Bij mij is ie zo streaky, een echte frost met ehm "laklijntjes" zeg maar, dat vind ik echt balen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOTD
Herome Edinburgh
[ afbeelding ]
en in de zon
[ afbeelding ]
Op zwart issie ook echt prachig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WOW!! Die 2e, dan. Ik krijg 56 vandaag binnen dus dit is een combi die ik onthou
.
Dank je welquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef Lindytje het volgende:
Spaceinvaders: tof pakketje!
Loqi: Het idee van de eerste vind ik wel heel tof! En die tweede is heul mooi zo
Dank jequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef AmyGrace het volgende:
@Loqi, wat zijn jouw nagels lang! Kun je lekker veel op kwijtDe onderste mani is prachtig, de nail-art vind ik wat minder, maar wel strak gedaan!
HOAXquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Loqi het volgende:
Dank jede lengte van mn nagels valt best mee, ik heb super korte nagelbedden, dus mn tip is heel lang.. dan ijken ze langer dan ze zijn (en mijn fotos vertekenen altijd om een of andere reden)
wow, wat supermooi!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Holyme het volgende:
SpaceInvaders, mooie kleur, en toffe swap!
-Bubseltje-, gaaf lakje
Daph_, helaas niet zo'n winkel hier, leuke kleurtjes.
mirannie, hij's prachtig
Loqi, vind die 2e erg mooi, de eerste iets minder maar 't idee is leuk (die tape lijkt me echt zo'n geklooi!)
[ afbeelding ]
Hier dan m'n eerste franken, paars met paars/roze shimmer en een lichte holo (niet goed te zien op deze foto).
Holy!! Wat mooie gemaakt!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje-, gaaf lakje
mirannie, hij's prachtig
Loqi, vind die 2e erg mooi, de eerste iets minder maar 't idee is leuk (die tape lijkt me echt zo'n geklooi!)
[ afbeelding ]
Hier dan m'n eerste franken, paars met paars/roze shimmer en een lichte holo (niet goed te zien op deze foto).
Mooi! Mooie nagels ook. Heb de mijne gelakt in de hoop dat niet gaan bubbelen en snel drogen bij 28 graden. Gosh - chocoholic. Pics volgen als ze drogen....lak zit er 6 minuten op en voelt nog steeds plakkerig....quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje-, gaaf lakje
mirannie, hij's prachtig
[ afbeelding ]
Sneldrogende TC, you need!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mooi! Mooie nagels ook. Heb de mijne gelakt in de hoop dat niet gaan bubbelen en snel drogen bij 28 graden. Gosh - chocoholic. Pics volgen als ze drogen....lak zit er 6 minuten op en voelt nog steeds plakkerig....
mooi lakje geworden! En, welke naam krijgt hij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje-, gaaf lakje
mirannie, hij's prachtig
[ afbeelding ]
Fijn is dat he?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef Skaai het volgende:
Mijn groene mani zit er al 2 dagen heel mooi op
Heb TC van Rimmel, Essence, Konad en Miss Helen. Vast niet 1tje zoals jij bedoelt. Heb nu ook een uit de hand gelopen aardbeien stickerbende op 1 van mijn nagels.quote:
Ja echt fijn, ook geen last van witte randjes (hoe noem je dat ook alweer, tipwear ofzo)quote:
Ik zag eerst je plaatje en ik dacht: hey, PeRi is terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb TC van Rimmel, Essence, Konad en Miss Helen. Vast niet 1tje zoals jij bedoelt. Heb nu ook een uit de hand gelopen aardbeien stickerbende op 1 van mijn nagels.![]()
Edit:
[ afbeelding ]
Aardbeienmeuk tactvol buiten beeld gelaten!![]()
[ afbeelding ]
Mijn korte nagels hand. Stomme waterkoeler!![]()
Gosh - chocoholic met een laag top coat!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag eerst je plaatje en ik dacht: hey, PeRi is terug![]()
![]()
Leuk, maar vind 'm wel wat nude op jouw handen
Goedzo!! Anders heb je binnenkort echt de meest smerige kleur nagels...quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een goeie opmerking!
![]()
Heb trouwens ook netjes ge-base-coat! Vind ik ook een vermelding waard om dat ik hier vaak te lui voor ben!
Waaauuw. hijs mooooi!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje-, gaaf lakje
mirannie, hij's prachtig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |