abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2010 @ 01:27:48 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84188361
. Geef dan gewoon je fout toe en ga weer verder.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 01:29:12 #202
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84188393
quote:
Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef aaipod het volgende:

[..]

Lees jij nog eens. Die brand was op een ander moment. Gewoon beter in de gaten houden dus of in een hokje stoppen zo'n beest.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Yenna het volgende:

[..]

Mijn katten komen normaal gesproken nooit los buiten.
Ik heb voor hun een mooie, grote ren met klim , verstop en schuilmogelijkheden...
Zo kunnen ze op een veilige manier een frisse neus halen.
Helaas is deze kat uit angst gevlucht.
Zoals eerder genoemd, heb ik een woningbrand gehad en dit dier heeft dat dus
meegemaakt.
Hij associeert de woning met zijn trauma...de brand.
Daardoor is hij in een onbewaakt ogenblik naar buiten geschoten...
Ik ben van mening dat als iemand een dier wil, dit zelf aan moet schaffen en dat
anderen geen overlast van mijn dieren hoeven te hebben.

En mensen chippen hun dieren juist om zo min mogelijk overlast te bezorgen en om hun dieren zo snel mogelijk weer thsui te krijgen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_84190189
Ik vind het nog best knap hoe de mensen hier in verhouding nog redelijk rustig blijven.

Als iemand mij verteld dat ze mijn huisdier hebben verkocht/aangeven dat ik eerst 100+ euro moet neerleggen omdat ze het huisdier een 2de keer hebben gechipt/gecastreerd omdat ze lui te waren om te checken, dan trek je zo iemand toch ook meteen over de balie heen.

Ik zou op zo'n moment echt niet voor mezelf instaan, van mijn huisdieren blijf je af als je zo incompetent bent.
deal with it
pi_84191194
quote:
Op zondag 18 juli 2010 03:51 schreef RTB het volgende:
Ik vind het nog best knap hoe de mensen hier in verhouding nog redelijk rustig blijven.

Als iemand mij verteld dat ze mijn huisdier hebben verkocht/aangeven dat ik eerst 100+ euro moet neerleggen omdat ze het huisdier een 2de keer hebben gechipt/gecastreerd omdat ze lui te waren om te checken, dan trek je zo iemand toch ook meteen over de balie heen.

Ik zou op zo'n moment echt niet voor mezelf instaan, van mijn huisdieren blijf je af als je zo incompetent bent.
Eensch, als één of andere incompetente idioot mijn Lisa weggeeft is ie zijn leven niet zeker.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_84191339
quote:
Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef aaipod het volgende:

[..]

Lees jij nog eens. Die brand was op een ander moment. Gewoon beter in de gaten houden dus of in een hokje stoppen zo'n beest.
Dit dier kwam nooit buiten.
Doordat ik vorig jaar die brand heb gehad en dt dier dat heeft meegemaakt,
is hij op een onbewaakt moment naar buiten geschoten kort ná de brand.
Terwijl ik voor mijn dieren bij mooi weer zelfs een grote ren heb, zodat ze
veilig buiten kunnen zonder dat andere mensen daar overlast van hoeven
te hebben...
De hele buurt is hier maanden naar hem op zoek geweest....
pi_84192102
quote:
Op zondag 18 juli 2010 03:51 schreef RTB het volgende:

Die vriend van mij (met die kat die nu een paar chips heeft) is ook heel boos geworden maar wat moet je? Je krijgt je dier niet mee, die zit ergens achter in een kooi. En dat je het dier terug krijgt is toch wel het belangrijkste. Hij is bij de politie geweest en heeft met de gemeente en de dierenbescherming gepraat maar die zeggen allemaal dat zij er buiten staan en dat hij het met het asiel moet oplossen. Dan kan je natuurlijk via je rechtsbijstand of rechtshulp aan de gang maar tegen de tijd dat die procedures klaar zijn is die kat allang geadopteerd door een ander. Dus dan lap je inderdaad maar weer 75 euro zodat je je kat mee kan nemen.

Daarnaast heeft hij wel contact gezocht met de dierenambulance en een aantal van hen bij hen thuis uitgenodigd voor een gesprek. Zij weten nu dat deze kat geen zwerfkat is en dat hij er zo uitziet wegens ronduit lelijk geboren zijn en gezondheidsklachten en dat hij daarvoor alle verzorging die nodig is, ook krijgt. Inmiddels nemen zij die kat dus niet meer mee als ze er een melding over krijgen.

Persoonlijk was ik daarna ook alsnog een procedure tegen die asiels begonnen (heb ook aangeboden hem hierbij te helpen) maar hij heeft ervoor gekozen dat niet te doen. Tja, zijn keuze.
There is no love sincerer than the love of food.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 18 juli 2010 @ 11:05:21 #207
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84192228
quote:
Op zondag 18 juli 2010 09:58 schreef Yenna het volgende:

[..]

Dit dier kwam nooit buiten.
Doordat ik vorig jaar die brand heb gehad en dt dier dat heeft meegemaakt,
is hij op een onbewaakt moment naar buiten geschoten kort ná de brand.
Terwijl ik voor mijn dieren bij mooi weer zelfs een grote ren heb, zodat ze
veilig buiten kunnen zonder dat andere mensen daar overlast van hoeven
te hebben...
De hele buurt is hier maanden naar hem op zoek geweest....

Een kleine tip, stop jezelf te verantwoorden richting een troll.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_84192517
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk...
Is een gewoonte denk ik...
Maargoed...Nog 1 kleine en laatste aanvulling op dit onderwerp...
Dat de nieuwe eigenaresse zelfs wil getuigen en haar eigen bevindingen
m.b.t. het overschrijven van de chip en dat deze [naar haar eigen zeggen]
nog geregistreerd stond op het adres van de fokker en dat het asiel naar
haar toe aan heeft gegeven dat ZIJ als asiel het dier gechipt hebben, terwijl
het dier dus 3 jaar geleden al gechipt is en dat die datum ook vermeld is in
zijn paspoort incl. een sticker met de chipcode.
Dat zegt toch eigenlijk al genoeg over deze kwestie...
pi_84193094
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Die vriend van mij (met die kat die nu een paar chips heeft) is ook heel boos geworden maar wat moet je? Je krijgt je dier niet mee, die zit ergens achter in een kooi. En dat je het dier terug krijgt is toch wel het belangrijkste. Hij is bij de politie geweest en heeft met de gemeente en de dierenbescherming gepraat maar die zeggen allemaal dat zij er buiten staan en dat hij het met het asiel moet oplossen. Dan kan je natuurlijk via je rechtsbijstand of rechtshulp aan de gang maar tegen de tijd dat die procedures klaar zijn is die kat allang geadopteerd door een ander. Dus dan lap je inderdaad maar weer 75 euro zodat je je kat mee kan nemen.

Daarnaast heeft hij wel contact gezocht met de dierenambulance en een aantal van hen bij hen thuis uitgenodigd voor een gesprek. Zij weten nu dat deze kat geen zwerfkat is en dat hij er zo uitziet wegens ronduit lelijk geboren zijn en gezondheidsklachten en dat hij daarvoor alle verzorging die nodig is, ook krijgt. Inmiddels nemen zij die kat dus niet meer mee als ze er een melding over krijgen.

Persoonlijk was ik daarna ook alsnog een procedure tegen die asiels begonnen (heb ook aangeboden hem hierbij te helpen) maar hij heeft ervoor gekozen dat niet te doen. Tja, zijn keuze.
Ik had als het mij overkwam per direct de centen heen gelegd en mijn kat mee naar huis genomen. Maar dat zou zeker niet het laatste zijn wat ze van me gehoord hadden.

Als ze zo belachelijk incompetent zijn en zo weinig moeite doen om dieren weer (op het juiste adres) te plaatsen en zo weinig rekening houden met de liefde voor een dier van de eigenaar, dan zou ik ze het op een andere manier wel geheel duidelijk maken. Ik zou ze voor de rechtbank slepen.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  zondag 18 juli 2010 @ 15:25:53 #210
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_84199918
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Iedereen met een afwijkende niet helemaal Flora en Fauna mening zoals jij is meteen een troll? Lekkere kijk heb jij op de wereld.
pi_84202704
Dat "trol" had ik niet gelezen eigenlijk...
Wel over dat reageren en dat is ook waar ik feitelijk op reageerde.....
pi_84226385
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:25 schreef aaipod het volgende:

[..]

Iedereen met een afwijkende niet helemaal Flora en Fauna mening zoals jij is meteen een troll? Lekkere kijk heb jij op de wereld.
En jij hebt wel een kijk op de wereld? Een kat kan nog wel eens ontsnappen, zeker na zo een brand. Als het asiel haar werk fatsoenlijk had gedaan was het opgelost, ipv halen ze truuken uit en verkopen de kat door, dit riekt naar zakkenvullerij.
pi_84235551
Overigens...
Even een link naar 1 van de door mij geplaatste oproepen op internet...

http://buurtlink.nl/5022N(...)+katers+zijn+vermist

Kijk even naar de datum van plaatsing...
pi_84236555
Hoe staat het met de andere kat ?
pi_84238931
De andere kat is nooit meer terug gevonden helaas....
Deze as ook heel erg bang voor vreemden, maar
daarnaast nog erger geschroikken van de brand dan
Hummer.
Ik ben bang dat hij niet meer leeft.....
Ze waren het niet gewend om buiten te komen....
pi_85062618
Nou, er zijn nog competente dierenamulancemedewerkers. Ik vond vanmiddag een zwaar verzwakte kat in de achtertuin, gevangen, dierenambulance gebeld en het eerste wat ze deden was checken voor een chip. Ze hebben meermalen de scanner over de hele kat gehaald, maar geen chip helaas. Een prachtig dier, helemaal wit en ontzettend lief maar ze dachten niet dat ze het zou gaan redden. Fingers crossed dus maar.Ik zal morgen of overmorgen ff bellen hoe het is afgelopen.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_85114502
Heb je inmiddels al wat gehoord van je rechtsbijstand e.d. TS? Ben erg benieuwd hoe het nu is.

Ben je al op bezoek geweest bij Hummers nieuwe eigenaresse? Is hij gelukkig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')