Yppy, wat wordt ze groot dan!
Mirte loopt wel eens in haar blote billen, maar vaak wil ze zelf dan wel een zwembroekje of onderbroekje aan. In de tuin en in huis vind ik het prima als ze dat zelf wil.
Overigens lijkt ze echt weinig interesse te hebben voor het zindelijkheidsgebeuren.
Maar als ik de luier af laat is ze zo een hele tijd droog en dan komt ze vragen om een luier of het gaat eens mis. Het lijkt wel of ze af en toe wat drupt zeg maar, want dan is het onderbroekje niet meer helemaal droog, maar misschien dat ze het dan weer ophoudt ofzo, ik heb geen idee.
Vanmorgen waren we naar het winkelcentrum hier in de wijk gelopen, had ze gepoept en toen heb ik de luier maar afgedaan. Netjes droog gebleven.
We hadden de pot versierd met stickers, maar die heeft ze er allemaal weer afgepulkt en op zichzelf geplakt en vervolgens lagen ze op het terras

. En nu wil ze weer nieuwe plakken... en dan vast weer eraf pulken.
Ik weet niet zo goed of ik het potje nou moet promoten of het maar beter op zn beloop kan laten. Ze moeten eraan toe zijn natuurlijk en ik wil er ook geen strijd van maken, maar ik zou het niet erg vinden als ze van de luiers af zou willen