Okequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leopold Stotch.
Als je dat gewoon in een nieuw bericht doet en je bent eerder dan de volgende is het punt gewoon voor jou. Wel netjes dat je het gewoon toe geeftquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Aalbers het volgende:
Was inderdaad een edit. Toen ik het schreef, dacht ik: Doutzen Kroes
Prima dat het punt daar heen gaat, maar ik had de reactie na mij niet gezien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als je dat gewoon in een nieuw bericht doet en je bent eerder dan de volgende is het punt gewoon voor jou. Wel netjes dat je het gewoon toe geeft
Nee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat een ninja edit wel zou lukkenMaar nogmaals: ik had die reactie na mij niet gezien.
Gitaarpersoon, je moet even het vorige klassementje pakken, en dan het punt er bij zetten.
Is het plaatje een vergrootglas?
We hebben onderling afgesproken niet te editten. Je hebt m niet gezien maar misschien was ie wel eerder. Dat zullen we niet weten aangezien het een edit is en jou antwoord er dan boven staat. Maakt verder niet uit. Game on.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat een ninja edit wel zou lukken![]()
Juistquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een ventilator van dezelfde fabrikant als die stofzuiger.. Dyson of zoiets.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Antwoord is goedmaar ik wou de vraag ermee verduidelijken
Aalbers +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #1995quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:58 schreef nightcowboy het volgende:
41 seconden
Tuurlijk.quote:
Henk westbroek, 2e weet ik niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef lubje25 het volgende:
Hoe heten Henk en Henk van het Goede doel van achteren?
Das 1.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Henk westbroek, 2e weet ik niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Mochten ze ooit gaan scheiden dan is het Kon.quote:
quote:
Een lachende e uit het Heinekenlogo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe noemen we dit?
[ [url=]afbeelding[/url] ]
De lachende E inderdaadquote:
Stand #1995quote:
quote:
de laatste is de NOSquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:48 schreef CaLeX het volgende:
1=Metro, 3=SNSbank en die andere 2 weet ik niet
SNS Reaal, maar dat is ongetwijfeld wat je bedoelt.quote:
Stand #1995quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |