelfs in regenboogkleuren, met hartjes, met glitters, etc. maar wij hebben een doosje met drie soorten. Mag ze zelf kiezen welke ze wil, gelukkig maakt dat het wel iets aantrekkelijker.
En het feit dat haar zusjes vragen of ze óók zo'n pleister mogen (nou nee, dat was voor het goede doel, één keer ) maakt het natuurlijk ook wel leuk.

Lastig dat zindelijk worden he. Julia is nu helemaal zindelijk (zelfs 'snachts) meestal, soms een klein ongelukje maar dan is ze ook echt heel verdrietig. Maar haar oudere zus Emma is nog steeds niet helemaal zindelijk...
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:10:05 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84357587
Luxe hoor, bij elke outfit een matching ooglapje

Hoe oud is Emma? En hoe vindt ze het dat haar jongere zusje het "beter" doet?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:19:21 #186
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_84391059
Met welke leeftijd "horen" kinderen zindelijk te zijn? De oudste (jongen) is vorige maand 4 geworden, is overdag zindelijk maar heeft elke ochtend nog een bomvolle pamper ondanks dat we hem voor het slapen gaan nog laten plassen.

Mijn dochter van 2 jaar, 2 maanden, is sinds een maand op de grote boodschap na dag en nacht zindelijk.

Moeten we actiever aan de gang met de oudste om hem 's nachts zindelijk te krijgen, of kan het gezien zijn leeftijd nog? Hoe moeten we dit eventueel aanpakken?
pi_84394089
Coelho, meestal zijn ze rond de 4 jaar als ze naar school gaan zindelijk maar of er een leeftijd is dat het moet?! Geen idee!

Shenaya is zoooo vervelend.. Die warmte is ook niet leuk natuurlijk.. niet eten.. niet drinken.. niet slapen.. niet spelen.. niet kusje.. IK BEN 2 EN ZEG NEE grrr
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:50:19 #188
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_84394377
's Nachts kunnen kinderen soms best lang nog niet zindelijk zijn. Met 6 jaar 's nachts nog plassen is niet ongewoon. Maar wanneer ze ook 's nachts zindelijk 'moeten' zijn weet ik eigenlijk niet (bij mijn kinderen -voor zover zindelijk- ging het 's nachts en overdag tegelijk).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_84395564
Nacht zindelijkheid kan wel wat langer duren. Net was grijs zegt, 6 jaar is niet ongewoon. Hun hersens moeten zich aanleren wakker te worden als de blaas vol is, maar ook om minder urine aan te maken tijdens de nachten.

Hier een net niet fit jochie.. Af en toe klagen over buikpijn, liespijn, beenpijn, ook een beetje verhoging/lichte koorts. Beetje algehele malaise.. Maar hij speelt nog wel vrolijk en heeft met papa zijn verjaardagscadeau uitzocht in de winkel. Dus het zal wel loslopen..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:44:18 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84405815
Jen heeft net zelluf schoenen uitgezocht in de winkel. Ze zit toch al in 24. Grote voeten heeft ze! Ze zijn nog een beetje ruim, maar ze heeft nu geen sokken aan.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:49:19 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84408076
Ik heb hier al zeker 4-5 maanden schoenen staan in maatje 24 zo van 'die zijn leuk en dan staan ze er maar alvast' maar erin passen ho maar! Nou ja, zijn ze leuk voor in het najaar.
pi_84408253
BE als je pech hebt duurt dag nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang

Pepijn draagt al vanaf mei 2009 schoenmaat 22
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:57:03 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84408320
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef p_iglet het volgende:
BE als je pech hebt duurt dag nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang

Pepijn draagt al vanaf mei 2009 schoenmaat 22
Maar ja, dat is natuurlijk wel een speciaal gevalletje toch?

En anders kan hij ze volgend voorjaar aan ofzo.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:53:41 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84412898
Nou ze had ook nog 23 aan gekunt, maar dan had ze ze alleen nog van de zomer kunnen dragen en daar waren ze iets te duur voor. Uiteraard heeft mevrouw weer leli kellies.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:02:34 #195
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_84413260
Lotte heeft van Lelli kelly maat 25, en van een ander bekend merk maat 27? beetje raar maar het kon volgens de verkoopster
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:05:13 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84413348
Ik zag hele gave laarzen van leli kelly, maar die waren alleen in maat 25 en ik heb al zoveel spul voor over een tijdje.
pi_84414585
Vanmiddag nog maar eens Mirte haar voetjes laten opmeten, toch maat 25... de oude waren echt te klein, dus leve de uitverkoop, we hebben nieuwe stappers gekocht. Er was niet zoveel keus meer, maar er was ook maar 1 paar wat echt goed zat, dus dat was makkelijk. Ze wilde ze gelijk aanhouden, dat was vorige keren echt niet zo... dus ik denk dat we er goed aan hebben gedaan.
Ik stond van de week nog met schetige regenlaarsjes in mijn hand, ik denk dat we die maar eens op het verlanglijstje gaan zetten ;).
Fake it till you make it...
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:10:46 #198
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84419209
We hebben een soort zindelijkheidssituatie hier. Madam is doodsbenauwd voor haar eigen plas en poep.
Ze durft niets te doen, als ze het heeft gedaan wil ze verschoond worden met haar ogen dicht want stel je voor dat ze het ziet! Op de pot durft ze niet maar in de luier ook niet. De wc is wel grappig maar alleen om er een boekje te lezen.
Ze houdt haar plas zo lang op tot het echt niet meer kan en dan begint het jammeren en rondjes rennen. Tot ze daarna bij mij op schoot kruipt, de hele boel laat lopen en de luier het vervolgens niet bijhoudt -O-
Halp :{
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:16:58 #199
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_84421981
Wat een kleine voetjes allemaal! Of mijn oudste 2 hebben gewoon hele grote voeten... Marlien heeft nu maat 23 en dat was de maat waarbij de oudste 2 begonnen te lopen (die hadden die maat dus al een jaar eerder dan Marlien!) Ik denk dus steeds dat Marlien kleine voeten heeft, maar dat valt hard mee als ik jullie berichten zo lees.

De_Taartjesfee, wat sneu dat ze zo panisch is. Hopelijk is het een (hele korte) fase en gaat het snel over, ik zou zo niet weten wat je zou kunnen doen...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:28:18 #200
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84422459
TF, mss het aloude stickervelmuit de kast halen? Of haar met wat lekkers op de pot zetten? Of eens laten checken op een blaasontsteking?

Lelli Kelly's hebben vanochtend mijn inner viswijf aangesproken. Anna zag ze staan, trok twee linker pasmodellen aan, wilde ze niet meer uit, moest dat van
Mij wel, ging toen haar eigen schoenen even weggooien omdat ze kapot waren. Hell No!!! Nou. En toen dus krijsen en gillen en drama all over. Gevolg: ze heeft de rest van de boodschappen in de boogaard op blote voeten gedaan...
Wat een ellende weer zeg...

Oh en voor de statistieken: anna heeftt 25 en Morris mt 22/23
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')