abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:04:17 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84309260
Oh ik wilde dat Jen kon logeren... Maar die zet echt de boel op stelten... Gister was ze heel boos dat ze niet bij oma mocht slapen... Maar het kan echt niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84309912
Waarom kan het niet dan?
pi_84310360
Karin, wat fijn dat Meike het nu zo goed naar haar zin heeft zeg!
Fake it till you make it...
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:31:53 #154
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84312574
Karin wat ontzettend fijn om te lezen dat de gemaakte keuze dus echt de juiste voor Meike was/is
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:32:43 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84312616
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Waarom kan het niet dan?
Omdat ze de boel op stelten zet 's nachts.
pi_84313279
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:
Omdat ze de boel op stelten zet 's nachts.
Ja oke, dat lijkt me idd wel lastig dan.
Pff lijkt me wel "onhandig"als je dr nooit ergens kan laten slapen! Hier gaat het ook niet overal hoor. Maar bij 1 van de 3 oma's voelt ze zich helemaal thuis en daar slaapt ze prima. Dus dat is dan ook ons vaste logeer adres waar we toch best regelmatig gebruik van maken.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:49:19 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84313392
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ja oke, dat lijkt me idd wel lastig dan.
Pff lijkt me wel "onhandig"als je dr nooit ergens kan laten slapen! Hier gaat het ook niet overal hoor. Maar bij 1 van de 3 oma's voelt ze zich helemaal thuis en daar slaapt ze prima. Dus dat is dan ook ons vaste logeer adres waar we toch best regelmatig gebruik van maken.
tis gewoon niet anders...
pi_84316203
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat ontzettend fijn om te lezen dat de gemaakte keuze dus echt de juiste voor Meike was/is
Ben dr zelf ook heel blij mee!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84318773
Tico, dat is wel jammer. Oma wil het ook niet, of is het meer voor jezelf?
Mijn schoonmoeder zou het wel prima vinden, zeker als het kindje ook graag wil, wat gezelligheid voor een nachtje. Mijn moeder heeft duidelijk gezegd dat ze niet wil oppassen 's nachts voor ze fatsoenlijk doorslapen.

Bla, Chris had gisterochtend en maandagochtend wel wat buikpijn. Maar dat was ook wel snel weer over, even 15 minuten masseren en klaar. En de rest van de dag vrolijk. Dus om hem daar nou voor thuis te laten..
pi_84319377
Nee inderdaad, als het dan weer over is zou ik hem ook niet thuishouden.

Ik heb Dana vanmiddag eerder van het KDV gehaald omdat ze belde dat ze de hele dag alleen maar wou slapen en pas 1,5 wakker was geweest. Nu thuis is ze gelukkig heel vrolijk en wakker...
Ook niet zo gek dat ze na die gebroken nachten gewoon heel moe is, arm ding
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:35:14 #161
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_84319723
Ticootje, heb je het al een keer geprobeerd dan?
Mijn zoontje wordt thuis 's nachts regelmatig wakker, maar bij opa en oma slaapt hij de hele nacht door en vaak ook nog eens tot half 9. Ik heb ook het logeren heel lang uitgesteld, maar het blijkt ontzettend goed te gaan, gelukkig.
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:39:29 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84319930
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef krijtlijk het volgende:
Ticootje, heb je het al een keer geprobeerd dan?
Mijn zoontje wordt thuis 's nachts regelmatig wakker, maar bij opa en oma slaapt hij de hele nacht door en vaak ook nog eens tot half 9. Ik heb ook het logeren heel lang uitgesteld, maar het blijkt ontzettend goed te gaan, gelukkig.
En dat was dus een regelrechte ramp... Opa en Oma en Jennifer hebben alledrie niet geslapen... Het was een interresant nachtje zou mn vader zeggen...
  woensdag 21 juli 2010 @ 18:00:59 #163
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84322702
Anna is nu aan het logeren, omdat ik morgenochtend moet werken, maar die vergadering gaat niet door, maar ik kan natuurlijk niet aan mijn moeder verkopen dat ze niet op mag passen. Dus nu ga ik toch maar werken.

En wat veeeel erger is: gisteren heeft ze op de bso geoefend. Zonder dat ik het wist, de leidsters van de bso bedachten dat Anna en een andere peuter nog niet hadden geoefend en het was rustig, dus hebben ze beide maar opgehaald. In het begin even huilen, maar daarna was het goed. Komende weken gaat ze vaker oefenen. En ik heb een afspraak voor een intake gesprek. *snik* ze gaat echt naar school geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:01:24 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84324544
Jen logeert vandaag weer bij opa en oma, samen met mij.
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:09:01 #165
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84329627
YPPY, je kleine meisje wordt groot! Maar hoe groot ze ook wordt, ze blijft voor altijd en altijd jouw kleintje

Ticootje, hier ook zo'n feestbeest 's nachts. Hij gaat dus ook vrijwel nooit logeren.

Karin, wat fijn om te horen dat Meike het zo leuk heeft op het kdv !

Bij de grote baby's ging het over naaktloperij. Genieten jullie peuters er ook zo van om in hun blote billen rond te rennen? Vooral nu met dat mooie weer en het zindelijk proberen te worden is hij meestal bloot (van onderen) in de tuin. Soms wel link, zo was hij laatst gevallen met voetballen. Split
.... met gevoel voor drama....
pi_84330951
aijaiai! Devin!

Meike heeft eigenlijk met het zwemmen in het zwembadje achter het huis altijd wel wat aan, ze wil graag tussen het zwemmen door steeds fietsen in de paadjes, maar dat mag van mij absoluut niet naakt.
Echt no way.
Maar het is zo mooi om te zien dat die kleintjes gewoon nog geen schaamtegevoel hebben, zo fijn lijkt me!

Oeh YPPY, zo wordt het wel echt ineens. De BSO....een hele stap weer
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84332975
Yppy, wat wordt ze groot dan!

Mirte loopt wel eens in haar blote billen, maar vaak wil ze zelf dan wel een zwembroekje of onderbroekje aan. In de tuin en in huis vind ik het prima als ze dat zelf wil.
Overigens lijkt ze echt weinig interesse te hebben voor het zindelijkheidsgebeuren.
Maar als ik de luier af laat is ze zo een hele tijd droog en dan komt ze vragen om een luier of het gaat eens mis. Het lijkt wel of ze af en toe wat drupt zeg maar, want dan is het onderbroekje niet meer helemaal droog, maar misschien dat ze het dan weer ophoudt ofzo, ik heb geen idee.
Vanmorgen waren we naar het winkelcentrum hier in de wijk gelopen, had ze gepoept en toen heb ik de luier maar afgedaan. Netjes droog gebleven.
We hadden de pot versierd met stickers, maar die heeft ze er allemaal weer afgepulkt en op zichzelf geplakt en vervolgens lagen ze op het terras . En nu wil ze weer nieuwe plakken... en dan vast weer eraf pulken.
Ik weet niet zo goed of ik het potje nou moet promoten of het maar beter op zn beloop kan laten. Ze moeten eraan toe zijn natuurlijk en ik wil er ook geen strijd van maken, maar ik zou het niet erg vinden als ze van de luiers af zou willen
pi_84343948
Al oefenen op het BSO, Kleine Anna's worden groot

Hier ook een dame die vaak in dr blote kont loopt Maar soms komt ze ook zelf vragen om een luier of kleertjes.
Zindelijk worden gaat hier best de goede kant op. Ik heb het een tijdje laten rusten omdat ze het niet leuk scheen te vinden. En nu gaat het ineens bijna als vanzelf. Ze heeft afgelopen week al 2 keer op het potje gepoept en plassen gaat ook best goed .
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:27:39 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84345505
Da's wel jammer Bla. Hopelijk gaat de paniek snel over, want voor Dana is het natuurlijk ook niet leuk dat ze niet lekker slaapt.

Chris, snel opknappen ventje. Dan voel je je ook weer een stuk beter...

Vannacht heeft ze dus bij d'r zus geslapen en het ging super. Ze was vanochtend helemaal trost aan het vertellen dat ze leif waren gaan slapen. Gistermiddag had ze niet geslapen en vanochtend was het dus met opstaan pet. Heb ze in d'r luier naar de oppas gebracht en ook met het weggaan was het weer drama. Maar ik weet gelukkig dat het daarna weer snel over is. Ze is een kleinkind van d'r oma die kon ook een goed ochtendhumeur hebben

Straks lekker naar papa toe
pi_84345582
Ik moest Jen vanmorgen gewoon wakker maken. Ze kan al een tijdje uitslapen, maar vanmorgen werd ze om 8 uur opgehaald door papa (ik lijk wel gescheiden... Ik vroeg gister al wanneer we de papieren gingen tekenen en dat hij haar dit weekend heeft). Dus nu moest ze om 7 uur opstaan... Wat een dufkop! Heerlijk... Nou alleen maandag nog en dan kan ze een paar maanden langer blijven liggen..
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:36:05 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84345673
wat een verbouwing al niet kan doen....

Wel lekker dat ze straks gewoon d'r eigen slaapritme kan hebben. En kan blijven liggen als zij dat wilt. Maud wilde vanochtend ook het liefst nog een uur (of langer) in bed kroelen. Denk dat als ik er bij was blijven liggen dat ze dan uiteindelijk weer in slaap was gevallen. Ze was gewoon nog niet klaar met slapen.
pi_84346939
Yppy, is jouw meisje ook al bijna 4, Met al die verjaardagen hier besef ik ook dat mijn jochie al bijna 3 is...

Chris is ook nog niet zindelijk. Hij loopt soms wel een poosje zonder luier, maar dan gaat de 1e plas goed, en daarna weer het meeste mis. Dan krijgt hij weer een luier, het moet wel leuk voor hem blijven natuurlijk..

Tico, dat klinkt wel gek zo.. Chris kan ook echt chagie zijn als je hem wakker maakt. Dan moet je ook echt je best doen om hem wakker te krijgen..

Vanochtend was hij om 7 uur vrijwillig wakker. Niet handig als je de avond ervoor nog om 10 uur wakker bent. Dus vandaag een heel duf jochie. Met een mini-humeurtje. Hij ligt nu op de bank naar een Barbie film te kijken
pi_84346967
Ja ik moest echt mn best doen om haar wakker te maken en ze was ook mega duf.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:53:55 #174
45621 Suzanna
Mama van...
pi_84347803
Julia ziet er voorlopig (de eerstkomende drie maanden) twee uur per dag zó uit:
Ze vindt het maar niks, maar toen haar zussen allebei ook zo'n sticker hadden gekregen en daar gepast enthousiast op hadden gereageerd (ik had ze even ingeschakeld) wilde zij óók een sticker. Maar ja, na vijf minuten wil ze 'm er al af hebben. Maar met wat afleiding, gaat het wel.

Zijn er hier nog kindjes die ook zo'n afplakpleister op een oog moeten? Bij Julia is haar oogbol niet helemaal rond aan de linkerkant hebben ze ontdekt, waardoor haar zicht wat achteruit gaat. Hopelijk gaat het zo beter, anders moet ze misschien een brilletje.
pi_84348025
Julia, ik vind je pleister gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')